bato-adv
کد خبر: ۱۴۰۵۸۶

(تصاویر) چه‌کسانی احمدی‌نژاد را بدرقه نکردند؟

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
فرارو- احمدی نژاد به منظور شرکت در دوازدهمين اجلاس سران سازمان همکاريهاي اسلامي، با بدرقه رسمي معاون اول رييس جمهور  تهران را به مقصد قاهره ترک کرد.

به گزارش فرارو، محمود احمدي نژاد صبح امروز (سه شنبه) به دعوت رسمي محمد مرسي، همتاي مصري خود براي شرکت در اين نشست که به منظور بررسي مسائل کشورهاي اسلامي و از جمله گسترش شهرک سازي صهيونيست ها در سرزمين هاي اشغالي فلسطين برگزار مي شود، عازم اين کشور شد.

رئیس جمهور در آستانه ترک تهران در جمع خبرنگاران از بازداشت مرتضوی انتقاد کرد و تاکید کرد، در بازگشت از مصر این موضوع را پیگیری می کند.

درهمین حال شیخ الاسلامی وزیر پیشین کار که دو روز پیش نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد نیز در این مراسم حاضر بود و پس از آن در جمع هیات ایرانی عازم مصر شد. از دیگر همراهان رئیس جمهور در این سفر  به ثمره هاشمی، مصلحی وزیر اطلاعات، قاسمی وزیر نفت، موسوی رئیس سازمان حج و زیارت و اسفندیار رحیم مشایی میتوان اشاره کرد. 

گفتنی است در حالی که پیش از این در مراسم بدرقه سفرهای بین المللی رئیس جمهور، علی اکبر ولایتی نیز حضور می یافت، امروز تنها چهره های دولتی و در راس آن معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه حضور داشتند.














مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین