bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۴۶۸۴

برخورد پليس با ارسال‌ فيلم‌عروسي به ماهواره‌

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۱
رييس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه ارتباط و همكاري با شبكه‌هاي ماهواره‌اي، منوط به دريافت مجوز از وزارت ارشاد است.گفت: پليس در حال بررسي چرايي پديده ارسال فيلم عروسي به شبكه‌هاي ماهواره‌ است.

سردار احمد روزبهاني در گفت‌وگو با ايسنا، در مورد ارسال فيلم و تصاوير مجالس عروسي به يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌زبان گفت:‌ هر گونه همكاري و فعاليت هرايراني با شبكه‌هاي ماهواره‌اي اعم از ارسال فيلم مستند يا علمي و غيره، بايد داراي مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي باشد.

وي با تاكيد براينكه هر گونه همكاري و ارتباط با شبكه‌هاي ماهواره‌اي منوط به دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، گفت: در غير اين صورت اين عمل غيرقانوني خواهد بود و برخورد پليس را در پي دارد.

رييس پليس امنيت اخلاقي ناجا در مورد فراخوان شبكه‌هاي ماهواره‌اي مبني بر ارسال فيلم و عكس‌هاي عروسي هموطنان براي پخش و شركت در مسابقه به ايسنا گفت:‌ من اين مطلب را شنيده‌ام و در حال حاضر ماموران در حال رصد و بررسي اين مسئله هستند، اما ارسال عكس و فيلم عروسي به شبكه‌هاي ماهواره‌اي غيرقانوني است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهيم كرد.

وي در پايان افزود: كارآگاهان در حال رصد و انجام تحقيقات فني و پليسي در مورد زواياي پنهان اين اتفاق هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پارسال یک موتورسوار که منو از بانک تعقیب کرده بود پاکت پول منو جلوی خونم زد. پلیس گفت اول مجوز از اگاهی بگیرین و خودتون برین همون بانک و فیلم دوربینش رو بررسی کنین(سرعت عمل پلیس در ردگیری سارق)!
گرفتن مجوز 2 روز زمان برد و وقتی رفتیم بانک مربوطه, فیلم اون روز موجود نبود چون ضبط فیلم 24 ساعته بود!!
این ماجرا رو گفتم چون واقعا موندم که چرا وظایف پلیس که اصلی ترینش امنیت است هر روز بسط پیدا میکنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
آقا چرا توی این مملکت فانون ملاک قرا نمیگیره؟
چرا همه خودشون رو قانون می دونن؟
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
این کار در واقع درست نیست .

ولی فکر نکنم حریم خیلی خصوصی مردم به آقا پلیسه ارتباط داشته باشه
آقای پلیس اینقدر کارهای نرسیده داری که بری به اونها برسی بهتره
خطاب به سردار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
سردار عزیز وظیفه شما و همکاراتون بسیار مهم و حساس هستش ! شما با این اظهارنظرها که چندان از لحاظ قانونی و شرعی و عرفی پسندیده نیست موجب خدشه دار شدن نام پلیس میشه!!!
حریم خصوصی شهروندان را رعایت کنید لطفا .
پ ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
اصولا از لحاظ تیوریکی پلیس حق دخالت در حریم خصوصی رو نداره
انسان در حريم شخصي خود، مختار است و هيچ مقامي حق مواخذه او را ندارد و تا به حقوق ديگران تجاوز نكرده، تنها بايد به خداي خود پاسخ دهد كه او اين آزادي را به انسان بخشيده است
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵۸
ناشناس
GERMANY
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
بگذریم که برنامه فوق العاده بی محتوا و سطح پایین و مسخره ای هست!ولی حریم خصوصی نداریم اینه دیگه!فیلم عروسی خودشونه بعد مجوز وزارت ارشاد می خواد!!!؟؟؟پس فردا عروس خانوم ممنوع التصویر هم میشن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
حريم خصوصي ميهمان ها چي ميشه كه فيلمشون پخش ميشه؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
مهمونی نشون نمیده!فقط عروسه و داماد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
خوبه پليس همه شبكه ها و همه برنامه ها روميبينه
ناشناس
GERMANY
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
موافقم خیلی فعالانه عمل میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
دمت گرم!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
کاراگاهان در مورد زوایای پنهان زورگیری دزدی و جنایت هم رصدخونه شون کار میکنه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
عمرأ اگه بتونند جلوی دزدی و اختلاس و رشوه و گرانفروشی و کم فروشی و .... را بگیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
واقعا كسي فيلم عروسيشو مي فرسسته براي يه شبكه؟
هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
بی غیرت زیاده عزیزم!
ناشناس
GERMANY
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اونا فقط در مورد روابطشون و نحوه اشنایشون اونم با حجاب حرف میزنن بی غیرت اونیه که همش سرش تو زندگی مردمه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
هستي تو ذيگه چرا
پ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
این مورد نه نظم عمومی رو سلب میکنه و نه اذهان عمومی رو مشوش ! ، در ضمن شاکی خصوصی هم که بعید میدونم داشته باشه چون با اراده خودشون فیلم رو فرستادن پس مشکل کجاست سردار ؟
کمی هم تساهل ، مدارا !
مردم با این همه دغدغه روزانه دارن فنا میشن ،شما هم ...!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
آخه اینم دلیل می شه؟
حریم خانواده و عفت هم که دیگه کشک!!!!
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
اگر مردمی وجود دارن که غیرت ندارن و شان ایرانی رو پایین میارن این وظیفه پلیس که شان ایران و ایرانی رو حفظ کنه . غیرت خوب چیزیه که متاسفانه بعضی از کاربران فرارو با آن آشنا نیستن !!!!
پ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
دوست عزیز حوزه حریم خانواده و عفت مربوط به خود اشخاص میشه نه پلیس !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
خوب دو میلیون میدن آخه خدایی ضایس دیگه عروسی خلق الناس رو پخش میکنن
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پلیس قیم حریم خصوصی مردم نیست.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
بله قیم خصوصی افراد نیست اما حافظ حریم خصوصی افراد باید باشه یا نه ؟ حالا اینکه واقعا" پلیس حریم خصوصی افراد را محافظت میکند این بحثی جداست . من خود به شخصه مخالف صد در صد فرستادن فیلمهای عروسی به ماهواره ها هستم .تصور کنید شخصی فیلم عروسی اش را سر کوچه برای رهگذران پخش کنه خدایش چه حال مشمئز کننده ای به انسان دست میده ؟ حجب و حیا هم یک مقداریش چیزه خوبیه
واقع بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
از خنده مردم وقتی دیدم نوشته شده که مردم باید باوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ کنند بعد فیلم عروسیشون رو بفرستند. آخه مگه شبکه های ماهواره ای هم زیر نظر وزارت ارشادِ ما کار می کنند که برای ارسال فیلم به اونها باید از ارشاد مجوز بگیریم؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
من با اینکار به شخصه موافق نیستم ولی ملت اختیار فیلم عروسی خودشون رو هم ندارن و باید از ارشاد مجوز بگیرن ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اگه تو فیلم فقط عروس و داماد باشند بله دست می فرمایید ولی بقیه افرادی که تو فیلم هستند چی؟ شاید کسی راضی نباشه؟ آیا دیگران حرمت ندارند؟
ناشناس
GERMANY
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اول ببین بعد حرف بزن.. بقیه رو نشون نمیده اصلا مگر با حجاب.... چرا الکی جو میدید
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
گل گفتی ناشناس دوم.
از نظر بعضی ها آزادی این است که همه باز باشند و بی قید ولی قبول ندارند که آزادی حق داشتن عفت و حریم هم هست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
به نظر من اگه فيلم براي خودشون باشه مجوز نمي خواهد ولي اگه بخاد پخش عمومي بشه مجوز مي خواهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
شبکه ها؛ فیلم و سریال کم آوردن! دست به دامن عروس و داماد ها شدن!!
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
واقعا خیلی ادم باید بی غیرت باشه که این کارها رو انجام بده . وقت کردید فیلم خصوصی خودتون رو هم بدین شاید بیشتر بهتون بول دادن ولی یادتون باشه غیرت و عفاف را با هیچ پولی نمیشه بدست آورد
ناشناس
GERMANY
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
هر کی ناراحته نبینه مثل اینه که من از خیلی چیزها بدم بیاد اما ببینم بگم چه زشته .. دولت اگه 2 ت رو وام ازدواج میذاشت این اتفاقها نمی افتاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
ناشناس جان مثل این می ماندکه بگویی هر کی ناراحته مریض نشه!
خب باید جلوی پخش ویروس را گرفت!
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
وقتی تصویرتو تو تلویزیون اونطرف ببینی دیگه امنیت برات نمی مونه.دیگه به عروسی هم نمی شه رفت.
ویزویزک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اخه به ماچه مربوطه؟لابددوس داره عکسشوهمه ببینن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
مسئله اینه که کسانی که فیلمشونو میفرستند مشکل مالی ندارن مشکل فرهنگی و بی بندوباری دارند که با میلیارد وام هم درست نمیشه. ضامن آزادی داشتن امنیت و حرمته و برای امنیت داشتن باید قانونمند بود. در کشورهای دمکرات هم آزادی فرد تا جایی است که به امنیت و حرمت دیگران تجاوز نشه و همه بتوانند با عقاید مختلف باهم در یک جامعه زندگی کنند. فکر میکنید حق سو کردن برای چیه؟ چطور میشه اونجا از شرکت های سیگارسازی شکایت کرد و جریمه های سنگین گرفت؟ باید همه افراد جامعه در هر سمتی که هستند قانونمند و انسان باشند. با این همه بگیروببند این همه فساد در جامعه داریم وای به روزی که این بگیروببندها هم نباشه! خلاصه تا فرهنگ آدما از ریشه درست نشه این معضلات هیچ وقت حل نمیشه و همیشه یه آقا بالاسر چه نیروانتظامی و چه ماهواره لازمه تا به مردم خط فکری بده که چی بده و چی خوبه. کاشکی همه تو مدرسه و دانشگاه انسان بشن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
غیرتت یک کم درباره این همه فساد و گرونی بجوش میاد؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
خود آن ماهواره برای فعالیت از وزارت ارشاد مجوز نگرفته حالا برای پخش یک فیلم از آن شبکه باید از ارشاد مجوز گرفت؟
ضمناً مگر خداوند پارازیت را از شما گرفته که دست به دامن تهدید و ارعاب شده اید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
واقعا که چقدر سطحی و بی دین شدن خیلی ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اون دوستایی که میگن اختیار حریم خصوصی رو پلیس نداره درسته اما تا وقتی که واقعا داخل حریم باشه ، نه اینکه اون چیزی که مال حریم خصوصیه بفرستیم روی آنتن. کی حاضره دم در خونه اشون تلوزیون بذاره فیلمشو به همه نشون بده ؟ اما اگه این کار توی شبکه ماهواره ای انجام بشه دیگه خیلی کلاس داره و دیدن مراسم خصوصی مباح میشه؟ حالا خوشبختانه کسی به ماهواره دسترسی نداره و همه میرن خونه همسایه هاشون چشمشون میافته به ماهواره !
ناشناس
GERMANY
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
شما نیگا نکن.. به خودشون مربوطه.. کلی از کشورها کانال عروسی دارن برای جوانها....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اینکه اینکار از نظر خیلی ها درست نیست قبول ولی جالبه تا یه برنامه ای 2 بار از یه شبکه ماهواره پخش میشه آقایون خبردار میشن معلومه خودشون ماهواره دارن و بیشتر از بقیه مردم هم نگاه می کنن.
بهتر است پلیس با دزدی و ارازل و اوباش برخورد کند که متاسفانه الان مثل نقل و نبات ریخته همه جا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
با دزدی برخورد کنند با این هم برخورد کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
ما نفهمیدیم داشتن ماهواره جرمه یا فرستادن فیلم عروسی؟
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
این برخوردها فایده ندارد مشکلات فرهنگی کشور ما که روز به روز بر تعدادش افزوده می شود معلول خیلی مسائل است که بخش کثیری از آن به حکومت بر می گردد بهتر است مشکلات فرهنگی کشور با درایت، صبر و حوصله و با استفاده از کارشناسان مجرب برطرف شود نه به ضرب باتوم و گشت ارشاد و امثالهم که با این فشارها شرایط قطعا وخیم تر خواهد شد بنظر می رسد پشت این فشارها عقل سلیمی وجود ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
دوستان محترم نيروي انتظامي ارتباط با شبكه ماهواره اي نه قابل انكار است و نه امكان قطع ان وجود دارد لذا بايد در فكر اموزش استفاده صيحيح از ان به جامعه بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
شيطون از هر طريقي ميخواد وارد بشه عاقل باشيد خودت و شرفت رو در اختيار بيگانه نزار براي چي؟ پـــــــــــــــــــــــــــــــــول؟؟!!!
اقای بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
دوست عزیز مسیله پول نیست ،موضوع اینه که پلیس حق ورود به حریم خصوصی رونداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
و باز هم پلیس ما و باز هم گل زدن به دروازه خودش!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
همين كم مونده كه پس فردا داماد و عروس بلند بشن برن مجوز از وزارت ارشاد بگيرن واسه فيلم عروسيشون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
واقعا برات متاسفم
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
دیگه عروسی نمیشه رفت.چه گرفتاری شدیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
بموجب اصل قانونی بودن جرم و مجازت هر فعل یا ترک فعلی که قانونگذار برای آن مجازت تعیین نموده باشد جرم است..

برخلاف نظر سردار...در هیچ نص قانونی ارسال تصاویر عروسی برای شبکه ماهواره ای جرم انگاری نشده است..

سردار،،،،،،، جرم بودن یک فعل را قانون تعیین و محکمه صالح وقوع آن را احراز می کند..
شما بهتر است از مقام ضابط پای را فراتر ننهید..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
اولا كه فيلم عروسي حريم خصوصيه و پليس حق دخالت نداره،ثانيا از مهمونها تصويري نشون نميدند ثالثا بي عفت اونهايي هستند كه مرتب براي مردم و زندگي خصوصيشون نسخه ميپيچند و خط قرمز تعيين ميكنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
ترويج ازدواج هست ؛ كه اين خيلي خوبه! مخصوصاٍ الان كه سن ازدواج اينقدر بالا رفته!
ترويج بي حجابي و جشن مختلط هست كه اين بده !!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
من کار به بقیه ندارم ولی به کسی مربوط نیست که من فیلمم رو میفرستم یا نه
اگه شاکی خصوصی داشت بحثی هست جدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
بیچاره خیلی از ماها که انجام هر نهی ی برامون افتخار ویا حسرت شده که انجامش بدیم
مجله فرارو