bato-adv
کد خبر: ۳۸۲۴۵

اتمام گزارش کمیته ویژه مجلس

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۶ دی ۱۳۸۸


رييس كميته ويژه مجلس براي بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات، با اشاره به اين‌كه گزارش اين كميته امروز تحويل هيات رييسه مجلس شد، اين گزارش را جامع و ‌واقع‌گرايانه خواند و گفت: برخي اخبار مبني بر اين‌كه اين گزارش تنها كلي گويي كرده و وارد جزييات نشده كذب است.

پرويز سروري در حاشيه جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران پارلماني با اشاره به اين‌كه گزارش كميته ويژه مجلس براي وضعيت بازداشت‌شدگان بعد از انتخابات به مجلس تحويل داده شد، در عين حال در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه برخي اخبار مبني بر كلي گويي اين گزارش طي روزهاي اخير در بعضي از سايت‌ها منتشر شده است، گفت: آن اخبار كذب است؛ چرا كه اعضاي اين كميته قضايا و موارد را با اجماع كامل جلو بردند و اين گزارش هم يك گزارش جامع و واقع‌گرايانه است كه قطعا زماني كه محتواي گزارش علني شود شما نيز اغرار مي‌كنيد كه اين گونه اخبار كذب بوده است.

وي با بيان اين‌كه گزارش جمع‌بندي نهايي شده است در عين حال در پاسخ به اين سوال كه آيا اسم اشخاص هم در گزارش آمده است، گفت: در اين گزارش از اشخاص نيز نام برده شده است و البته نه از مجرمان.

خبرنگاري از سروري پرسيد اسم مسوولان قضايي در اين گزارش آمده است كه وي به اين سوال پاسخ مثبت داد و در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه پرسيد آيا فعاليت اين كميته از اين پس نيز ادامه دارد، گفت: اين قضيه بستگي به تصميم كميسيون امنيت ملي مجلس دارد و اگر ماموريتي به اين كميته سپرده شود، ما انجام مي‌دهيم، در غير اين صورت كميسيون به صورت ذاتي فعاليت‌هايي كه بر عهده‌اش است را انجام مي‌دهد.

سروري در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين‌كه آيا رسيدگي به اتفاقات بعد از عاشورا نيز بر عهده اين كميته گذاشته شده است،اظهارداشت: بحث عاشورا را خود كميسيون امنيت ملي دنبال مي‌كند، اما اگر احساس شود كه بايد به صورت ويژه كارها بررسي شود و كاري به كميته سپرده شود، ما آن را انجام مي‌دهيم.

نماينده تهران در مجلس همچنين از برخي اخبار مبني بر احتمال تحقيق و تفحص از سازمان قضايي نيروهاي مسلح به دليل برخورد اين سازمان با نيروهاي بسيجي اظهار بي‌اطلاعي كرد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین