bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۷۱۹

جزییات سرقت از طلافروشی های تهران

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۰ دی ۱۳۸۷
فرارو- جزئیات سرقت از 5 طلافروشی در شهر تهران از سوی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تشریح شد.

عصر روز 7 دی‌ماه سال‌جاری مأموران پلیس آگاهی تهران از طریق مركز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع سرقت از 5 طلافروشی با خبر شدند. 

مأموران با بررسی دریافتند در 5 نقطه تهران شامل زرتشت، هفت‌حوض، خیابان هفده شهریور، خیابان آیت و 21 متری دهقان سارقان كه دو موتور سیكلت سوار بوده‌اند اقدام به سرقت از طلافروشی‌ها كرده‌اند. 

سرهنگ محمدی رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص این پرونده و اقدامات انجام شده گفت: با بررسی موضوع مشخص شد سارقان اقدام به پرت كردن سنگ به سمت شیشه ویترین مغازه طلافروشی كرده و سپس طلاها را به سرقت برده‌اند. 

وی ادامه داد: با توجه به این مشخصه 8 كارگروه ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان از میان افسران زبده آگاهی تشكیل شد و به سرعت كار ردگیری این افراد را آغاز كردند. 

وی افزود: تحقیقات ادامه یافت تا اینكه مأموران موفق شدند در تاریخ 8 دی‌ماه در حوالی سبزه میدان مرد جوانی را دستگیر كنند كه همراه این فرد 50 گرم از طلاهای سرقتی از 5 طلافروشی وجود داشت.
سرهنگ محمدی گفت: این فرد پس از دستگیری مدعی شد برادرش طلاها را از مرد جوانی گرفته و این فرد از هویت سارقان اطلاعی ندارد. 

وی ادامه داد: برادر این فرد نیز دستگیر شد و سرانجام مشخص شد دو سارق جوان به نام‌های امیر و مصطفی 25 و 30 ساله اقدام به سرقت همزمان از این طلافروشی‌ها كرده‌اند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: امیر و مصطفی در دو عملیات جداگانه در شامگاه 9 دی‌ماه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه این افراد یك كیلو 500 گرم از طلاهای سرقتی كشف شد. 

وی ادامه داد: ارزش طلای سرقتی توسط سارقان 2 كیلو بوده است كه این افراد در مدت 48 ساعت پس از سرقت بیش از 500 گرم آنرا به خریداران مال‌مسروقه فروخته‌اند. 

محمدیان افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو