bato-adv

کارنامه نازنین کریمی؛ بازیگر زنی که با سریال دختران حوا به شهرت رسید

کارنامه نازنین کریمی؛ بازیگر زنی که با سریال دختران حوا به شهرت رسید
نازنین کریمی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. وی با بازی در سریال تلویزیونی دختران حوا به شهرت رسید. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می‌باشد و فرزند دوم یک خانواده ۵ نفری است. نازنین کریمی با بازی در تله فیلم یک، دو، سه به کارگردانی محمد خراط زاده به تلویزیون راه یافت و بعد از آن، تله فیلم آبی مه‌آلود و وقت خوب ماندن را بازی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳

نازنین کریمی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. نازنین کریمی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می‌باشد، فرزند دوم یک خانواده ۵ نفری است. 

به گزارش گفتنی، نازنین کریمی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. وی با بازی در سریال تلویزیونی دختران حوا به شهرت رسید. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می‌باشد و فرزند دوم یک خانواده ۵ نفری است. 

بیوگرافی نازنین کریمی

نام: نازنین

نام خانوادگی: کریمی

تاریخ تولد: ۱۳۶۰/۵/۱۹

محل تولد: تهران

تحصیلات: لیسانس تئاتر

نازنین کریمی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. نازنین کریمی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می‌باشد، فرزند دوم یک خانواده ۵ نفری است، در توصیف خودش میگوید که یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان هست. او هیچ نسبتی با نیکی کریمی ندارد. 

نازنین کریمی با بازی در تله فیلم یک، دو، سه به کارگردانی محمد خراط زاده به تلویزیون راه یافت و بعد از آن، تله فیلم آبی مه‌آلود و وقت خوب ماندن را بازی کرد.

پدر و مادر

مادر و پدرم برای من ویژه هستند ما بعد از خدا هیچ چیز با عزتی مثل پدر و مادر نداریم، مادر من یک انسان مقدس است که هرکجا گیر کنم فقط اسم او را می‌آورم. نازنین کریمی نسبتی با نیکی کریمی ندارد. 

زندگی خصوصی، عکس‌های شخصی و بیوگرافی نازنین کریمی

والدین نازنین کریمی

تئاتر

بر خلاف بازی در تلویزیون و سینما در تئاتر بسیار فعال است. من هیچ کاری را بعنوان سکوی پرتاب نمی‌بینم، وظیفه من این است که در هر کاری، خوب بازی کنم و از عهده نقش برای من اصالت هنری، با ارزش‌تر از شهرت است. 

فیلم‌ها

سارا (۱۳۷۱) 
برج مینو (۱۳۷۴) 
فریاد درشب (۱۳۸۲) 
دختر شاه پریون (۱۳۸۹) 
یک دوسه (۱۳۸۹) 
دختران حوا (۱۳۹۱) 
ابی مه الود
وقت خوب ماندن
قصه‌های زندگی

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین