bato-adv
bato-adv

شاه و فرح در حرم امام رضا(ع)

محمدرضا شاه پهلوی و فرح دیبا به همراه امیرعباس هویدا و مقامات دولتی در حرم امام رضا در مشهد - ۱۱ خرداد ۱۳۵۷

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۱

محمدرضا شاه پهلوی و فرح دیبا به همراه امیرعباس هویدا و مقامات دولتی در حرم امام رضا در مشهد - ۱۱ خرداد ۱۳۵۷




منبع: تاريخ ايراني
برچسب ها: حرم امام رضا شاه فرح
بينا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
اگر فرد خودش را اصلاح كند شايد هر حاكميتي به تبع افراد جامعه اش تغيير يابد و فساد در تمام زمينه ها كاهش يابد.و در جواب همه شما مي گويم. " با رالها از وسوسه و فريب شياطين به تو پناه مي آورم.سوره مومنون آيه 97".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
پهلوی اول را چه کسی بر مسند نشاند؟مردم یا انگلیس؟ وبعد از جلوس چه خدمات مثبت ومنفی داشت؟فرزندش چگونه بود؟اگر منشاء خدمات واستقلال بودند هر گزخمینی بزرگ بر اشفته نمی شدند تا اینکه به تکلیف واردجبهه نبرد بارژیمش گردند.چرا زود جو گیر میشوید؟بیسوادی درد بزرگی است.فرمایش امام حسین علیه السلام.اگر دین ندارید ازاد باشید.(نوکر اجانب واذنابش نباشید)
گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
امین آقا، در مورد مثلاً دوران صفوی یا قاچار یا اسکندر مقدونیه باید به کتب تاریخی مراجعه کرد نه در مورد محمدرضا شاه و فرح، که هنوز هستند افراد بیشماری که اون دوران و فساد های اخلاقی و اقتصادی و جنایات و... رو یادشون میاد، دختران و زنان ایرانی مسلمان به راهتی زیر دست نامسلمانان آمریکایی و اسرائیلی و ... قرار میگرفتن و کسی حتی پدران و شوهرانشان جرعت اعتراض نداشتن، خیلی ها در همسایگی کشور ایران بزرگ هستن که دوست دارن 1 دقیقه امنیت ایران رو داشته باشند، و حتی زیر چادر و کپر زندگی کنند ولی ناموسشان در امنیت اجتماعی باشد، اگر نان ، مرغ ، گوشت و... که خیلی هم گران است ولی دیگر زنان و دخترانمان به حراج گذاشته نمیشود، غیرتمان زیر پا لگد مال نمی شود، غرب با تمام قوا به این سرزمین حمله کرده نه حمله نظامی بلکه حمله فرهنگی، نمونه آن را در کوچه و خیابانها، متروها و... میبینید، نگویید شعار است، وقت بیداریست، باغیرت ترین مردان جهان را ایران دارد آنها میخواهند با زیر ابرو برداشتن،لباس تنگ و جلف، با خیلی چیزهای زنانه و شیطان پرستانه این مردانگی و غیرت رو از ما بگیرند، که بهترین وسیله برای تبلیغ این امر رسانه(ماهواره) است، یک آریایی و ایرانی اصیل غیرت و مردانگی خودش رو با بی غیرتی و نامردی غربی های بی تمدن عوض نمیکنه، این خصوصیت اخلاقی ما ایرانی ها مال دوران اسلام نیست بلکه به خیلی قرنها پیش از اسلام برمیگرده،و اسلام اون رو تکمیل تر کرد
مریم
United Arab Emirates
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
واقعا برای کسانی که سنگ فرح رو به سینه میزنن متاسفم!!!!
ان شاء الله با او محشور شوید.
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
واقعادلیلتون برای گذاشتن این خبر چیه؟!!امیدوارم اگه ریگی به کفشتونه زودتربه حق همین امام رضا ع رسوابشیدوالبته فیلتر!خواننده هاتونم که سنگ تموم گذاشتن در مزخرفگویی وطاقوتی گری...
انتشار یافته: ۲۵۴
ali
United Arab Emirates
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
زن شا رو ببینید همنقدر فهمو شعور داره که توی حرم با چادر و رو گرفته باشه.
ولی حالا برو توی حرم زید بازی میکنن شماره میدن جدان که ما ایرانی ها مسلمون بدتر از کافریم......
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
زید چی چیه؟ میخوای همین فرارو هم فردا صبح فیلتر بشه!!!!!! نگووووووووووووو
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
جدا نه جدان...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
خرداد57دیر شده باید قبل از جشن های تخت جمشیداصلاح رفتار میکرد
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
حرمت حرمو نگه دارین به خاطر چند تا نامسلمون در مسجدو نمی بندن که
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
قابل توجه دختر خانم هایی که با بدترین وضع ها به مکان های زیارتی میرید!
فرح که فسادش برای همه ثابت شده رو ببینید چه چادری سر کرده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
این وضع دقیقا نتیجه مسلمانی مسلمانانی مثل شماست که هر کس رو با هر واژه ای که می پسندند توصیف می کنند ... آقای مسلمان!
تسوکه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
از شما که مسلمانی بعیده که به زنی بدون دلیل این قدر راحت تهمت بزنی؟ چه فسادی داشته که بر من حداقل ثابت نشده است.
ناشناس
United States of America
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
فسادش براي همه ثابت شده؟؟؟؟ تو مسلماني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
اي كسي كه خود را ايراني مسلمان نام گذاشته اي ! واقعا فساد فرح براي تو ثابت شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
به نظر من اگر واقعا ايراني مسلمان هستي تا دير نشده توبه كن ودر همينجا اعلام كن كه توبه كرده اي.
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ثابت شده !!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
فرح فاسد نبود
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
مشکل ما ایرانی ها اینه که فکر میکنیم فساد فقط فساد اخلاقی است!! فساد ابعاد خیلی گسترده تری دارد. من میدانم اکثر شما که الان از بنده انتقاد میکنید دوران شاه را درر نکرده اید!! اونقدر ها هم که شما فکر میکنید شاه خوب نبوده!!؟ اون فقط یه مزدور بود که مزدور بودنش هم برای همه ثابت شده هم خودش هم پدرش! متاسفانه شما دوست های خوبم خیلی تعصب الکی روی این خانوادهی فاسد و دزد دارید!!
البته فرارو که دفاعیات منو تایید نمیکنه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
حق با شما است فساد فقط فساد اخلاقی نیست خیلی از آقایان و خانم های با حجاب امروزی و مسئول فاسد هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
درک نه درر...
سعی کنید هنگام نوشتن دفاعیات یا بقول بعضی دوستان عزیزتون دفاعیات (؟!) بیشتر دقت کنید
كسري
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ايراني مسلمان! در جواب شما عرض كنم اعلي حضرت شاهنشاه آريا مهر در قلب من جا دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ایرانی مسلمان !! یک ایرانی اصیل تهمت نمیرنه،
یک آدم مسلمان هیچوقت تهمت نمیزنه ،
شک دارم ایرانی مسلمان باشی!!
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
فرارو خیلی نامردی! چرا نمیذاری من از خودم دفاع کنم!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
اقای ایرانی عقل کل درسته که فساد اخلاقی فقط فساد نیست مگه عقل تو کله تو نیست وقتی فرح با چادر بهش تهمت فساد میزنند منظور همون اخلاقیه نه اقتصادی عزیز دل خواستی بگی خیلی حالیته نشد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
تو از طرف همه حرف نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
عاشق این ایمان و تقوای اسلامیتان هستم ایرانیان مسلمان! فساد فرح اثبات شده؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
مسلمان اهل تهمت زدن نیست از اسلام عزیز هم بگذرد انسان نیز تهمت نمی زند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
فرج کثیف ترین زن در ایران بوده اگر دوستش دارید انشالله باهاش محشور بشید.
کثافت کاریش در ماه رمضان سال -اگر اشتباه نکنم سال 57- در شیراز خیابان فردوسی.
مجتبی
United Arab Emirates
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
بله فساد اخلاقی داشته مطالعاتت رو زیاد تر کنی متوجه میشی دلیل نداره هر چیزی که تو اطلاع نداری انگ تهمت زدن به دیگران رو به طر بچسبونی
مونا
Finland
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
یعنی یک انسان تا کجا می تونه ظاهر بین باشه تزویر رو نفهمه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
دوستان! دوستان! دعوا نکنید!! آخه یه ملکه ی زپرتیه بخت برگشته ی فراری که دعوا کردن نداره!
D:
فرارو تورو خدا اینو دیگه تایید کن!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
چقدر منفی خوردی آقای ایرانی مسلمان
بازم نظر بده
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
آقا یا خانم آیرانی مسلمان
چرا به راحتی تهمت میزنی، فهم و شعور کجا رفته؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
در بی عرضگیه خیلی از مسولان الان شکی نیست ولی جالب تر اینه یه عده از شاهی که خیانتاش اظهر من الشمسه حمایت میکنن وقتی با این جور آدما که حتی تاریخ معاصر خودمونم نمی دونن به هر طریقی رو به رو می شم واقعا به این نتیجه میرسم که احمدی نژاد از سره شونم زیاده
منصور نوین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
یه سری به کتاب های تاریخ بزن تا بفهمی چه فسادی داشته جناب تسوکه
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
خطاب به اون دوست عزیزمون که گفته چقدر منفی خوردی عرض میکنم که من از امام حسین (ع) یک درس گرفتم و اون اینه که اگر تمام دنیا هم با حق و حقیقت مخالف باشند من مخالفت نکنم و رو عقیده ام بایستم و عقیده ام رو تبلیغ کنم و تا پای جون ازش دفاع کنم و اگه لازم شد جونم رو هم پای عقیده ی درستم بدم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
ايراني مسلمون لطفااز اسم امام ازاده ي ماسواستفاده نكن،باوجودي كه فساديزيدعلني بود وياران ايشون دائم ازيزيدبدمي گفتندامام ميفرمودشنيدم يزيدشاعرخوبي هست .
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
بعضی از دوستان سند و مدرک میخوان برای صحبتهایی که من میکنم! من این سوال رو از این دوستان میپرسم که شما ها که در مورد خیانات و فساد اظهر من الشمس شاه و اطرافیانش سند و مدرک میخواهید آیا با جمهوری اسلامی هم همین معامله رو میکنید!؟
یعنی واسه حرفهایی که پشت سره این نظام و مسئولینش در گذشته و حال بوده و هست هم مدرک میخواهید یا فقط منتظر یک اشاره ی بی بی سی و صدای آمریکا هستید!؟
اگر واسه مورد دوم هم مدرک میخواهید شما انسان های جویای حقیقت و پاکی هستید و من از همینجا بهتون تبریک میگم ولی اگه برای مورد دوم دنبال مدرکی نمیگردید بدانید که شیطان دل های شما را سیاه کرده و به جنگ با حقایق فرستاده...
شما رو قسم میدم به قرآن اگر بهش اعتقاد دارید کمی راجع به حرف های من فکر کنید.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ايراني مسلمان!
عافيت باشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
كي فكر ميكرد شش ماه بعد از ايران بخواد با اين همه شوكت وجبروت فرار كنه . شما چي فكر ميكنيد؟
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
کدوم شوکت کدوم جبروت!؟ شوکت و جبروت داشت فرار نمیکرد!! علاوه بر شوکت و جبروت خیلی چیزای دیگه هم نداشت مثلا جربزه و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
هيچ كسي از بجز خدا از فرداش خبر نداره پس بايد سنجيده حرف زد
ناشناس
Germany
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
مثل اینکه شما هم بدتون نمیاد برید وردست الف بنشینید!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
ها منم همینو میگم، فرارو حوصله ندارم با فیل شکن بیام به سایتت ، بپا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
صدرحمت به الف. اینا رسمن براندازن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
حالا که چی؟
منظورتون از این عکس چیه؟
این همه آدم دیگه چرا شاه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
این سوال حقه
كيشو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
پندار همان عهد است! از دیده‌ی فکرت بین
بر باد شده شوكت، با خاک شده یکسان
گفتی که کجا رفتند آن تاجوران اینک ؟
ز ایشان شکم خاک است آبستن جاویدان !
چندین تن جباران کاین خاک فرو خورده است
این گرسنه چشم آخر هم سیر نشد ز ایشان!
لاجرعه كنون سركش این بحر بصیرت را
کز شط چنین بحری لب تشنه شدن نتوان!
بر دیده‌ی من خندی کاینجا ز چه می‌گرید؟
گریند بر آن دیده کاینجا نشود گریان!
دندانه‌ی هر قصری پندی دهدت نو نو
پند سر دندانه بشنو ز بن دندان !
پرویز کنون گم شد، زان گمشده کمتر گو
زرین تره کو برخوان؟ روکم ترکوا برخوان !...
گلچين ازشعرخاقاني
ناشناس
Germany
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
کیا به شعر خاقانی منفی دادن؟ که چی ؟ یعنی دروغه یا عبرت نگیرن قدرتمندان امروز؟ نه واقعا یعنیییی چه؟
taleb
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
فکر میکنم کنار فرح ولیان باشد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
خب که چی حالا مثلا؟؟؟!!!
یعنی میخای بگی خیلی کار بزرگی کردند؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
داداشمون راس می گه دیگه
هزار نفرو بزن تو خیابون و زیر شکنجه بکش بعد برو حرم اما رضا علیه السلام که من خیلی خوبم و منو دوس داشته باشید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
سعید جان این عکس فقط برگی از تاریخ است با انکار و سانسور تاریخ اصلاح نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
آفرین به مصطفی و سعید
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
خدا رحمتش کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
درود بر تو فرارو که این کامنت رو تایید کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
خدا به کسی که رحم نداشته و ندارد رحمت نمیفرستد چه شاه باشد چه گدا
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
رحمت نه.خدا لعنتش کنه!
ناشناس
India
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
خدا فرارو را رحمت کند . . .
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
همین شاه اگه توی این مملکت بود به جرم داشتن عکس امام ، آدمو سرو ته آویزون می کردن . برید شاد باشین که دارین به یه عده شاه پرست میدون می دین توی مملکت امام حسین علیه السلام قربون صدقه طاغوت برن. فقط همینو بدینید که دارین در حق اون همه شهیدی که خون دادن پای این انقلاب جفا می کنید . خدا ازتون بگذره ...
mhm
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
خدا خودشو خانوادشو دوستان و اعوان و انصارشو لعنت کنه و با کسایی که دوستش دارن محشورشون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
چقدر خبیثه کسیکه میگه خدا رحمتش منه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
خدا لعنتش کنه
ولی به هر حال از قاجار بهتر بود
آقاشم چقدر خدمت کرد.
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
فرارو خداوند از سر تقصیراتت بگذره!
البته اگه خدا هم بگذره جمهوری اسلامی نمیگذره!!
صادق
United Arab Emirates
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
لعنت بر دشمنان خدا و انسان!
ناشناس
Canada
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
مسئولین الان کارهایی کرده اند اختلاسهایی انجام شده که جوانان امروز که زمان شاه رو درک نکردند بگویند خدا رحمتش کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
خدا تو رو هم هدایت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
از آن ایرانی مسلمان ؟؟؟ باید خواهش کرد که "ثابت شدن "را با آن همه یقین نگوید .
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
برای من ثابت شده که میگم!! شما هم اگه میخواهید براتون ثابت بشه یکم مطالعاتتونو تو حوزه ی تاریخ معاصر و دربار شاه افزایش بدید. البته همیشه سعی کنید بدون جانب داری از کسی که راجع به او مطالعه میکنید بپرهیزید!
و یادتون هم نره که بزرگترین دزدی تاریخ ایران رو شاه و خانوادش کردند که به اعتراف چند تا از اطرافیان شاه ققط حدود دوازده میلیارد دلار از پول این مردم رو به حساب های خودشون تو اونور آب ریختن... این یک نمونه از فساد های بیشمار این خانواده!
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
آفرین
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
شما که راجع به تاریخ و فساد مطالعه میکنی بد نیست تو زمان حالم یه مطالعه ا ی بکنی،حتما" خیلی چیزا دستگیرت میشه!!
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
اینجا و در حال حاضر ما داریم راجع به شاه بحث میکنیم! آرش جان به موقعش و جاش راجع به الان هم بحث خواهیم کرد. موضوعات را با هم قاطی نکنید خواهشا!
در ضمن من طرفدار هیچ گروه و حزبی نیستم. و فقط تنها چیزی که برام مهمه سرافرازی ایرانم و اسلام است.
ناشناس
Finland
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ایرانی مسلمان ثابت کردن با دلیل و مدرکه نه با استناد به حرف دیگران حالا می خواد اطرافیان باشند یا هر کس دیگه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ارش جان از پاسخ دندان شکنت بسيار ممنون.
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
آی دندوونم!! D:
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
در پاسخ به اون کسی که خودشو مسلمان مینماید برادر عزیز وقتی شاه یه مملکت باشی دوازده میلیارد که برده رقمی نیست همین آقایان مه آفرید که الان این همه برده نه شاه بوده و ه معروف و نه سرشناس چرا خودت رو گول میزنی و سرت رو زیر برف کردی چرا حق رو ول کردی و باطل رو گرفتی حداقل در زمان شاه اعراب جرآت نداشتن به یه ایرانی چپ نگاه کنن ولی الان چی هموطنانم رو اعدام میکنن و ما هیچ پاسخی نمیدیم خوددانی الان روز و چند ساعت بعد شب بهتر است واقع بین باشی .....
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اولا خدمت شما دوست با ادبم عرض کنم که مه آفرید جمعا 100 میلیون دلار هم از ایران خارج نکرده و در کل هم اگر این پول که جمعا دو میلیار دلار هم نمیشه از ایران خارج میکرد باز هم یک ششم مبلغی که شاه دزدیده نمیشه! و اما بعد فرض کنید که کیف پول شما رو دزدیدند آیا برای شما فرقی میکنه که مثلا یک آدم بزرگ و مهم دزدیده باشه یا یک آدم معمولی برای شما این مهمه که هر چه زودتر به پولتون برسید این که شما میگید اون شاه بوده دلیل بر این نمیشه که مجاز به دزدی بوده!
بحث این هم که میگویید اعراب به ما چپ هم نمی تونستند نگاه کنند این را من هم قبول دارم ولی شما فکر میکنید دلیلش چی بوده!؟ من بهتون میگم دلیلش چی بود! این بوده که شاه ما نوکر درجه یک غربی ها وآمریکا بود ولی اعراب نوکر درجه دو و سه بودند!! و خوب طبیعتا اون ها باید به ما احترام میگذاشتند! چرا!؟ چون شاه ما نوکر بهتر و مهمتری برای ارباب های غربی بود...
آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
چپ نگاه نمی کردن؟!!!!!!!!! بحرین رو از ما گرفتن . بوموسی را ابوموسی کردن . حتی اونموقع هم با وقاحت تمام خلیج فارس رو خلیج میخوندن .
ناشناس
Poland
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
خب این دارو دسته شاه هم چون اوضاع رو بی ریخت می دیدند اونها هم به سوء استفاده از دین و عقاید مذهبی مردم مشغول شده بودند تا چند روز بیشتر حکومت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
شاه فراری شده سوار گاری شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
فرح برخلاف شاه که از بنیه واصل ونسب شناخته شده ای برخوردار نبود، چون نوه یک مجتهد از خاندان طباطبائی بود، مثل اشرف وارد فساد نشد حالا هر عیب دیگری خواستید بگوئید حرفی ندارم .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اینکه هر کس از خانواده طباطبائی باشد فساد ندارد حرف کاملا نادرستی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
غلام از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
فقط می توانم بگویم اه خدای من
مهرگان
United Arab Emirates
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
ایران رو دوست داشتن.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
اگه ایرانو دوس داشتن اون همه پول و جواهرات و سرمایه ی منو تو رو با خودشون نمی بردن اونور دنیا عشق و حال ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
برادر مصطفی تو خودت دیدی که می گی؟
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
برادر ناشناس این چه استدلالیه شما میکنی!!؟ مگه یه انسان میتونه شاهد همه ی اتفاقاتی تو عالم میوفته باشه!؟ به نظر شما اگه ندزدین پس از کجا آوردن که الان یکی از سروتمند ترین خانواده های دنیا هستن!؟ شایدم دستگاه پول چاپ کن دارن!!
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
به تاریخ عکس نگاه کنید معلوم بازیه سیاسیه برای آرام کردن مردم رفته بوده
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
به تاریخ فیلم پخش شده رئیس جمهور در مشهد دقت کنی می فهمی بازی سیاسی چیه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
تاریخ عکس درست نیست احتمالاً برای خرداد 56 باشد زیرا در خرداد 57 هویدا چند ماهی بود که برکنار شده بود. فرارو در اعلام تاریخ عکس بیشتر دقت کن.
ناشناس
Switzerland
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
رسا آورین آورین
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
چه راحت به دیگران تهمت میزنیم...
با این تفکر که خود از همه گناهان بری هستیم...
نمیتوانید به جای خدا نظر دهید... هیچکس نمیتواند...

دید موسی یک شبانی را به راه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
خدا لعنت کند شاه و فرح و انصارش را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
این شعر خیلی بی ربط بود بازم بگرد یه شعر خوب پیدا کن تو میتونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
خداوند همه اسیران خاک را بیامرزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
هیتلر و صدام رو هم خدا رحمت کنه؟
محب آل علی
United Arab Emirates
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
خدا لعنت کند شاه و فرح و انصارش را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
ای محب آل علی مگه منش علی رو بلد نیستی که حتی برای دشمنش هم دعا می کرد؟
عبدالمجید
Kazakhstan
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
گر نخواهی شوی رسوا هم رنگ جماعت شو .پس باید چطورمیرفت .بابا آنجا مقدس وزیارتگاه است .بایه تاب ودامن کوتاه میرفت؟ عمرش بالباس های ناجورگذشت .نیم ساعت ححاب رعایت کرده خیلی هنر است .نزد بعضیها30ثانیه حجاب رعایت کردن هم هنراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
آخه نميدونم شما چطور چشمتونو ميبنديد و حرف ميزنيد؟ يك عكس از فرح با لباس ناجور نشان بده.
محمد حسن قمصری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
واقعا چه قدر بی احترامی به ساحت مقدس امام رضا ، اگه دقت کنیم می بینیم هیچ کدام حتی عمله و اکله شاه هم کفش های خود را در نیاورده اند و با کفش وارد این ساحت مقدس شده اند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
...............آخه چی بگم به تو!
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
تو کفش دیدی
اونم ولیانی که اونجا واستاده باشه کفش پای کسی باشه
پدر مادر طرفو آباد می کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
عزیزم اول اینکه چشم ها تو وا بکن ببین جوراب به پا دارند (حتما باید پا لخت باشن و چرک از پاشون بریزه؟) و اینکه بی احترامی اونیه که یارو با بدن کثیف و پر از چرک بیاد نه با لباس تمیز و مفخر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
دقتتو برم كه جوراب رو كفش مي بيني.
در بقيه موارد هم باين دقت نظر ميديد كه وضع اينجوريه.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
پس كفشا كو؟؟؟ من هرچي نگاه كردم نديدم؟ يا چشم من مشكل داره يا كفشاي اونا ؟؟!!!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اصلا به عکس نگاه نکرده فقط نظر داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
تاریخ بهترین گواه برای کارنامه افراد است. حال شما می توانید در این خصوص نظر مثبت و یا منفی بدهید. خداوند نگهدار ایران باشد.
محمد رضا
United Arab Emirates
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
روحش شاد اومده از امام رضا حلالیت بگیره ....نباید تاریخمونو با تعصبات کور کورانه نابود کنیم انهاهم بخشی از این تاریخ این مملکتن مانند شاهان قبل از ان ...پس احترام نگه داریم تا بهمون احترام کنن
ناشناس
United States of America
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
اين آقا صدها نفر بيگناه رو كشته و سرنوشت اخرويش معلومه و در ضمن مقايسه شاه پهلوي با پادشاهاني مثل كورش و داريوش بزرگ از بيخ اشتباهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
این عوضی اینجا چه می کنه؟
حالا اینو نوشتی که چی شه ؟
بگی این پدر سگ مسلمونه ؟!
ناشناس
Germany
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
چه مودب!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
لا حسَبَ أنفعُ مِن الأدبِ.

امام على عليه السلام:

شرافتى سودمند تر از ادب نيست.

منبع: بحارالانوار (علامه مجلسی)، ج 71، ص 428
بار ان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ادبیات گروه فشاریت منو کشته مسلمون
مرضيه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
تويكي كه قطعامسلمون شناسنامه اي هستي بااين ادبيات سخيفت،رمزجاودانگي پيامبرمحبوب ماوشريعتش ارزش گذاري به عزت نفس انسانهاو احترام به اشخاص بدون توجه به اعتقادات اونهابود.
منصور نوین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
مسلمان فحش نمیده حتی به شاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
خداوند سخن گش.دن به تندی را از کسی نمیپذیرد مگر آنکه مورد ظلم واقع شده باشد. قرآن کریم
كسري2
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
اخرين شاهنشاه ايران خدمات بزرگي به ايران كرد. تاريخ اين را ثابت كرده است.
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
حتما منظورت از خدمات بزرگ این برج ضایع وسط تهران و اون استادیوم زپرتی و فرودگاه مهرآباده!! خب اینارو که هر کسیم به غیر از شاه بود درست میکرد! این شد حرف. فرارو واسه چی هر چیزی مینویسن شیر میکنی آخه!!؟
دوست
Finland
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
من فکر میکنم این وست عزیز(ایرانی مسلمان) که این جملات را میگن اگه الان شاهم بود از شاه طرفداری میکردن....ای کسانی که ایمان آورده اید ایمان بیاورید.....
شیوا
United Arab Emirates
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اره خدمات زیادی کرد از قبیل : 1- قانون کاپیتولاسیون برای اتباع امریکا 2- افتتاح قلعه در جنوب تهران برای روسپی گری قانونی 3- تحویل دودستی بحرین به سعودی ها 4- ارتباط تنگاتنگ با اسرائیل برای مسلمان کشی هرچه بهتر 5- تشکیل ساواک برای کشتار مردم بیگناه
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
شیوا خانم چقدر شیوا صحبت میکنید!
درود بر شما.
منصور نوین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
بله و البته خیلی از خیا نت ها و چپاول ها و فساد ها و... جدا شدن بحرین از ایران را توسط اعلی حضرت همایونی ملعون هم ثبت کرده خواهش میکنم جو زده نظر ندهید.
saf
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
آره ....پس بگو که این ترفند خوبی بود برای محمدرضا شاه ظالم که فرح به او یاد داد که مواقع لازم چه جوری از این چادر استفاده کنه .... منظورمو که میفهمید چه جوری از مملکت خود با چادر فرار کرد..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
زیارت بدون ریا وتزویر
واقعا خدمات بیشماری به این مملکت کرد کوچکترینش استادیوم آزادی که اگه نبود فکر کنید لیگ برتروبازیهای ملی وبین المللی کجا برگزار میشد دیگه آقایان میتونن مثل آزادی استادیوم درست کنند؟
خدا مورد رحمت خویش قرارش دهد
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
بعضی ها تا بیست سال آینده رو میبینن! بعضیا هم نمیگم مثل این دوست عزیزمون! نمیتونن تا نوک بینیشونو ببینن!!
ناشناس
United States of America
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
خدمات ايشون سرجاش ولي به نظر من در يك جامعه آزادي مثل اكسيژن ميمونه اگه آزادي نباشه بقيه چيزها ارزش نداره ، ايشون آزادي رو از مردم گرفته بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
هرچه كه هست خانم ديبا باهرعقيده اي كه داشته اند به ديگران واعتقاداتشان وحرمت اين مكان مذهبي احترام گذاشته كه بااين پوشش ظاهر شده واين درجاي خوددرخورتحسين است.
م ف
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
عزیزم چرا نمیفهمی این آدم اصلا مسلمون نیست طهارت نداره میفهمی؟ اگر احترام قائل بود اصلا پاشو نمیذاشت تو حرم مطهر.....اینا معلوم چه سیاستی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
"م ف" نفهمیدم! پس این آقای چاوز مسلمون بودن صاف صاف اوردنشون حرم امام رضا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
من نمگیم شاه ادم خوب ومذهبی بود یا نبود ولی اعتقادات هرکسی به خودش مربوطه هرکسی رو توی قبر خودش میخوابونن به امید اینکه همه مسلمون واقعی باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
البته لعنت خدا بر شاه خائن. درسته اعتقادات هر کسی به خودش مربوط است. اما این شامل حال حاکمان جامعه نمی شود. چه در گذشته و چه حالا، اعتقادات حاکمان،بر عقاید عمومی مردم اثر فراوانی دارد. امام علی علیه السلام می فرماید: الناس علی دین ملوکهم. امیدوارم دوستان عزیز متوجه باشند که چرا امروز این قدر دروغ و ریا و تهمت و دزدی و .... زیاد شده است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
تاریخ بهترین گواه برای کارنامه افراد است. حال شما می توانید در این خصوص نظر مثبت و یا منفی بدهید. خداوند نگهدار ایران باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
پس نتیجه می گیریم زیارت رفتن را هر کسی میتواند انجام دهد!!!...
زهرا
Seychelles
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
متاسفم برای حامیان شاه!!!! مثله این که همه یادشون رفته این نامرد چه برسر ایران و ایرانی آورد؟!!!!یه کم فکر کنید حالا چون یه عده تو این مملکت اشتباه کردن و قطعا اشتباهات بزرگی که به راحتی حل نخواهد شد این دلیل می شه که خیانت های شاه را ما فراموش کنیم؟!!!!!
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
احسنت به شما دوست خوبم.
بزرگترین دزدی تاریخ این مملکت رو همین خانواده مرتکب شدند!!
ناشناس
Finland
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
بازم به بی مدرک حرف زدی مسلمون
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ناشناس جان چون شما از چیزی خبر نداری دلیل میشه که حرفهای من سند نداره!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اقای مسلمان گویا شما اکنون در این کشور زنگی نمیکنید.. و مسافرتی هم به خارج از ایران نداشته ای و نظر خودتو فقط میدونی
ناشناس
Canada
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
زهرا خانم عزیز علت این حمایت ها فقط و فقط رفتار ضد اسلامی و انسانی این روزهای مسئولین کشور است و الا مطمئن باش اکثر این کامنت ها را افرادی گذاشته اند که اصلا یا زمان شاه نبوده اند یا خیلی بچه بودند
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
فرارو جان وجدانا شما چیزی از حرفهای این دوست ناشناسمون فهمیدین که کامنتشو تایید کردین!!؟ پ.ن.پ از مریخ کانکت شدم!!
زهرا
Seychelles
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ناشناس ممنونم از نظر دقیق شما، اما کاش ما از نعمت انصاف و عقلمان بیشتر استفاده می کردیم!! اشتباهات مسئولین ما دلیل بر خوبی و پاکی خاندان پهلوی می شود؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
مگه اونا پولا راجارو نمي كردند ديده نمي شود؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
دولتمردان هر عصري بايد كاري بكنند كه ايندگان متفق القول بگويند واقعا خدا رحمتشان كند ،نه با ياداوردن نام انان دل مردم به درد ايد كه فلاني چقدر خورد وبرد وخيانت پشت خيانت به مرد م ومملكت خداوند به همه ما رحم كند كه اسير شياطين نشويم البته بعضي ها تاكنون اسير شيطان شده اند متاسفانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
عزت ادمها فقط دست خداست وبس...قضاوت مختص خدا است وبس...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
به به میگم یهو همه فاضل و عارف و مومن میشن همینه . خدا نشونیهایی داده از انسانهای پاک و مومن که قابل تشخیصه اگر نشد تشخیص بدی آره خدا خودش از دل آدما خبر داره که طرف ظاهرش مسلمونه یا دلشم با خداست.....اما چیزی که عیان است...
فرزاد
Canada
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
من نه تو اون زمان بودم كه بخوام نظر بدم نه وقت دارم در موردش مطالعه كنم
ولي اين رو خوب ميدونم كه پشت سر كسي كه فوت شده حرف نميزنن فرح هم چون بچه تبريز بود و همشهريه من باورم نميشه فاسد باشه مگر اين كه شما به زناني كه چادر ندارند بگيد فاسد ....
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
عجب قدرت استدلالی داری رفیق! چون تبریزی بوده نمیتونسته فاسد باشه!!؟
الان خیلی افتخار داری میکنی به خودت استاد؟
استاد! میفرمودیه!! D:
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
گناهش از کسایی که به اسم دین ما رو بدبخت کردن و هیچ چی از زندگیمون نفهمیدیم کمتره .حالا میخوایین نظرمو تایید کنین یا نه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
عجب!
بعد از سی سال چقدر نظر هست برای این عکس.
به هوش
United Arab Emirates
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
این خائنین وطن فروش که رسما مزدور سیا بودند و مملکت رو در بست در اختیار امریکا و اسراییل قرار داده بودند برای عوام فریبی گاهی به زیارت می آمده اند. آدم هوشیار هیچ وقت فریب خائنین رو نمی خوره! باید بقیه کارهاشون رو هم ببینید بعد قضاوت کنید نه اینکه فقط یهک بار مشهد رفتن رو ببینید و بگید پس چه خوب بودند!!!
خنگ
United States of America
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
حالا کی گفته هر کی مسلمونه، مشهد می ره آدم خوبیه؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
عجب!
بعد از سی سال چقدر نظر هست برای این عکس.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
در عکس افراد دیگری هم دیده می شوند از جمله در کنار فرح پهلوی نیابت استانقدس رضوی و استاندار پر صلابت و مقتدر خراسان دکتر عبدالعظیم ولیان ایستاده است.وی نظامی بود و در عین حال دکترای حقوق داشت.تخریب و نوسازی اطراف حرم مطهر در زمان ایشان انجام شد.بعد از انقلاب هم از ایران خارج شده و مقیم امریکا شد.وی در انجا پولهای خود را در یکی از بانک های امریکا گذاشت و موقعیکه تلفنی فهمید که بانک اعلام ورشکستگی کرده در جا سکته کرده و فوت نمود.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
چه سخنهای جالب و اموزند ه ای بود که تا حالا نشنیده بودم امیدوارم که دیگر مطلعین نیز با بیان نکات جالب تاریخی بحث را رونق بخشند
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
چرا باز دیکتاتور تو رو خدا بس کنید کم ضربه از دیکتاتوری نخوردیم چرا مردم اینقدر برای یه ادم معمولی خودشونو خراب میکنند ای مردم این شماید که مهمید و نه شاه و امسالهم اینو بغهمید و بیدار شید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
قضیه اصلا شاه نیست. قضیه اینه که به دور از تعصب به تاریخ و به کار افراد نگاه بشه
كسري
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
فرارو عزيز و دوست داشتني .
به خاطر اين مطلب كه به اشتراك گذاشتين ممنونم. اميدوارم پلمپ نشي برادر. خدا ياورتان
امیر
United Arab Emirates
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
از اینکه اینها تاریخی از ایرانن که باید درموردش صحبت بشه حرفی نیست ولی بهتر بود عکسای دیگه ای هم میذاشتید که هر کی ببینه نگه چقدر آدمای مومن معتقدین....
حسن عبدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ای مالک اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،فردا با آن چشم نگاهش مکن شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی.
امام علی(ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
فداي حضرت علي كه درتمام سخنانشان احترام به شرافت وعزت نفس انسانهادراولويت بود.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
احسنت. اشكم دراومد از اين نوشته. احسنت. احسنت
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
دروود بر امام علی (علیه سلام).
ای کاش همه ی حاکمان حداقل سرسوزنی شبیه امام بودند.
ناشناس
Japan
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
عجب
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
اخوی به ظاهر مسلمان امیر المومنین حدیث داریم اگر دو نفر کنار هم بودند شک به گناه نکنید شاید نخی مابین انها فاصله بوده شما دیدی که فساد کرده بترسید از تهمت بی روا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
انسانها را با خدماتی که از خود به جا گذاشته اند می شناسند حساب دو دو تا چهار تاست
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
بحث های جالبی بود ولی قبل از هرگونه نظر قدری پیرامون موضوع فکر کنید بعد اظهار نظر نمائید .حرفی که باید گفت اینکه خوبی وبدی نسبی است وبا عملکردها مشخص می شود واینکه فعلی ها چه کرده اند که عملکرد قبلی ها موجه جلوه نموده حتی برای کسانیکه آن دوره را درک نکرده اند ؟ تاریخ گواه خوبی است که آیندگان آن را قضاوت می کنند
آریا
Finland
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
هرایرانی باهرتیپ وشخصیت برای من محترمه >>>>>>>>>>>>
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
هر انسانی باهر تیپ و شخصستی برای من محترمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
با اين کامنت ها رفتي بغل دست الف
رضاباقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
کسری ، ان شاء الله با شاهنشاه آریا مهر محشورشوی
محمدرضا ضیغمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
این یک عوامفریبی بود مگر نگفتند هویدا بهایی است مگر نگفتتند شاه از اعضای فروماسنوری است مگر در همان تاریخها مشروب خواری شاه با زن کارتر وکارتر را با فرح تلوزیون نشان نداد بیایید این چیزها وجلسات آنچنانی ومخارج ومیهمانیها ی در باری را نشان دهید البته من آن موقع در ارتش بودم ویکی از محل آن مراسم پادگان 202 مهرآباد بود که روبروی یافت آباد شده منازل مسکون و حلبی آباد ها را نشان دهید وکپر های اطراف کانال فاضل اب میدان شوش تا شهر ری راو.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
والله اگر خوب بود انقلاب نمی کردیم
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
اصلا عقلانی نیست بیش از 90 درصد ملت بر علیه یک شاه عادل و خوب انقلاب کنن و اون شاه رو از مملکت بیرون کنن!
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
دیکتاتوری در هر لباسی خوب نیست...چه شاه و چه غیر اون...ما کلا ملت احساساتی و جو گیری هستیم! صبح زنده باد میگیم و شب مرده باد! متاسفانه تاریخ این سرزمین سرشار ازین رفتار های ضدو نقیض ماست!...ما محکوم به تکرار تاریخیم!
ناشناس
Finland
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
ورزشگاه بزرگ آزادي با 100 هزار تماشاچي در آن زمان . نمونه بود. يادگاري از آن سالهاي دور است. ديگه ورزشگاهي در حد ازادي در ايران ساخته نشد.
دموکرات
United States of America
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
ورزشگاه آریامهر داشتیم و این خیلی خوب بود. البته این ورزشگاه رو خارجی ها برامون ساخته بودن. اما آزادی ها ی سیاسی نداشتیم. شاه یه دیکتاتور بود. این تنها یکی از دلایلی بود که مردم به خاطرش انقلاب کردن. کاری به نتیجه انقلاب ندارم. اما سعی کن تو زندگیت همیشه به آینده نگاه کنی. بازگشت به گذشته دردی رو دوا نمی کنه. بازگشت به گذشته یعنی تکرار تاریخ.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
حضور افرادی مانند هویدا به همراه شاه در حرم مطهر موجب وهن و توهین به حرم مقدس بوده است چرا که هویدا بهایی بوده و بهایی زاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
ایشان بهایی نبود(به ویکیپدیا مراجعه کنید)
هویدا فردی تحصیلکرده(علوم سیاسی دانشگاه بروکسل) و مسلط به 4 زبان و آشنا به 3 زبان دیگر و از لحاظ مالی بسیار سلامت بود.از لحاظ اقتصادی کارنامه بسیار بسیار موفقی در 13 سال نخست وزیری داشت
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
من به هیچ عنوان موافق با دوره دیکتاتوری شاهنشاهی نیستم ولی این نوع نگاه کردن شما به انسان ها بسیار شرم آور است.
نيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
هويدا بهايي نبوده اين اتهام حتي در كيفر خواست آقاي خلخالي هم نبود شما از كجا آورديد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
کتاب بخون مریم جان
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
گاهی خودت هم کمی فکر بکن !
آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
به کتاب معمای هویدا از عباس میلانی رجوع کنید . پدر هویدا از افراد نزدیک به سران بهائیت بوده است و حتی نامه نگاری آنها توسط وی انجام میشده است . از منصور تا انقلاب ایران فقط نخست وزیرانی بله قربانگو داشت .
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
مريم به جاي يالثارات و كيهان و رسالت و صبح صادق و. ... يه ذره كتاب بخون!
رضا جان
United States of America
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
شاه شاید خدمات زیادی به کشورش کرد اما یادمون باشه امام راحل مدام در سخنرانیهاش نصیحتش میکرد.ولی متاسفانه شام امام راحل رو سالها تبعید کرد ولی امام در خاک خودش با شکوه رحلت کرد اما شاه خودش دربهدر شد و تو مصر با فلاکت دفن شد.

اما در مورد فرح دیبا من حس میکنم این زن خدمات خوبی به کشور داشت و آدم نجیبی بود و بسیار وطن دوست و در راه آبادانی کشور قدمهایی برداشت از جمله کشت و صنعت مغان.
فرح دیبا میتوانست نقش کنترلی بر روی شاه داشته باشد و او را با نصایح امام هدایت میکرد که نکرد.ولی من خیلی نمیخوام این زن رو تایید کنم چون اطلاعات زیادی ازش ندارم.بیاییم هم اکنون برای آینده کشور تلاش کنیم و آنها را به تاریخ واگذاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
حالا مگر کسی گفته شاه و فرح مشهد نمی رفتند ؟! مناسبت این عکس چیه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
این کامنت های مثبت بیشتر از اینکه تایید کننره عملکرد شاه یا فرح باشند اعتراضی است به نتایج عملکرد سیاستمداران امروز کشور که با فسادهای مالی میلیاردی و تورم شدید و نوسانات نرخ دلار و گیر دادن به پوشش خانم ها و ... مردم را بسیار ناراحت میکنند و پاسخگو هم نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
دقیقن قبول دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
گل گفتي ، احسنت بر شما
زينب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
خداوند شاه را با دوست دارانش محشور كند
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
احسنت
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
فرارو جان یک رسان نباید جانب دار یک جریان یا گروه سیاسی باشه!! مگه نه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
شاه یک دیکتاتور بزرگ بود...خواهش می کنم کم حافظه نباشید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
فکر کنم اونی که داره اینور اونور رو نگاه میکنه مسئول ساواک باشه دلش برای ادم کشتن تنگ شده! اسم سایتتون فرارو هست پس بیشتر به فرارو بپردازید چون ادم میمونه این عکس رو کجا ارشیو کنه تو بخش مذهبی یا تو بخش جنایات علیه انسانیت.
مجتبی
United Arab Emirates
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
واقعا که اینقدر بعضی نظرها وقیحانه شده وضع جامعه اینترنتی ما وخیم شده که اگر همین الان یکی نظر خالی بده((خدا)) 200 تا منفی میخوره 50 تا مثبت............
گفتم جامعه اینترنتی به خاطر اینکه این جامعه با مردم کوچه و خیابون فرق دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
درست است سعی کنیم برای ادامه نظر دادن سالم کاری نکنیم این ارتباطات قطع شود چون در هر نظامی حفظ امنیت در اولویت قرار دارد .پس کامنتهای بی ادبانه و احساسی را نگذارید . منطقی عمل کنیم تا این سایتها را محل ارزشیابی دست اندر کارا ن شود و بعنوان افراد اگاه تلنگوری به انها بزنیم .و اینرا بدانیم تا تک تک خودمان را اصلاح نکنیم کسی را نمیتوانیم اصلاح کنیم.به امید انروز
ناشناس
Brazil
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
بحرین چند فروختی؟؟؟
چند جوان ایرانی به خاطر استبداد تو شهید شدن؟؟
به خاطر کودتا 28 مرداد چه امتیازاتی به آمریکا دادی؟؟
تو رو خدا این قدرت چی توش داره که همه رو کور کرده؟؟
چطور تونستی با ایران من اینکارو کنی؟؟
من که تو اون دنیا از حق خودم به عنوان ایرانی نمی گذرم!!
ای کاش اصلا به دنیا نمیومدم
ایرانی مسلمان
United Arab Emirates
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
سال 53 زمانی که شاه داشت بحرین رو میفروخت مردم اعتراض کردند یکی از اطرافیان شاه اگر اشتباه نکنم هویدا بد خطاب به مردم گفت بحرین دختر خودمون بود شوهرش دادیم به کسی هم ربط نداره!!
این شاه یک وطن فروش تمام عیار بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
از سایت خوب فرارو سپاسگزارم
محي الدين صدرا
United Arab Emirates
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اين تصوير بيانگر چيست؟
1-شاه و فرح مسلمان بودند
2-كافر و مسلمان عاشق امام رضا بودند
3-شاه و فرح از ما مسلمان ترند
4-هويداي بهايي در حرم امام رضا چه مي كند؟
5-شاه و فرح خوب بودند اطرافيان بد بودند
6-خدا همه ما رو ببخشايد آمين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
تصویر نشانگر این است که اگر مردم رو دسته دسته هم سلاخی کنید باز مسلمان میتوانید باشید و عاشق امام رضا!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
می دانستید رضا شاه تمام فرزندان ذکور خود را با پسوند رضا نام گذاری کرد و محمد رضا شاه هم خود را نجات یافته با دستان حضرت ابوالفضل می دانست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
طنز: میگفتند رفته امام رضا گفته ای آقا شما رضا منهم رضا گور پدر 20 میلیون نارضا
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
حرم امام جای پز دادن و تبلیغ نیست جای گشایش گره ها و .....است. چکار به این داریم شاه امد یا شیخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
این محمد رضا پسر همان رضا شاه نیست که قضیه کشف حجاب رو ایجاد کرد ؟!
واقعا چقدر آدما زود عوض میش !!!
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
البته رضا شاه نتونست كشف حجاب كنه. وضعيت حجاب امروزه رو هم ببينيد!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
خسرو معتضد میگفت رضا شاه گفته بدترین شب زندگیم شبی بود که مجبور شدم زن و دخترانم را بی حجاب بیرون بیاورم.
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
خوب گفتی ناشناس عزیز!! دقیقا مسئله همینجاست!
چه کسی و به چه علت رضا میر پنج رو مجبور به کشف حجاب زنان ایرانی کرد!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
انتشار یافته نصف انتشار نیافته=سانسور یا جلوگیری از بی احترامی و بی ادبی؟
جواب بده فرارو!
منصور
United Arab Emirates
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
دمت گرم فرارو خوب مردمو سركار ميزاري هرازچندي يه سوژه پيدامكني و.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
با سلام
خیلی از عزیزان تاکید دارن که این اشخاص در حرم امام رضا چکار میکنند!!!!
عزیزان اینطور نیست که شخص چون مسلمان نیست
(به گفته شما) نباید بیاید داخل حرم...
مطئن باشید خیلی از کسانی که ادعای دینداری دارن(همین دوره) با کارهایی که انجام دادن و میدهند "وسط" جهنم جاشونه...
بیاییم برای دیگران تکلیف معلوم نکنیم...
اعمال هر کسی معلومه...
خدا خود بر همه چیز عالمه...
فرزاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اگه سعي كنيم باور كنيم كه تو قرن بيست و يكم زندگي ميكنيم و آداب مدرنيته رو بلد باشيم اين گونه بحث ها رو نخواهيم كرد و به فكر پيشرفت مملكتمون خواهيم بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
آقای هویدا فردی تحصیلکرده(علوم سیاسی دانشگاه بروکسل) و مسلط به 4 زبان و آشنا به 3 زبان دیگر و از لحاظ مالی بسیار سلامت بود.از لحاظ اقتصادی کارنامه بسیار بسیار موفقی در 13 سال نخست وزیری داشت. ایشان نقطه روشن کارنامه محمدرضا پهلوی(که نقاط منفی بسیاری نیز دارد) بود که ناجوانمردانه به دست غفاری و خلخالی کشته شد
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
با تشکر از سخنان نغز و تاریخی جنابعالی مطالبی بیان نمودید که بسیار بدیع و پند اموز است.امید که دیگر عزیزان نیز با بیان دقایق و ظرایف تاریخی بحث را گرمی بخشند
فرزند ایران
United Arab Emirates
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
واقعا متاسفم برای دوستانی که اینقدر نظر لطف به جنایتکاران تاریخ ایران دارند.از شما دوستان سوال دارم کی مردم بیگناه رو تو میدان ها و خیابان های مختلف تهران به گلوله می بست؟ کی جشن دوهزارو پونصدساله با اون همه هزینه ی گزاف گرفت که حتی این فرح فرانسه دوست یه روبان ساده رو هم از فراسه آوورده بود،اصلا میدونین تو جشن هنر شیراز چیکار کردن؟ و هزار جنایت دیگه که توصیه میکنم دوستان یه کم تاریخ بخونن......
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
فرزندان راستین ایران زمین خوبی ها را ارج می نهند و از پلشتی ها دوری می جویند .همگان نکات منفی و مثبت دارند. چه خوب است در هنگام قضاوت به دو جنبه توجه شود.بزرگش نخوانند اهل خرد کسی که نام بزرگان به زشتی برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
تاریخ عکس اشتباه است.
ناشناس
Germany
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
از شما جوونای ایران زمین این حرفها و بحثهای تفرقه افکن بعیده چرا با بحث راجع به گذشته و اشخاص وقتتونو حروم میکنن؟؟؟ بهتر نیست به فکر ایرانمون باشیم و با هم یکی باشیم؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
دین همیشه ابزاری برای سوء استفاده سیاستمدارها بوده. کسی که اعتقاد به چادر و حجاب نداره و فقط برای ظاهر سازی محجبه است بدتر از کسی که اعتقاد به حجاب نداره و بی حجابه
بد حجاب
United States of America
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
برای ظاهرسازی حجاب رو رعایت نکرده. بلکه احترام حرم رو نگه داشته. وگرنه عالم و آدم می دونستن خانواده پهلوی اعتقادی به حجاب ندارن. واقعا فهمیدن این موضوع اینقدر سخته؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
واقعا که
این فرح این چادرو سر کرده تا افراد ساده لوحی مثل شما رو گول بزنه. باور کنید اینا ذره ای هم به امام رضا اعتقاد نداشتند. اگر اعتقاد داشتند این همه کثافت کاری نمیکردند. اینیم که میگید فساد نکردن برید کتاب خاطرات خودشون رو ببینید و بخونید تا بفهمید تو این خاندان چه خبر بوده. چقدر فساد داشتن. چه از نظر اخلاقی چه اقتصادی و......
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
حضرت امام فرموده بود: منافقین ازکفار بدترند. منافقین برای اهداف خود هر لحظه به یک رنگی هستند. الان هم جامعه ما پر از منافقه، حزب باد
افلاطون
United States of America
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
مگه چادر یا زیارت امام رضا معیار خوب یا بد بودن افراده؟
تگزاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اگر با من نبودش هيچ ميلي
چرا ظرف مرا بشكست ليلي؟!
چرا از اين همه شخصيت،اين آدم؟
ایرج
Syrian Arab Republic
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
به نظرم ما برخی چیزها رو با هم اشتباه می گیریم. یه سری نقد ها به این حکومت وارد است که نمیشه انکار کرد و شاید به نظر برخی ها خیلی ولی دلیل برائت حکومت قبلی نمیشه . درسته رژم قبل یه سری خدمتها هم کرد که نمیشه کتمان کنیم اصلا مگه میشه دنیا رو سیاه و سفید دید. ولی به نظرم اونهایی که انقلاب کردن چه چپ مارکسیستی چه ملی چه ملی مذهبی چه مردم عادی اش یه سری دلایل منطقی واسه خودشون داشتن . که باید بهش احترام گذاشت. ما 2500 سال فرهگی داشتیم که یه نفر حکومت می کرد خب این فرهنگ خیلی دیر تغییر پیدا می کنه. شاه مهمترین ویژیگی اش این بود که فقط حرف خودش بود اینهمه زندان سیاسی که تو سال 56 به واسطه فضای باز کارتر آزاد شدن اصلا چرا باید می رفتن زندان و تازه خیلی هم آزاد نشدن . هیچ موقع مشکلات بزرگ تک عاملی نیست شاه دیدکتاتور بود ولی خیلی ها هم بهش کمک کرد با سکوت و ... .الانم باید از تمام این اتفاقات درس بگیریم و به جلو حرکت کنیم نه اینکه برگریدم عقب.
حميد
United Arab Emirates
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
امام خميني(ره):كاري نكنيد كه مردم از شما(روحانيت)فاصله بگيرند و مثل رژيم سابق با شماعمل كنند.
دنياي محل عبرتهاست اما كو عبرت بين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کیوان
Germany
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
به نظرم این آدم علی رغم رفتار و منش سیاسی بسیار بدش اقدامات خوبی هم داشته. در هر صورت باید ادب رو رعایت کنیم در مورد هر آدمی. این نوع رفتار که ما هر کس که مخالفشیم یا به نحوی آسیبی رسونده رو با ناسزا خطاب کنیم برای یک مسلمان روا نیست
وکیل مدافع
United States of America
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
کیوان از رئیس جمهور احمدی نژاد و بقیه سران حکومت اسلامی هم در صورت اسائه ادب هینجوری دفاع می کنی یا اینکه فقط احترام اعلیحضرت واجبه؟ نگو اعمال اینها باهم قابل مقایسه نیست که بحث کرامت انسان به میون میاد. مگه اینکه تو بخوای ثابت کنی اینا اصلا انسان نیستن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
خداوندا ... به نظر من بهترين جمله اين روزها ٣ نقطه است!
يا امام رضا كمكم كن شرمنده زن و بچه نشوم ... روزگار سختيست...
خدا اموات همه رو بيامرزه ! بر ادم بد لعنت ! خدا هر كسي رو كه به مردم ظلم ميكنه زودتر ببره پيش اموات و به حسابش برسه 
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
فرارو خیلی شیطون شدی ها
سارا
Finland
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
واقعا متاسفم فرح هرچی بوده به ما چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا چیزی رو به چشم خودتون ندیدید باور نکنید.هرچیزیکه توی کتابها مینویسند- چه خوب جه بد- همیشه سندیت نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
چادرش همچین چادری نیست، چادرش توریه، کارکرد کامل چادر را ندارد. می شه دید زیرش چی پوشیده!!!
علی
New Zealand
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
اینقدر نظر دادم تو هم لطف کردی پخش نکردی دیگه واقعأ فرارو خسته شدم. دیگه هیچی نمیگم!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
تو قانون که برگرفته از قرآن و روایت هست برای اثبا زنا چهار شاهد لازم است خدایی چهار شاهد دیده که فرح این کاره بوده چرا بدون دلیل تهمت میزنی و اسم خودت رو مسلمون میذاری ماها همه دم از اسلام و ... میزنیم اما از هر کافری کافر تریم ادم باید قبل از هرچیزی انسان باشه والا فرقی نداری چه دینی درست می گه چه دینی غلط.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ولي انصافا فرح شبيه سوفيالورنه ها!!!!!!!!!!!
نیکول کیدمن دوم
United States of America
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
فرح شبیه سوفیا لورنه؟!!! خب منم همین الان رفتم خودمو تو آینه نگاه کردم دیدم خود نیکول کیدمنم. تو هم خود تام کروزی ولی خودتو لو نمی دی ریا نشه.
فرح حتی زن قشنگی هم نیست چه برسه به اینکه شبیه هنرپیشه مورد نظر شما باشه. اینکه شما یه زن معمولی رو قشنگ می بینی نشون دهنده تعصب و علاقته.
اما فوزیه همسر اول و ثریا اسفندیاری همسر دوم شاه واقعا خوشگل بودن. شاید ثریا رو با فرح اشتباه گرفتی. اگرچه من دوست ندارم ثریا رو با سوفیا لورن مقایسه کنم. چون از قیافه سوفیا لورن خوشم نمیاد و به نظرم ثریا در زیبای قابل مقایسه با سوفیا لورن نیست و خیلی بهتر از اونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
خودت فهميدي چي گفتي!!!!!!!!هركس سليقه اي داره وبه نظرمن فرح شبيه سوفيالورنه ،شايدهم ازاون زيباترباشه.
گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
بدون مقدمه بگم، آهای اونایی که میگید فره زن شاه فاسد نیست، آیا فره نبود که با حدود 400 چمدان پر از پول و طلا و جواهر با 2 هواپیما خزانه مملکت رو خالی کرد؟؟؟
آیا برادر ها و پدران شما رو شاه به خاک و خون نکشید؟؟؟
آیا باید در حرم مطهر امام رضا(ع) سگ راه بدن؟؟ حالا اگه چادر نازکی هم سرش کرده باشه، کارهای کثیفش رو توجیح میکنه؟؟
ایرانی مسلمان اصیل از خائینین دفاع نمیکنه هیچوقت، چه اون موقع باشه چه الان
و اینکه اتحاد بین خودتون رو حفظ کنید حتی در بدترین شرایط اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
شاه و حكومتش اعم از فاسد يا غير فاسد به تاريخ پيوستند . وقت گذاشتن رو اونها دردي رو دوا نمي كنه
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
قابل توجه دوستان بیکار و علاف فرح و شاه هرچی بود بد یا خوب به تاریخ پیوست.اما اگه خیلی طرف دار حفظ حجابی راه و چاه داره و اگه موافق با بی حجابی هستی اون هم باید در موردش صحبت کرد دیگه این مسخره بازی ها چیه که چادرش نازک بود یا نه یا ........در ضمن اگه میخواد نظر بدید لطفا با پشتبانه عقلی نظر بدید اما اگه میخواید بجث تاریخی کنید بفرمایید ابتدا شما کدوم کتاب تاریخی رو مرجع خودت قرار دادی ؟ شما کی داری میگی فرح خوب بود با چه منبع تاریخی گفتی تو که میگی بد بود با چه منبعی ؟ اصلا شما ها میتونید 5کتاب تاریخی در مورد ایران نامببرید
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
عزیز من این نظام خطاها دارد درست! از گرانی ها و اختلاس ها ناراحتید درست! لازم نیست سنگ شاه را به سینه بزنید!!!کافی است دو سه کتاب معتبر تاریخی را بخوانید می فهمید چه بلاهایی که توسط اعلی حضرت سرمان نیامده است! آن وقت خدا رحمتش کند در دهانمان می ماسد!
ایران در طول تاریخ هر چه کشیده از این سنگ به سینه زدن ها بوده است.
ناذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ازانتشار این تصویر می خواستی چی رو ثابت کنی؟ بی دینی؟
دینداری؟
عوام فریبی؟
علاقه مندی؟
مرده پرستی؟
زنده کردن مرده های سیاسی؟......
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
اینهمه نگید حجابشو رعایت کرده! یکم به عکس دقیقتر نگاه کنید، به نطرتون بود و نبود اون چادر که از پشتش لباس سفید فرح و دستهاش کاملا مشخصه توفیری هم داره؟؟؟؟
قربون اقا امام رضا(ع) برم که تا حالا هرچی ازش حاجت طلبیدم رومو زمین ننداخته و از خدا برام گرفته
حقیقت بین
United Arab Emirates
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
این چادر نازک با بی چادری فرق نمیکنه. جلوتر از این زائر نماها، کنار قبر امام رضا ، قبر مامون ملعون است. نتیجه اینکه با یک چادر نازک و حرم امام رضا رفتن و یا حتی در خود حرم دفن شدن افتخار نیست آدم بودن مهمه!
برام افراد داخل عکس اهمیت ندارند بلکه هموطن هایی که این کامنت ها را میخونن عزیزند و لرزش نوشتن دارند. یاعلی
آرش
United Arab Emirates
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
در مورد فساد اخلاقی آقای هویدا به خاطرات ارتشبد فردوست (ظهوروسقوط سلطنت پهلوی - جستارهایی در تاریخ معاصر ایران) مراجعه شود. همانجا جریان خانوم دیبا هم آمده که اصلا چطور زن شاه شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
آقای فرارو...این سیاست جدید ابلاغ شده؟؟؟ اول اون نظر سنجی ها حالا هم این عکس ها و کامنتها داستان چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
مرگ بر شاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
ماهرچه بدبختي داريم ازهمين شاه دورو داريم آخرديكتاتوري نابوديست
سید علی از قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
عملکرد انسانها بهترین ملاک برای سنجش ،ارزیابی انها است .حال در ان زمان چه فکری در سر خانم فرح بود که تصمیم گرفتند با این پوشش به حرم که مکان مقدسی است ، قدم بگذارند ،نباید غافل شویم . اما این حرکت هیچ ملاکی برای ارزیابی ایشان نیست . هر شخصی باید احترام اماکن مقدس را نگهدارد .
abu
Finland
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
به نظرم خیلی ها حتی با عقاید متضاد نسبت به هم میخوان اینو بگن که خانم فرح دیبا اگرچه به لحاظ مذهبی و ایدئولوژی به حجاب اعتقادی نداشته اند، امــا یک سری خط قرمزهایی رو رعایت کرده اند. در حالی که برخی از آقایان و خانم های مذهبی و غیر مذهبی امروزی خم چنین کاری نمی کنند!
البته به خاطر داشته باشید خانواده رضاشاه در دوره رضاشاه بدون حجاب وارد حرم حضرت معصومه (ع) شدند و حتی رضاشاه متولی حرم رو به دلیل جلوگیری از ورود بانوان بی حجاب زیر پا له کرد.
bato-adv
bato-adv
bato-adv