bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۱۶۷۷

حکم معاون روحانی برای مدیر قالیباف

با حکم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، تصمیم‌گیری در محدوده وظایف قانونی این معاونت به محمود عسکری آزاد تفویض شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
با حکم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، تصمیم‌گیری در محدوده وظایف قانونی این معاونت به محمود عسکری آزاد تفویض شد.

به گزارش مهر، به موجب حكمي محمدباقر نوبخت سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور، محمود عسكري‌آزاد به سمت جانشين وي در معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور منصوب شد.

براساس اين حكم و نظر به شايستگي و سوابق موفق ايشان در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، بودجه‌ريزي و امور اداري و استخدامي كشور، تصميم‌گيري در محدوده وظايف قانوني معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني به آقاي عسكري‌آزاد تفويض شده است.

همچنين در اين حكم ضرورت ايجاد تحول در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي و بودجه‌ريزي، نظارت و امور مديريت و سرمايه انساني مورد تأكيد قرار گرفته و مسؤوليت‌هاي زير به آقاي عسكري‌آزاد واگذار شده است.

نمايندگي اينجانب در مراجع قانوني براي پي‌گيري و تصويب قانون و مقررات تشكيل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور

تدوين مأموريت‌ها و وظايف سازمان با رويكرد ارتقاي سازمان به جايگاه راهبري رشد و توسعه كشور

طراحي ساختار سازمان با رويكرد تحقق سازماني بهره‌ور، منعطف، چابك و كوچك

راهبري ايجاد تحول در مديريت سرمايه انساني به‌ منظور جذب و نگهداري نخبگان، انديشمندان و فرهيختگان

به‌كارگيري فناوري‌هاي نوين (نرم و سخت) براي تحقق اهداف سازمان

در خاتمه اين حكم ايجاد سازماني اثربخش، يادگيرنده و كارآ كه قادر به ايجاد تحولي شگرف در نظام مديريت و برنامه‌ريزي كشور باشد از جمله اهداف موردنظر برشمرده شده است.

عسگری آزاد تاکنون در سمت رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران مشغول به‌کار بوده است. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نماینده اقتصادی محمدباقر قالیباف در محافل دانشگاهی حضور می‌یافت.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو