bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۳۲۹۵۴

توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره مهرشاد سهیلی و قتل دختر اهوازی

توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره مهرشاد سهیلی و قتل دختر اهوازی
انتشار فیلم و یا عکس و قضایایی که منجر به جریحه دار شدن و ناراحتی مردم می‌شود در رسانه‌ها ممنوع است و لازم است پیشگیری شود و دستگاه قضایی قطعا با این موضوعات برخورد قاطع دارد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود به پرسش خبرنگاران درباره قتل زن اهوازی و اتهامات مهرشاد سهیلی پاسخ داد.

به گزارش تسنیم، خداییان در پاسخ به سوالی درباره بازداشت مهرشاد سهیلی و اینکه اتهامات او چیست؟ گفت: «این شخص هنوز تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب قم است و با اعطای نیابت قضایی نسبت به دستگیری او اقدام شد و اتهامات متعددی متوجه این شخص است و با صدورقرار تامین بدلیل عجز از تودیع وثیقه در بازداشت است و چند نفر هم بعنوان  مطنون و مطلع دعوت شدند ولی به غیر این شخص هنوز کسی بازداشت نیست.»
 
خداییان درپی انتشار تصاویر قتل زن ۱۷ ساله در اهواز توسط شوهرش در برخی رسانه‌ها و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دیدگاه مشخصی برای انتشار صحنه‌های حوادث وجود دارد یا خیر گفت: «انتشار فیلم و یا عکس و قضایایی که منجر به جریحه دار شدن و ناراحتی مردم می‌شود در رسانه‌ها ممنوع است و لازم است پیشگیری شود و دستگاه قضایی قطعا با این موضوعات برخورد قاطع دارد. اخیرا هم دیدید که هیات نظارت برمطبوعات با اقدام به موقع تاثیر گذار شد و طبیعتا اگر پیشگیری شود نیازی به تشکیل پرونده نیست. همه کسانی که در رسانه‌ها هستند باید این موارد را رعایت کنند و از انتشار مواردی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری کنند.»

وی افزود: اخیراً دیدیم که هیئت نظارت بر مطبوعات با اقدام به موقع خودش در این زمینه تأثیرگذار شد. اگر پیشگیری شود نیازی به تشکیل پرونده نخواهد شد و تأکید می‌کنیم که اصحاب رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب، بایستی این نکته را رعایت کنند.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
آقای مسئول باغیرت! بجای نظاره گر بودن و جلوگیری از انتشار فیلم حرکت تروریستی این فرد برو قانون رو اصلاح کن! این قبایل برای کل مملکت خطرناک هستن حتی برخی از اهالی این قبیله ها قبلا هم سرقت های مسلحانه در سراسر کشور انجام دادن. کسی که سر میبرد از کودکی با افکار و عقاید تروریستی بزرگ شده و خودش و قبیلش برای کل جامعه خطرناک هست
ناشناس
Austria
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اونوقت اعدام و شلاق در ملا عام باعث جریحه دار شدن مردم نمیشه؟ باعث شادی و تفرج مردم میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مهرشادجان سهیلی عزیز آتش به اختیار فرهنگی و مدیریت جهادی رو رها کنید الان چند روز که ایشون رو بازداشت کردید مشکلات مردم خیلی خیلی بیشتر شده مخصوصا نرخ دلار که خیلی بی قراره و شب و روز مهرشاد مهرشاد می کنه .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین