bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۷۵۵۷

"مرگ بر آمریکا راهبرد نظام است"

خطیب جمعه اندیمشک ˈشعار مرگ بر آمریکا ˈ را راهبرد نظام اسلامی دانست و گفت:ملت ایران اسلامی هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
خطیب جمعه اندیمشک ˈشعار مرگ بر آمریکا ˈ را راهبرد نظام اسلامی دانست و گفت:ملت ایران اسلامی هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک علت مشکلات و گرفتاریهای کشورها را ناشی از دخالت ابرقدرتها دانست و افزود:ملت ایران انتظار خدمت از سوی آمریکا را ندارد چرا که به فغرموده امام راحل (ره) همه مصیبت های ما زیر سر آمریکا است.

وی افزود:اگر امروز از برخی تاکتیک ها برای بهبود شرایط استفاده می شود باید مواظب بود که راه را اشتباه نرویم.

حجت الاسلام خدامی افزود:در روز 13 آبان ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است باید با حضور حماسی خود در راهپیمایی حاضر شد تا دشمنان بدانند ملت ما از تحریم و تهدید ترسی ندارد.

وی گفت:امریکا عامل تمام جنایات است و هزاران نفر از فرزندان این مرز و بوم و شهید شاهون وندها(شهیدمرزبان نیروی انتظامی) نتیجه عملکرد امریکا می باشد.

خطیب جمعه اندیمشک گفت:سیاسیون کار خودشان را از طریق دیپلماتیک برای مذاکرات پیگیری می کنند و مردم ایران نیز با حضور در راهپیمایی 13 آبان عقبه ای محکم برای نشان دادن عدم خستگی در بحث تحریم و تهدید دشمنان می باشند.

امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری از خطبه نماز گفت:برخی حرکات در ماههای اخیر صورت گرفته و برخی مقالات در نشریات و جراید به بازار آمده که ما را به یاد خاطراتی از دوره اصلاحات می اندازد که در این دوران مبانی اسلام مورد حمله واقع شد.

وی افزود:نباید اجازه داد افرادی مبانی و ارزش های اسلامی و انقلابی را به این شیوه مورد هجوم قرار دهند.

حجت الاسلام خدامی با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم گفت:اشک و گریه در سوگ مظلومیت امام حسین (ع) نشان دهنده ایمان و اعتقاد قلبی است.

وی افزود:گریستن در سوگ سید الشهدا تجدید میثاق با مکتب سید الشهدا است و باید تلاش کرد فرهنگ حسینی در جامعه نهادینه شود.

خطیب جمعه اندیمشک افزود:در ایام سوگواری محرم باید محور عزاداری تبیین اهداف بزرگ قیام سید الشهدا باشد.

وی با قدردانی از حضور بی نظیر مردم اندیمشک در تشییع پیکر مطهر مرزبان شهید ناجا گفت:پژمان شاهون وند افتخار مردم اندیمشک در پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب است
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین