bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۵۷۶۴

بهترین مربیان فوتبال ایران انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
37 تن از بهترین مربیان فوتبال ایران در سال 90، از سوی كانون مربیان ایران و كارشناسان ورزشی انتخاب شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین همایش كانون مربیان فوتبال ایران ، پنجشنبه شب با حضور مربیان برتر كشور، جمعی از اهالی فوتبال و كارشناسان این رشته ورزشی در سالن همایش های شهرك فجر تهران برگزار شد.

از بین این مربیان كه از تمامی استان های كشور حضور داشتند، 7 نفر به عنوان نفرات برتر و 3 نفر به عنوان برترین مربیان ایران معرفی شدند.

'رسول ظفریان' از استان اصفهان كه در تیم های پایه سپاهان اصفهان به توفیقاتی رسیده،' محمود جادری' از استان خوزستان، و 'علی كولیوند' از مربیان برتر رده پایه استان تهران، جز 3 نفر برتر مربیان فوتبال كشور شناخته شدند.

در این همایش، 'مصطفی آجورلو' از مدیران تیم های ورزشی كشور، 'ناصر ابراهیمی' از مربیان با سابقه و 'مجید جلالی' از اعضای كانون مربیان فوتبال ایران برای مربیان سخنرانی كردند.

كارشناسان و صاحب نظران در این همایش، خواستار توجه بیشتر مسوولان ورزشی به تیم های پایه و همچنین شناسایی استعدادهای ورزشی كشور شدند.

همچنین از خانواده های مرحوم 'پرویز دهداری' و مرحوم 'منصور امیرآصفی' از مربیان خوشنام سال های گذشته فوتبال ایران نیزتجلیل به عمل آمد.

كانون مربیان كشور، انتخاب بهترین مربیان سال 90 را در چند ماه با همفكری كارشناسان و صاحب نظران انجام داده است.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو