bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۳۴۸۷
3 روز مانده به شروع جام جهانی

درخواست خانم رییس‌جمهور: متمدنانه رفتار کنیم

رییس جمهور برزیل از مردم این کشور خواست در فاصله 3 روز مانده به شروع جام جهانی رفتار متمدنانه ای از خود نشان دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
فرارو- رییس جمهور برزیل از مردم این کشور خواست در فاصله 3 روز مانده به شروع جام جهانی رفتار متمدنانه ای از خود نشان دهند.
 
به گزارش سرویس ورزشی فرارو، دیلما روسف رییس جمهور برزیل در میان بحران اعتصاب و اعتراضی که کشورش را در بر گرفته از مردم برزیل خواست تا روی شادی و رفتار متمدنانه خودشان را نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسف که در بلو هوریزنته، یکی از دوازده شهر میزبان جام جهانی صحبت میکرد گفت: «باید برزیل را الگویی از خوشحالی، قدرت و تمدن نشان دهیم. من مطمئن هستم که جام جهانی مثل یک جشن بزگ خواهد بود و و بخش اعظمی از مردم کشور حق دارند که از این جشن بزرگ لذت ببرند».

این صحبت ها در شرایطی مطرح می شود که اعتصاب در متروی سائوپائولو همچنان ادامه دارد و بحران ترافیک در این شهر بیداد می کند. روز گذشته مجلس برزیل اعتصاب کارکنان متروی برزیل را غیر قانونی خوانده و اعلام کرده است با متخلفان برخورد خواهد کرد.

دموکراسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
اگر اکثریت مردم برزیل به دلیل هزینه های جام جهانی مخالف برگزاری آن هستند نباید این جام جهانی در برزیل برگزار میشد.
ناشناس
CANADA
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
وقتی یک کشوری میزبان چنین مسابقاتی میشه قطعا چندین برابر مبالغی که هزینه میشه به خزانه کشورشون برمی گرده ! مردم میتونن از این فرصت استفاده کنن و با پذیرایی از توریستها کلی درآمدزایی کنن ! این یه فرصته ولی این مردم نادون دارن می سوزوننش ! اینا از یه جای دیگه آب می خوره اگر نه این مساله به این سادگی کاملا قابل درکه .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲
مجله فرارو