bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۴۰۴۹

ولايتي: سرليست جبهه متحد اصولگرايان مظهر تمام ارزش‌هاي مورد قبول اعضاست

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰


سخنگوي جبهه متحد اصولگرايان گفت: سرليست جبهه متحد اصولگرايان، نشانه، علامت و مظهر تمام ارزش‌هاي مورد قبول اعضاي فهرست و پرچمي براي شناخت مردم نسبت به خط مشي جبهه متحد اصولگرايان است.

علي‌اكبر ولايتي در گفت‌وگويي درباره ويژگي سرليست جبهه متحد اصولگرايان اظهار كرد: سر ليست جبهه متحد اصولگرايان قاعدتا نسبت به بقيه افراد ليست امتيازات بيشتري دارد و بدون ترديد سابقه ايشان، به لحاظ جايگاه اجتماعي، به لحاظ اعتقادي و سياسي و مقبوليت در نظر مردم که بر اساس نظرسنجي‌ها مشخص مي‌شود نسبت به ديگران در جايگاه بالاتري قرار مي‌گيرد.

وي اضافه كرد: شاخصه‌هايي که در انتخاب سرليست، ترکيب و توالي اسامي در ليست موثر است به زودي در جلسه شوراي مركزي بررسي و اعلام مي‌شود.

وي تاكيد كرد: سرليست هر فهرست انتخاباتي بايد نشانه، علامت و مظهر تمام ارزش‌هاي مورد قبول اعضاي فهرست و پرچمي براي شناخت مردم نسبت به خطوط مشي ايجابي و سلبي آن فهرست باشد كه در جبهه متحد اصولگرايان در تهران نيز همين‌گونه خواهد بود.

ولايتي كه با پايگاه اطلاع‌رساني جبهه متحد اصولگرايان گفت‌وگو مي‌كرد، در مورد اظهارنظر برخي اعضاي شوراي مركزي در مورد وضعيت حضور عباسپور، مطهري و کاتوزيان در ليست جبهه متحد گفت: برخي نظر شخصي خود را گفته‌اند ليكن ما بر اساس معيارها و مقبوليت، نامزدها را بررسي كرده و مي‌كنيم.

وي اضافه كرد: همانطور که قبلا هم اعلام شده، بدون ترديد شاخص‌ها نقش اساسي در تعيين افراد و معرفي آن‌ها به عنوان کانديداهاي مورد حمايت جبهه متحد اصولگرايان خواهند داشت و تصميم‌گيري هم به عهده مجموعه 13 نفره‌اي است که متشکل از 7 نفر از داوران به اسامي آقايان حسيني بوشهري، کعبي، تقوي، ابوترابي‌فرد، حدادعادل، عسگراولادي و بنده (ولايتي) و هيات 6 نفره اجرايي متشکل از آقايان فدايي، زاکاني، خاموشي، باهنر، متکي و جلالي خواهد بود و اگر نظراتي در سطح رسانه‌ها منتشر شده، نظر شخصي است.

وي اضافه كرد: بدون ترديد اسمي خارج از اين جمع به اين جمع تحميل نخواهد شد و شوراي مركزي جبهه متحد بر اساس شاخصه‌هاي تدوين شده عمل خواهند کرد به طوري که افراد را در جلسات مطرح کرده و بر اساس شاخص‌ها و مقبوليت، ارزيابي و در نهايت اگر راي آوردند، اين‌ها در فهرست نهايي کانديداهاي جبهه متحد خواهند بود.

ولايتي با تاكيد بر اين‌كه «ساکتين فتنه، فساد و انحراف در فهرست نهايي جبهه متحد اصولگرايان، جايي ندارند» گفت: بايد جمع‌بندي افراد را با در نظر گرفتن همه محاسن و اشکالات ديد و هر کسي که جمع جبري‌اش نمره قابل قبولي بود، مورد تاييد خواهد بود. ولي بدون ترديد آن کساني که به فتنه کمک کردند و مقابل فتنه 88، موضع درستي نگرفتند جزء نکات بسيار منفي آن‌هاست که از نظر شوراي مرکزي مورد پذيرش نخواهد بود.

وي افزود: يک فرد بايد پايبند به نظام جمهوري اسلامي ايران باشد، تدين و تقواي خودش را در طول زندگي به اثبات رسانده باشد. وفاداري به جمهوري اسلامي ايران را به اثبات رسانده باشد و سابقه‌اي در انحراف، فساد و فتنه نداشته باشد. که اين‌ها مخل انتخاب است. چون خود مردم بهترين قضاوت کننده هستند و مردم ما نشان دادند که ايمان، و صحت عمل و حركت در صراط مستقيم اسلامي و انتخاب درست مشي سياسي مورد نظرشان است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین