bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۳۸۸۱
وساطت برای حفظ کاپیتان

نوری ماندنی می‌شود

بعد از عجیب ترین ورودی این فصل پرسپولیس که سوشا مکانی نام داشت، بی شک عجیب ترین نام در لیست خروجی این تیم نیز کاپیتان فصل گذشته سرخپوشان بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
فرارو- بعد از عجیب ترین ورودی این فصل پرسپولیس که سوشا مکانی نام داشت، بی شک عجیب ترین نام در لیست خروجی این تیم نیز کاپیتان فصل گذشته سرخپوشان بود. بازیکنی که علی دایی علاقه بسیار زیادی به او داشت و با وجود بازی ضعیف و انتقاد شدید هواداران، اعتقاد خود را به بازی هافبک محبوبش از دست نداد.

به گزارس سرویس ورزشی فرارو، اما بر خلاف انتظار، محمد نوری جزو اولین کسانی بود که با رفتار سرد و تماس های بی جواب از سوی علی دایی روبرو شد تا به سمت درب خروجی باشگاه هدایت شود.

نکته مبهم اما اینجا بود که چرا سرمربی سرخپوشان به یکباره اعتقاد خود را به کاپیتان اول تیمش از دست داد و حتی برای رفتن او به استقلال، مخالفتی نکرد.

شروع داستان به اعتصاب سرخپوشان در هفته های پایانی فصل قبل برمی گردد. جایی که محمد نوری در بطن ماجرا قرار داشت و پیشاپیش سایر بازیکنان، بنای تمرین نکردن را گذاشت تا به نوعی شانس پرسپولیس و دایی برای کسب جام کمرنگ شود.

حالا دایی از دست محمد نوری به شدت دلخور و عصبانی است. او از کاپیتان تیمش توقع داشت در ماجرای اعتصاب ها با دیگر بازیکنان صحبت کند و با وساطت، مانع از این کار شود اما حضور نوری در کنار دیگر بازیکنان ناراضی، نام او را در لیست سیاه دایی قرار داد.

او که اصلا از جدایی از پرسپولیس، راضی نیست حالا قصد دارد برای دیده شدن دوباره توسط کارلوس کی روش به جمع آبی پوشان پایتخت بپیوندد، جایی که امیر قلعه نویی نیز علاقه زیادی به بازی او دارد.

گفته می شود برخی بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس پا در میانی کرده اند تا کاپیتان پرسپولیس در تیم باقی بماند. شنیده می شود دایی هم در مقابل برخی خواهش های دوستان و پیشکسوتان مورد اعتمادش تا حدودی کوتاه آمده و احتمالا شاهد جلسه او و نوری و رفع کدورت ها خواهیم بود.

البته ناکامی دایی در جذب بختیار رحمانی و عدم حضور یک بازی ساز در میانه این تیم هم در عقب نشینی دایی بی تاثیر نبوده است چون با رفتن نوری عملا دست سرمربی پرسپولیس در میانه میدان خالی خواهد شد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو