bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۲۴۲۸

حواشی و پشت‌صحنه فیلم تازه مهرجویی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰

فرارو- جدید‌ترین فیلم داریوش مهرجویی در حالی آماده نمایش در جشنواره فجر می‌شود که گفته می شود این فیلم فضای شاد و ریتم تند و سرحالی دارد. 

به گزارش فرارو به نقل از کافه سینما در همین رابطه، خبر‌ها از بازی‌های قابل توجه حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار و ظناز طباطبایی حکایت دارد. 

مهرجویی این فیلم را با دوربین روی دست فرخ مجیدی در ۳۱ جلسه در لوکیشن‌های متعددی در شهر تهران فیلمبرداری کرده، فیلم در زمانی حدود ۱۱۰ دقیقه آماده نمایش خواهد شد و هنوز خبری از آهنگسازش نیست. 

نارنجی پوش حاشیه‌های جالب توجهی هم دارد تعدادی از بازیگران فیلم از جمله امید روحانی و طناز طباطبایی در این فیلم با نام خودشان حضور دارند. حامد بهداد در نقش حامد آبان نقش مرکزی فیلم را به عهده دارد و لیلا حاتمی با نام لیلا نهال نقش همسر او را ایفا می‌کند. امید روحانی در این فیلم در نقش سر رفتگر و فردوس کاویانی نقش مربی رفتگری را به عهده دارد! همچنین امیر سیدی دستیار قدیمی مهرجویی در نقش خبرنگار در این فیلم حضور دارد. برخی از چهره‌های رسانه‌ای هم در فیلم جدید مهرجویی دیده می‌شوند. فرامرز روشنایی (روابط عمومی با سابقه سینمای ایران) و علیرضا حائری گوینده برنامه هفت (در نقش فیلمبردار گروه خبری) از جمله این افرادند. نمایش فیلم مهرجویی از اواسط جشنواره در سینماهای مردمی آغاز می‌شود.

عکس های کافه سینما از پشت صحنه فیلم جدید مهرجویی را در ادامه مشاهده می کنید.

ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
مهمان مامان و اجاره نشین ها ، پری از بهترین های داریوش بودند . تصویری واضح و شفاف از یک ایرانی و ارتباط های روزمره و خلقیاتش بی اضافه کاری معمول برخی از کارگردانان. اصولا نمایش واقعیات بعد از بر افتادن پرده ، جدیدا اسمش شده معمولی و گیشه ای یا سیاه نمایی !!
ناشناس
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
فکر کنم فیلم هائی مثل هامون , بانو و یا اجاره نشین ها از دست آقای مهرجوئی در رفت و ابعاد اجتماعی و فلسفی داشت چون بقیه فیلمهای ایشان از مهمان مامان به بعد همگی گیشه ائی و بسیار معمولی هستند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
چند روز پیش موفق شدم فیلم طهران تهران آقای مهرجویی را ببینم . تقریبا همه کارهای این کارگردان بزرگ را دوست دارم اما آثار اخیر ایشان جلوه ای دیگر دارد .در وضعیتی که جامعه دچار روزمره گی و کسالت و خود رنجی است دیدن مهمان مامان مثل اجاره نشینها تاثیر خاص خودش را دارد و علاوه بر حس زندگی و سر زندگی پیام اصلی را هم دریافت می کنید امروز باید مسرور باشیم که فیلم سازانی چون مهرجویی همچنان در ایران حضور دارند و برای مردم کار می کنند.توصیه دارم برای حال خودمان هم شده سینما برویم و فیلم جدید مهرجویی را ببینیم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین