bato-adv
bato-adv
برای جبران عقب‌ماندگی از رقبا

نوکیا تغییر استراتژی داد

نوکیا که در سال های اخیر بخش قابل توجهی از بازار تلفن همراه خود را به رقبای نوظهوری مانند اپل و سامسونگ واگذار کرده، امیدوار است با تغییر استراتژی بازاریابی شرایط بهتری پیدا کند.

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
 نوکیا که در سال های اخیر بخش قابل توجهی از بازار تلفن همراه خود را به رقبای نوظهوری مانند اپل و سامسونگ واگذار کرده، امیدوار است با تغییر استراتژی بازاریابی شرایط بهتری پیدا کند.
 
به گزارش رویترز، این شرکت قصد دارد در آستانه عرضه ویندوز 8 به بازار در پاییز امسال اجرای این استراتژی را آغاز کند. استراتژی یاد شده با توجه به ویژگی های نسخه همراه ویندوز 8 و همین طور علائق مشتریان در نقاط مختلف جهان طراحی شده است.

این شرکت مذاکرات مخفیانه ای را با اپراتورهای اروپایی آغاز کرده تا فرصت عرضه انحصاری گوشی های خود که به سیستم عامل ویندوز 8 مایکروسافت مجهز هستند را به دست آورد.

از جمله اپراتورهایی که در حال مذاکره با نوکیا هستند می توان به France Telecom اشاره کرد. هر چند هنوز از این مذاکرات هیچ نتیجه قطعی به دست نیامده است.

نوکیا تا پیش از این چندان به دنبال همکاری با اپراتورهای همراه نبود، اما از این پس قصد دارد این مساله را جدی بگیرد. این شرکت همچنین برخی بسته های تشویقی را برای ترغیب هر چه بیشتر اپراتورها در نظر گرفته است.