bato-adv

این محصولات پوستی جایگزین بهتری برای بوتاکس هستند

این محصولات پوستی جایگزین بهتری برای بوتاکس هستند
با این محصولات مراقبت پوستی دیگر نیازی به تزریق بوتاکس نخواهید داشت!

فرارو- بوتاکس روشی گران قیمت برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست، اما امروزه با پیشرفت محصولات پوستی دیگر نیازی به این عمل گران قیمت نیست.

به گزارش فرارو به نقل از اوپرا دیلی، افراد زیادی تمایلی به بوتاکس ندارند، اما می‌خواهند پوستی جوان و بدون چین و چروک داشته باشند. بوتاکس بسیار گران قیمت است و همچنین استفاده طولانی مدت از بوتاکس می‌تواند ترکیب عضلانی صورت را تغییر دهد. امروزه درمان‌های مختلفی وجود دارند که نیاز به بوتاکس را کاهش داده‌اند.

برای شادابی پوست، به دنبال محصولات حاوی اکتوئین باشید

اکتوئین یک مشتق آمینو اسید است که به دلیل عملکرد فوق العاده در تقویت و بهبود لایه بیرونی پوست با نیاسینامید مقایسه می‌شود. اکتوئین با کمک به بازسازی لایه بیرونی پوست باعث شادابی بیشتر پوست می‌شود. این ماده نه تنها برای پوست‌های آسیب‌دیده مفید است، بلکه یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از آسیب دیدن پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می‌کند. کمک می‌کند. اکتوئین یک لایه محافظ در اطراف سلول‌های پوست تشکیل می‌دهد و مقداری از اشعه ماوراء بنفش را قبل از اینکه به سلول‌ها برخورد کنند، دفع‌ می‌کند. این ماده در سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها پیدا می‌شود، به خوبی با اسید هیالورونیک جفت می‌شود و با ویتامین سی و رتینول اثر هم افزایی دارد. بهتر است اکتوئین را با اسید‌های قوی استفاده نکنید، زیرا اسید ساختار اکتوئین را از بین می‌برد.

برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، لیپوآمینو اسید یا نارینجنین را امتحان کنید

التهاب مزمن در تسریع روند پیری سراسر بدن، هم از نظر قلبی عروقی و هم در پوست، نقش دارد. التهاب باعث تغییر و تخریب سلول‌های پوستی می‌شود. التهاب مزمن با استرس اکسیداتیو انباشته، تغییرات سیگنال سلولی و پیری سلولی [تخریب]مرتبط است. این برای شما چه معنایی دارد؟ التهاب مزمن به قسمت‌هایی از پوست که مسئول حفظ خاصیت ارتجاعی  درخشانی هستند، آسیب می‌زند. لیپوآمینو اسید مستقیماً بر کاهش تعداد نشانگر‌های کلیدی التهاب تأثیر می‌گذارد.  یکی دیگر از مواد تازه وارد شده به بازار نارینجنین است؛ یک پلی فنول طبیعی که در مرکباتی مانند گریپ فروت یافت می‌شود. شرکت‌های مختلفی به تازگی از نارینجنین در سرم‌های مراقبت پوستی خود استفاده می‌کنند. زمانی که پوست تحت فشار قرار می‌گیرد و نشانگر‌های التهابی افزایش می‌یابد، نارینجنین پوست را تقریباً به حالت خنثی باز می‌گرداند.

این محصولات پوستی جایگزین بهتری برای بوتاکس هستند / ترجمه

برای داشتن پوستی صاف سراغ سلول‌های بنیادی یا اگزوزوم‌ها بروید

سلول‌های بنیادی مسئولیت درمان زخم‌ها و ترمیم بافت‌های بدن را برعهده دارند. اگزوزوم‌ها نیز مولکول‌های کوچک حاوی پروتئین و دی ان دی هستند که به سلول‌های پوست کمک می‌کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. استفاده از این سلول‌ها و پروتئین‌ها به سلول‌های پیر پوست کمک می‌کند تا ظاهر جوان خود را بازیابند.  دانشمندان به تازگی راه‌هایی برای ترکیب سلول‌های بنیادی و اگزوزوم‌ها برای تولید محصولات مراقبت پوستی کشف کرده‌اند. سلول‌های بنیادی در گذشته نیر برای تولید محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شدند، اما سلول‌های بنیادی موجود در این محصولات گیاهی بودند و به عنوان آنتی اکسیدان و ضد التهاب عمل می‌کردند. سلول‌های بنیادی موجود در محصولات جدید از انسان گرفته شده است و مانند سلول‌های بنیادی موجود در بدن عمل می‌کنند.

آنجلا کاگلیا، متخصص پوست مشهور، با یک آزمایشگاه سلول‌های بنیادی پیشرو در ایالات متحده همکاری کرده است تا فرمولی مبتنی بر سلول‌های بنیادی خود فرموله کند. این روش جدید با استخراج بافت‌های پوستی از یک فرد بالغ و سالم شروع می‌شود. سپس با کشت و تکرار میلیون‌ها سلول بنیادی تولید می‌شود که می‌توان از آنها در محصولات مراقبت پوستی استفاده شود. اگزوزوم‌ها نیز در آزمایشگاهی دیگر با روشی مشابه از پلاکت‌های خون انسانی کشت و تولید می‌شوند.

برای از بین بردن چین و چروک نوروپپتید‌ها را امتحان کنید

نوروپپتید‌ها زنجیره‌ای از اسید‌های آمینه هستند که به عنوان پیام رسان‌های شیمیایی عمل می‌کنند و سیگنال‌هایی را برای کاهش میزان استرس به عضلات صورت می‌فرستند. نوروپپتید‌های موضعی می‌توانند به انقباض عضلانی در ماهیچه‌های کوچک کمک کنند. محصولات نوروپیتید موضوعی می‌تواند برای کسانی که نمی‌خواهند از روش‌های تزریقی جوانی پوست استفاده کنند،  تا حدودی تأثیرگذار باشد. محصولات حاوی نوروپپتید‌های مصنوعی بیولوژیکی مشابه پروتئین موجود در زهر مار هستند و به طور تخخصی فرموله شده‌اند تا بر کانال‌های کلسیمی در ماهیچه‌ها تأثیر بگذارند و چین و چروک‌ها را به طور موقت کاهش دهند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین