bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۵۰۱۵

واکنش قلعه نویی به قهر برهانی

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۲
 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چنانچه ثابت شود آرش برهانی به تعویض خود اعتراض کرده است، دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، «امیر قلعه نویی» عصر امروز (شنبه) پس از برتری یک بر صفر تیم استقلال مقابل راه آهن سورینت تهران و صعود به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان استقلال با غیرت و تعصب مثال زدنی به میدان رفتند و ما به آنان افتخار می کنیم.

وی افزود: از کسب این 3 امتیاز خوشحال هستم و قبلا هم اعلام کرده ام که جایگاه راه آهن سورینت در انتهای جدول نیست.

قلعه نویی با اشاره به اینکه تیم راه آهن به خوبی در جریان این دیدار چند مرتبه تغییر سیستم داد، اظهار کرد: بازیکنان استقلال با هوش بودند تا این 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی با قدردانی از مسوولان ورزشگاه تختی تهران به دلیل بهبود شرایط این ورزشگاه نسبت به نیم فصل نخست افزود: همچون گذشته از رییس جمهور می خواهم دستور دهد، توجه ویژه ای به ورزشگاه های آزادی و تختی تهران شود.

قلعه نویی با ابراز شادمانی از گلزنی محمدمهدی نظری ادامه داد: او بازیکن جوان و تاثیرگذاری است که خوشبختانه امروز گلزنی کرد تا از لحاظ روحی به شرایط بهتری برسد.

وی در مورد ناراحتی آرش برهانی و رفتار وی پس از تعویض اظهار کرد: چنین چیزی مشاهده نکرده ام ولی فیلم را بازبینی می کنم و اگر این مساله صحت داشته باشد تا زمانیکه در استقلال هستم، وی جایی در این تیم نخواهد داشت.

سرمربی تیم استقلال در مورد کمبود بازیکن در این تیم عنوان کرد: پس از مصدومیت آندرانیک تیموریان می خواستیم دروازه بان ذخیره خود را به جای او به زمین بفرستیم که اجازه این مساله به ما داده نشد و امیدوارم مصدومان هرچه زودتر به جمع دیگر نفرات بپیوندند.

قلعه نویی با قدردانی از حمایت هواداران گفت: استقلال متعلق به مردم است و از حضور آنان در این دیدار تشکر می کنم و امیدوارم امکانات رفاهی برای آنان بیشتر شود تا تماشاگران حضور گسترده تری در ورزشگاه ها پیدا کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو