bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۷۲۱۵

(تصاویر) ادامه تهرانگردی مسجدجامعی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
فرارو- احمد مسجدجامعی پس از انتخابات هیات رئیسه جدید و واگذاری صندلی ریاست شورای شهر تهران به مهدی چمران همچنان برنامه تهرانگردی خود را ادامه داده و این هفته از منطقه 6 بازدید کرد.

احمد مسجدجامعی در برنامه تهرانگردی این هفته خود پس از رونمایی از کتاب «غزال غزل» ناب‌ترین سروده‌های شاعران آستان حضرت علی‌ابن‌الموسی‌الرضا (ع)، در منزل صادق صندوقی تصویرگر کتب درسی کودکان قبل و بعد از انقلاب حضور پیدا کرد.

وی در ادامه در منزل شهیدان سپهری حضور پیدا کرد و دقایقی را با پدر و مادر شهیدان حسن جواد سپهری، علی‌اصغر جواد سپهری و همچنین جانباز شهید علی‌اکبر جواد سپهری دیدار کرد.

عضو شورای شهر تهران سپس در مرکز آموزشی باغچه‌بان نخستین مدرسه ناشنوایان در ایران حضور پیدا کرد و از بخش‌های مختلف این مرکز آموزشی بازدید کرد.

در ادامه تهرانگردی امروز مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در منزل آیت‌الله سیدرضی شیرازی نوه آیت‌الله شیرازی بزرگ حضور پیدا کرد.

به گزارش فارس، در پایان تهرانگردی امروز در منزل خانم ایران درودی حضور پیدا کرد و در پایان نیز با حضور در دبیرستان البرز از بخش‌های مختلف این دبیرستان بازدید کرد. عکس های داوود قهردار عکاس ایسنا از تهرانگردی مسجد جامعی را در زیر می بینید.





















بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
آدم با حالیه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
درود بر پدر شهیدان سپهری....عکس کاملا گویاست...
کیشو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
دیدار نظائر ایشان از مکان های خوب خوب چه گرهی از مشکلات این کلان شهر باز می کند.آقا جان راهت را تغییر بده برو از حاشیه نشین ها محله های پر از معتاد مهاجر نشین فقیر نشین و مشکل دار دیدن کن. در مقام اجرایی سعی کن گرهی از مشکلات باز کنی.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین