bato-adv
bato-adv

تمرین عجیب استقلال با حضور ۹ بازیکن!

تمرین عجیب استقلال با حضور ۹ بازیکن!
نخستین تمرین استقلال برای فصل جدید به شکل عجیبی برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

اولین جلسه تمرینی استقلال یکی از عجیب‌ترین شروع‌های این تیم در لیگ برتر خواهد بود و به احتمال زیاد 2/3 بازیکنان بزرگسال این تیم را دروازه‌بان های آنها تشکیل خواهد داد!

 به احتمال زیاد حسین حسینی، محمدجواد کیا، سینا سعیدی‌فر و محمدرضا خالدآبادی گلرهایی هستند که در جلسه تمرینی امروز حضور خواهند داشت، این درحالی است که تعداد بازیکنان استقلال به بازی درون تیمی هم نخواهد رسید و حتی با حضور بازیکنان آکادمی این تیم با توجه به دوری بازیکنان از تمرین برگزار کردن بازی درون تیمی منطقی نخواهد بود.

شروع تمرین استقلالی‌ها می‌تواند برای شکل گرفتن روند رسمی این تیم باشد و باعث شود تا تمرینات این تیم در آینده‌ای نزدیک کامل‌تر شود و نفرات اضافه شده به این تیم خیلی سریع‌تر با شرایط این تیم آشنا شوند.

به احتمال زیاد محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور دو بازیکن جدید استقلال در تمرین این تیم حضور پیدا خواهند کرد و اولین تمرین خود را برگزار خواهند کرد.

باید دید جواد نکونام چه برنامه‌ای برای آماده سازی بازیکنان خود خواهد داشت، با توجه به تعداد کم بازیکنان فوتبال درون تیمی، بدنسازی پیش فصل و کارهای تاکتیکی در برنامه آبی‌ها نخواهد بود و تمرین آنها به شکل عجیبی پیش خواهد رفت!

برچسب ها: استقلال
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین