bato-adv
کد خبر: ۱۹۸۲۴

تفكر میرحسین 100 درصد به كروبی نزدیكتر است

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۸۷

 عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی با بیان اینكه ورود میرحسین به فضای سیاسی كشور را به فال نیك می‌گیریم، تصریح كرد: تفكر میرحسین 100 درصد به كروبی نزدیكتر است و در صورت موافقت موسوی در كابینه كروبی حضور خواهد داشت.

سید محمد حائری رئیس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی، افزود: باید جوری تصمیم گیری كنیم كه كشور به سوی چالش‌های12 سال گذشته پیش نرود و خاتمی نیز خود به خوبی می‌داند كه چه كسانی از درون جبهه اصلاح طلبی با تندروی موجب ایجاد مشكلات متعدد و هزینه برای كشور شدند و خاتمی باید برای موفقیت خود از این تندروها عبور كند. 

رئیس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی عنوان كرد: در جبهه اصلاح طلبی دو جریان نقش آفرینی كردند،‌ یكی جریان تندرویی كه با به چالش كشیدن مبانی نظام، ‌تحصن و استعفا قصد داشت كار خود را به پیش برد و دسته دومی كه با تاكید بر لزوم توجه به قانون اساسی و كلیت نظام به دنبال اصلاح در برخی مسائل و حوزه‌های امور كشور برای بهبود روند توسعه و آبادانی كشور بود و همواره در درون جبهه اصلاحات و جریان اصلاح طلبی این دو گروه در تقابل با هم بوده‌اند و با تاكید بر ضرورت وجود ائتلاف در این جبهه، شكل گیری هر گونه ائتلاف میان این دو دسته ائتلافی صوری بوده است. 

وی ادامه داد: شرایط مشخص است و كسی كه می‌خواهد وارد عرصه انتخابات شود باید جرات و جسارت بیان آن را داشته باشد و حرف خود را به طور مستقل بیان كند و اینكه برخی حضور خود را به امروز و فردا موكول می‌كنند، نشانه عدم حضور آنها در انتخابات است. 

رئیس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی تاكید كرد: دیر اعلام شدن زمان كاندیداتوری برای انتخابات نقطه منفی در این عرصه به شمار می‌رود و باید تكلیف مردم، افراد و گروه‌ها را هر چه سریع‌تر مشخص كرد. 

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی با بیان اینكه ورود میرحسین به عنوان یك چهره توانمند با قابلیت مدیریت كشور در شرایط بحرانی به فضای سیاسی كشور را باید به فال نیك گرفت، اظهار داشت: تفكر میرحسین 100 درصد به كروبی نزدیكتر است و در صورت موافقت موسوی به حضور در كار اجرایی كشور، وی در كابینه كروبی حضور خواهد داشت.

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین