bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۱۲۰۷

میثاقیان به کی‌روش: تیم ملی به جام جهانی صعود نکرد خودت را از برج میلاد پایین می‌اندازی؟

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که برای تماشای تمرین تیم ملی به کمپ تیم‌های ملی آمده بود، به شوخی به کی‌روش گفت: اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت، مانند من خودت را از برج میلاد پرت می‌کنی!؟
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که برای تماشای تمرین تیم ملی به کمپ تیم‌های ملی آمده بود، به شوخی به کی‌روش گفت: اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت، مانند من خودت را از برج میلاد پرت می‌کنی!؟

اکبر میثاقیان از تماشاگران ویژه تمرین پیش از ظهر امروز دوشنبه تیم ملی بود که پس از پایان تمرین به درخواست کی‌روش به کنار زمین آمد و دقایقی با مربیان تیم ملی گفتگو کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ابتدا با حالتی خاص که به قول خودش سلام و علیک عربی بود، با مربیان خارجی تیم ملی احوال پرسی کرد و در ادامه دقایقی با کی‌روش به گفتگو پرداخت.

وی از مربیان تیم ملی گلایه کرد که چرا برای تماشای بازی‌های تیم آلومینیوم هرمزگان به بندرعباس نیامده‌اند و به آنها گفت: "در این شهر قلعه‌ پرتغالی‌ها وجود دارد." میثاقیان با این کار حتما به دنبال آن بوده که مربیان تیم ملی رغبت سفر به بندرعباس پیدا کنند.

میثاقیان که بیشتر صحبت‌هایش با کی‌روش به شوخی و خنده خلاصه می‌شد به این مربی یادآوری کرد در زمان حضور در تیم راه‌آهن عنوان کرده بود، اگر این تیم سقوط کند، خودش را از برج میلاد پائین خواهد انداخت.

وی به کی‌روش همچنین یادآور شد، تیم در حال سقوط راه‌آهن که تنها 4 امتیاز کسب کرده بود را در لیگ برتر حفظ کرد و اظهار داشت: " تو هم مانند من قول می‌دهی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت، خودت را از برج میلاد پائین بیندازی؟" که کی‌روش عنوان کرد: "به هیچ عنوان قول نمی‌دهم."

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: "اطمینان دارم تیم شما به جام جهانی صعود خواهد کرد و توانایی رسیدن به این موفقیت را دارد."

میثاقیان همچنین کی‌روش را یک مربی باهوش خواند و گفت: "دوست دارم تمرینات مربی بزرگی چون کی‌روش را ببینم. او مربی خوبی است که تیم ملی را به خوبی آماده کرده و اطمینان دارم تیم ملی با این مربی موفق می‌شود."
 
منبع: فرادید
مجله خواندنی ها
مجله فرارو