bato-adv
کد خبر: ۷۲۹۵۹۴

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: «پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.»
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آتش‌نشانی ارومیه اعلام کرد: «جسد یکی‌ از دو غرق‌شده در رودخانه نازلوی ارومیه پیدا شد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسین سرباز رشید اظهار کرد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند که جنازه یکی از ۲ نفر غرق شده در رودخانه نازلو پیدا شده است.

وی بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن یکی دیگر از غرق شدگان محل حادثه حضور خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: همچنان هویت این ۲ نفر غرق شده مشخص نشده است، اما به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

هلال احمر آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: هر چند که حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است، اما عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین