bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۵۶۴۱

ارتش لبنان زن ابوبکر بغدادی را بازداشت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳
منابع خبری امروز سه شنبه آذر (٢ دسامبر) از لبنان گزارش دادند که ماموران مرزی این کشور یکی از همسران ابوبکر البغدادی، رهبر گروه موسوم  داعش  و پسر او را در مرز با سوریه بازداشت کرده‌اند.

براساس این گزارش، زن و فرزند رهبر داعش در نظر داشتند با گذرنامه جعلی وارد لبنان شوند که توسط مأموران مرزبانی لبنان بازداشت شدند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی گفته است که همسر و پسر رهبر داعش توسط ماموران "ضد اطلاعات ارتش" بازداشت شده‌اند و افزوده است که زن بازداشتی، شهروند سوریه و پسرش هم حدودا هشت ساله است.

مقامات لبنانی هنوز این گزارش‌ها را تایید یا تکذیب نکرده‌اند و از واکنش احتمالی گروه داعش به این خبر نیز گزارشی در دست نیست.

روزنامه السفیر، چاپ لبنان، با انتشار این خبر، نوشته است که زن و کودک چند روز پیش بازداشت شده به مکانی مخفی انتقال یافته‌اند تا از آنان تحقیقات شود. به نوشته این روزنامه، بازداشت این افراد با هماهنگی با تشکیلات اطلاعاتی خارجی صورت گرفته است.

به گفته خبرنگار بی‌بی‌سی احتمال دارد هدف از بازداشت این دو نفر، وارد کردن فشار بر رهبر داعش برای آزادی نظامیان لبنانی باشد که در اسارت داعش هستند. داعش تهدید کرده که این گروگان‌ها را به قتل خواهد رساند.

منبع: بی بی سی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
جرمش چی بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
اونا چه گناهي كردن؟ نكنه به روش خودشون عمل كنيم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
اشتباهی بهت مثبت دادم !
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
خخخخ ایول
بیست وسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
کدام زنش را بازداشت کرد؟؟؟موصلی؟؟کرکوکی؟؟و ...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو