bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۸۵۴

تساوی پرسپولیس برابر برق

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۷


تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر برق شیراز ضمن از دست دادن فرصت رسیدن به رده دوم جدول رده بندی، به تیم های استقلال و ذوب آهن کمک کرد تا با خیالی آسوده تر در دیدارهای روز یکشنبه به میدان بروند. 

در نخستین بازی هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 14 امروز دو تیم برق شیراز و پرسپولیس تهران به قضاوت البرز حاجی پور در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در این دیدار ابتدا تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 27 توسط مازیار زارع از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست یافت. در مقابل تیم برق شیراز نیز که در دقایق اضافه نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شده بود توسط ستار زارع به گل تساوی رسید.

در نیمه دوم این دیدار بازهم زمین نامساعد ورزشگاه حافظیه شیراز به دو تیم اجازه نداد که فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارند و موقعیت چندانی نیز روی دروازه ها خلق نشد.

در دقایق پایانی این دیدار البر حاجی پور با دادن دومین کارت زرد به آرمین هنروری تیم برق را 10 نفره کرد. محمد آفند دیگر بازیکن اخطاری برق بود و کریم باقری و ابراهیم توره نیز از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس با این تساوی 48 امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند. این تیم در صورت پیروزی برابر برق شیراز می توانست موقتا به رده دوم صعود کند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو