bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۰۹۲۵

ژوزه: ایمون زاید غیبش زد!

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱

سرمربی تیم پرسپولیس در آستانه برگزاری دیدار هفته چهاردهم این تیم در لیگ برتر با اشاره به وضعیتی که سرخپوشان دارند گفت: از هواداران تیم خواهش می کنم بازیکنان را تا دقیقه آخر حمایت کنند و اگر هم اعتراضی دارند بگذارند برای آخر بازی.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما مقابل مس کرمان شکست بدی خوردیم. در آن‌مسابقه باختیم چون من یک سری اطلاعات نداشتم در حالی که یک مربی باید همه جوره اطلاعاتی داشته باشد.

وی افزود: ما در مرحله‌ای بودیم که بازیکنان داشتند به تدریج اعتماد به نفسشان را به دست می‌آوردند اما متاسفانه باز هم شکست خوردیم. امیدوارم فردا بازیکنان به خودشان بیایند و نتیجه بازی قبل را جبران کنند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس مقابل پیکان کار سختی دارد خاطرنشان کرد: به تماشاگران حق می دهم از دست من ناراحت باشند. از آ‌نها می خواهم عصبانیت‌شان را سر من خالی کنند و بازیکنان را تا آخر مسابقه حمایت کنند. این خیلی مهم است که تماشاگران اعتراض‌ خود را بگذارند آخر بازی و به ما اعتماد داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس همچنین با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: ‌وقتی شروع به کسب نتایج خوب می کنیم یک باره مسابقات تعطیل می‌شود و این باعث می‌شود که شرایط ما سخت شود. تلاش می‌کنیم بهترین بازیکنان را در زمین بگذاریم و با بهترین نمایش پیروزی را به دست بیاوریم. الان فکر و ذکرمان آن است که بازی قبل را فراموش کنیم و به فکر بازی فردا باشیم.

ژوزه در خصوص سختگیری بیش از حدش نسبت به علی کریمی و بخشیدن این بازیکن گفت: من به نظر شما احترام می گذارم ولی بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم.

وی همچنین درباره نیمکت نشینی شهاب گردان گفت: من قبلا ً‌هم در این خصوص صحبت کرده‌ام که هر کس بهتر باشد در زمین بازی می‌کند. ما 25 بازیکن داریم که نمی‌توانیم همه آنها را بازی دهیم. شهاب گلر خوبی است و من رابطه خوبی با او دارم اما هر زمان که نیلسون مصدوم یا محروم شد گردان این شانس را دارد که خودش را نشان بدهد.

خبرنگاری از ژوزه پرسید "شما که از اختلاف ارتفاع تهران با کرمان خبر نداشتید آیا حالا تیم پیکان را آنالیز کرده‌اید یا خیر؟" وی در پاسخ به این سوال گفت: اگر من از اختلاف ارتفاع کرمان در بازی گذشته صحبت کرده‌ام به این معنی نبود که دنبال بهانه‌ام ولی اگر می دانستم شرایط ارتفاعی کرمان و تهران فرق دارد یک کاری انجام می دادم.

وی افزود: به هر حال ما پیکان را آنالیز کرده‌ایم و از این تیم شناخت داریم. ما یک نفر در باشگاه داریم که دو بازی آخر را آنالیز کرده است.

ژوزه در ادامه به مشکل گلزنی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مشکل مهاجمان ما آرامش و اطمینان داشتن است. مهاجمان ما مجبور می‌شوند برای گل زدن به خودشان فشار بیاورند و این کار را سخت تر می‌کند. من نمی خواهم کسی را محاکمه کنم اما مهاجمان به اعتماد به نفس نیاز دارند چرا که وقتی گل نمی‌زنند زندگی سخت می‌شود!

وی افزود: مشکل کریم انصاری فرد روحی و روانی است. او فصل گذشته گل‌های زیادی در لیگ زده بود اما الان فقط یک گل به ثمر رسانده است ولی باید به این نکته توجه کنیم که آرامش امسال برای کریم سخت‌تر از پارسال است.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه دلایل عدم جذابیت لیگ فوتبال ایران را چه چیزهایی می‌داند گفت: خیلی زود است که من از فوتبال ایران آنالیزی داشته باشم. برای فوتبال ایران احترام قائلم اما باید بگویم فرهنگ بازی گروهی در ایران کم است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، پایه فوتبالی بازیکنان ایران خوب نیست و به همین خاطر ‌آنها به جای اینکه از فکر خود استفاده کنند بیشتر به بازی فیزیکی روی می‌آورند. من خیلی چیزها می توانم در این خصوص بگویم ولی بهتر است حرفی نزنم.

ژوزه در پایان درباره غیبت‌های ادامه دار ایمون زاید گفت: ما رابطه خوبی با هم داشتیم ولی او یک دفعه غیبش زد و خبری از این بازیکن ندارم نمی‌دانم زاید بر می‌ گردد یا نه ولی هر وقت برگشت از او می‌پرسیم که چرا دیر کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا چهارشنبه و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود.
منبع: فرادید
مجله خواندنی ها
مجله فرارو