bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۷۱۰۲

جنجال در سخنرانی شریعتمداری در دانشگاه تهران

مدیرمسئول روزنامه کیهان روز دوشنبه بعد از ظهر به دعوت بسیج دانشجویی به دانشگاه تهران رفت تا در جمع دانشجویان به سخنرانی بپردازد، اما این سخنرانی با حاشیه‌های زیادی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
مدیرمسئول روزنامه کیهان روز دوشنبه بعد از ظهر به دعوت بسیج دانشجویی به دانشگاه تهران رفت تا در جمع دانشجویان به سخنرانی بپردازد، اما این سخنرانی با حاشیه‌های زیادی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.
 
به گزارش ایسنا، حسین شریعتمداری با حضور در مراسمی با عنوان «1811 روز مطالبه یادمان خروش ملت انقلابی علیه فتنه گران» که بعدازظهر روز دوشنبه در دانشکده حقوق دانشگاه تهران از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: برخی از اسنادی که امروز می‌خواهم به آن اشاره کنم نشان می‌دهد که سران فتنه دست به وطن فروشی زدند. من این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم. آن‌ها به من گفتند که اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود.
 
وی خطاب به دانشجویانی که مخالف روی سن آمدنش بودند و شعار «دروغگو حیاکن، دانشگاه رو رها کن» سرمی‌دادند، گفت: یک نمونه از این عوامل فتنه شما هستید.
 
از سوی دیگر برخی دانشجویان نیز در این جمع هنگام روی سن آمدن شریعتمداری فریاد زدند: «علمدار بصیرت ،‌حاج حسین شریعت».
 
دانشجویان دیگری شعار دادند: «موسوی زنده‌باد، کروبی پاینده باد»
 
شریعتمداری هم در پاسخ به این دانشجویان گفت: با زنده باد نمی‌شود مرده را زنده کرد.
 
وی اظهار کرد: حصر 2 تن از سران فتنه به خاطر این بود که آن‌ها قصد داشتند طرح تکفیری در سوریه را اینجا پیاده کنند و من اسنادش را دارم.
 
در این هنگام برخی از دانشجویان بار دیگر شعار «دروغگو حیا کن دانشگاه را رها کن» را سردادند.
 
مدیرمسئول روزنامه کیهان هم در پاسخ به این دانشجویان گفت: شما زمانی شعار «نه غزه نه لبنان را سرمی‌دادید»، چطور شد که در حمایت از مردم مصر موضوع راهپیمایی را مطرح کردید؟
 
وی با بیان این‌که «مگر کسی می‌تواند پیغام عبدالمالک ریگی در حمایت از سران فتنه را منکر شود؟» گفت: این پیغام توسط VOA که بت بعضی‌هاست منتشر شده است.
 
دانشجویان معترض به سخنان شریعتمداری شعار دادند: «کیهان ،‌اسرائیل پیوندتان مبارک»
 
شریعتمداری نیز در پاسخ به آن‌ها گفت: البته پیوند آقای خاتمی با پدرجد VOA یعنی جرج سورس است حال از من شکایت کردند و گفتند چرا این موضوع را مطرح کردی؟ ما مدتی است که دنبال تشکیل دادگاه در این‌باره هستیم، اما آن‌ها طفره می‌روند. همچنین در مورد این‌که شعار کیهان ، اسرائیل پیوندتان مبارک را سردادید باید بگویم که من خوشحالم که شما حتی یک بار هم که شما به اسرائیل بد بگویید و این واقعا جای جشن و سرور دارد.
 
وی خطاب به دانشجویان معترض به سخنانش گفت: شما برادران و خواهران من هستید، اما متاسفم که فریب خوردید، البته از کسانی که شما را به اینجا فرستادند تشکر می‌کنم، چون آن‌چه می‌خواستم به صورت سند و تئوری مطرح کنم عملا نشان دادم.
 
برخی دیگر از دانشجویان شعار «مرگ بر فتنه گر» را سردادند.
 
اما شریعتمداری خطاب به دانشجویان معترض ادامه داد: به آن‌هایی که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانیم مانع از افشای اسناد وطن‌ فروشی شما شویم. حال اگر واقعا از انتشار این اسناد نگران نیستید اجازه دهید من اندکی از این بسیارها را فاش کنم.
 
دانشجویان مواف با این سخنان شعار «حاج حسین افشا کن» را سردادند و مدیرمسئول کیهان ادامه داد: این اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد می‌کنند. اسناد را که نمی‌توانید جابجا کنید.
 
در این هنگام دانشجویان معترض به هوکردن پرداختند و شریعتمداری نیز گفت: ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.
 
وی ادامه داد: به شما برادران و خواهران خودم نمی‌گویم، بلکه به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان باید چکمه‌های نتانیاهو را واکس می‌زدید؛ اگرچه پیش از این آن را فرچه کشیدید.
 
در این هنگام دانشجویان شعار «مرگ بر اسرائیل» را سردادند و برخی نیز خروج شریعتمداری از سالن به عنوان منبع آشوب را خواستار شدند. با این حال شریعتمداری ادامه داد: یک شب قبل از انتخابات سال 88 آقای مایکل لوین در مصاحبه با خبرنگار نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود، بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد.
 
دانشجویان معترض به حضور شریعتمداری در دانشگاه تهران شعار «مرگ بر اسلام طالبانی» را سردادند و مدیرمسئول کیهان گفت: وقتی من شما را خطاب قرار می‌دهم درواقع منظورم فتنه‌گران است نه شما دانشجویانی که احیانا فریب خورده‌اید. من به شما بگویم که حیف است مثل سال 88 برای آن‌ها زحمت می‌کشیدند و آخر آن‌ها بگویند جنبش دانشجویی حرف مفت است.
 
واکنش دانشجویان از سخنان شریعتمداری شعار «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» بود و او نیز به افشاگری‌های خود ادامه داد و اظهار کرد:‌ آقای رابرت معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در مصاحبه‌ای می‌گوید تقلبش دروغ است و پیروزی اصلی ما مقابله با جمهوری اسلامی بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.
 
همین دانشجویان شعار دادند: «رای ما یک کلام، نخست وزیر امام» و شریعتمداری خطاب به آن‌ها گفت: شریح قاضی هم قاضی امام علی(ع) بود، ولی حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد؛ بنابراین از نخست وزیر امام بعید نیست که نمازگزاران عاشورا را سنگ باران کند.
 
وی ادامه داد: مگر منافقین و عبدالمالک ریگی با شما در ائتلاف نبودند و مگر ملک عبدالله هزینه‌های شما را نداده بود؟
 
وی در ادامه سخنان خود گفت:‌ کسی که شما زمانی عالیجناب سرخ‌پوش می‌گفتید و حالا زیر علمش سینه می‌زنید به خبرنگار شورای آتلانتیک گفته است برای این‌که ما به نتیجه برسیم بایستی شما در شیپور تقلب بدمید.
 
شریعتمداری ادامه داد: این اسناد ویکی‌لیکس است اگر قبول ندارید چرا انکارش نمی‌کنید شما وقتی یک سایت علیه‌تان چیزی می‌گوید بر ضدش مطلب می‌نویسید، چرا حال انکار نمی‌کنید، من به شما می‌گویم برای این است که شما در دست آن‌ها گروگانید.
 
معترضان هم چنان با شعار «آشوب برو بیرون» و حامیان شعار «مرگ بر فتنه‌گر» را فریاد می‌زدند و شریعتمداری می‌گفت: اصحاب فتنه با جمیع‌شان که ژنرال‌های بی سرباز هستند اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی باشند، این‌ها خیلی کوچک‌تر از این حرف‌ها هستند.
 
برخی دانشجویان شعار «یا حسین، میرحسین» را سردادند و مدیرمسئول کیهان در واکنش به این شعار گفت: برای این‌که شعار «یا حسین، میرحسین» شما واقعیت داشته باشد باید بگویید صدام حسین، البته باز هم می‌گویم که منظور ما سران فتنه است و البته در حالی که جمهوری اسلامی نقش اول را در تمام تحولات خاورمیانه بازی می‌کند، این‌ها چه کسی هستند که بخواهند دشمن جمهوری اسلامی باشند.
 
دانشجویان معترض شعار «مرگ بر دروغگو» سردادند و مدیرمسئول کیهان به آن‌ها گفت: درخواست من از آن‌هایی که مخالف بنده هستند، این است که نگویید مرگ بر دروغگو، چرا برای سران فتنه آرزوی مرگ می‌کنید این‌ها باید محاکمه شوند، مگر می‌خواهند اسناد را به گور ببرند. مگر جرات دارند که بگویند ما وطن فروش نیستیم.
 
مخالفان و حامیان این سخنرانی در واکنش به اظهارات مطرح شده با یکدیگر درگیر شدند، اما شریعتمداری بی توجه به این موضوع گفت: من از دوستان تشکر می‌کنم که سروصدا می‌کنند اگر سروصدا نمی‌کردید، من باید سخنان خود را کوتاه‌تر می‌کردم، اما سروصدای شما باعث می‌شود که من کپسولی 30 تا 40 تا از این اسناد را افشا کنم. شما از آن‌هایی حمایت می‌کنید که با مایکل لوین جلسات مخفیانه داشتند. اگر این موضوع را انکار می‌کنید اسنادی که من دارم را به آن‌ها بدهید یا نه به سایت خود او مراجعه کنید.
 
شعار «مرگ بر فتنه‌گر» بالا گرفت و در مقابل آن «خائن فتنه‌گر توئی، تیشه تویی، تبر تویی» سر داده شد و مدیرمسئول کیهان ادامه داد: در راه که می‌آمدم یکی از دوستان با من صحبت می‌کرد و به موضوع فساد مالی اعتراضی داشت. من می خواهم اینجا عرض کنم که آیا شما فتنه‌گران می‌توانید آدرس یک مفسد اقتصادی را بدهید که در کنار شما نبوده است. مگر شما نبودید که مفسد 3 هزار میلیاردتومانی را نابغه، کارآفرین و شایسته تقدیر می دانستید. مگر شهرام جزایری به روزنامه‌های زنجیره‌ای پول نداده بود. مگر بابک زنجانی کارش را در زمان بابک نوربخش شروع نکرد؟ مگر بابک زنجانی با آقای هاشمی و روحانی عکس یادگاری ندارد؟ پتروپارس را چه کسانی راه انداختند؟
 
مدیرمسئول کیهان در واکنش به شعار «بسیجی واقعی همت بود وباکری» هم گفت:‌من به برخی خانواده‌های همت و باکری این مطلب را گفتم که من با آن‌ها بیشتر از شما بودم. آن‌ها دشمن آمریکا بودند واین‌طور نبود که در روز مقابله با استکبار به نفع آمریکا و در روز قدس به نفع اسرائیل شعار دهند. در همین فتنه‌ها و آشوب های خیابانی اگر حزب‌الله کف خیابان نبود همه‌تان را خورده بودند.
 
وی افزود: شما از کسانی حمایت می‌کنید که تابستان‌ها در هاوایی و زمستان‌ها در پیست‌های اسکی سوییس هستند. نیستند؟ عکس‌های‌شان را نشان بدهم؟ شما در این زمان اینجا هستید و شعار می‌دهید و بچه‌های آقایان در آمریکا درس می‌خوانند.
 
وی خطاب به دانشجویان معترض گفت: در بزنگاه‌های رزمی شعار بزمی ندهید. البته روی سخن من با آقایانی است که در آن پشت سر پنهان شدند و شما را اینجا فرستاده‌اند. آن‌ها هر وقت ببینند شرایط مناسب است تا به نظام ضربه بزنند با طالبان ائتلاف می‌کنند.
 
برخی دانشجویان از این سخن به خشم آمدند و بار دیگر شعار «کیهان ، اسرائیل پیوندتان مبارک» را سردادند و مدیرمسئول کیهان به آن‌ها گفت: این شعار را اولین بار روزنامه انگلیسی گاردین مطرح کرده بود. شما تا به حال دیده‌اید که جاهایی مثل بی بی سی از انقلابیون تعریف کند، اما چپ و راست برای شما تشتک می‌پرانند.
 
مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به دانشجویانی که هم‌چنان شاهد خروج وی از دانشگاه بودند، گفت: من بچه تهرانم. گم نمی‌شوم. آن‌هایی که با مینی‌بوس اینجا پیاده شدند، مواظب باشند که هنگام برگشتن گم نشوند. البته من وقتی می‌بینم برادرم دچار فریب شده است دلم برایش می‌سوزد. برای شما هم دلم واقعا می‌سوزد شما را دزدیده‌اند و شما به کسی که این کار را کرده علاقه بیشتری دارید وگرنه شما بچه‌های این مرز و بوم هستید.
 
دانشجویان معترض خطاب به شریعتمداری گفتند: وجدان نداری، شریعت نداری.
 
مدیرمسئول کیهان به این جمله واکنش نشان داد و گفت: هر چه می‌خواهید بگویید من پوست کلفت هستم و از خود دفاع نمی‌کنم، حیف است حتی یک دقیقه از وقتی را که می‌شود صرف روشنگری درباره نظام کرد صرف حمایت از خودم کنم.
 
«میرحسین دوستت داریم» شعار دیگر دانشجویان بود و شریعتمداری خطاب به آن دسته از دانشجویانی که این شعار را سردادند گفت:این است که سروس،‌ لوین،‌ آمریکا و اسرائیل دوستت داریم.
 
وی همچنین گفت: اولین بار سایت رادیو اسرائیل شعار شریعتمداری را مطرح کرد.
 
دانشجویان موافق شعار «حاج حسین دوستت داریم» را سردادند و مدیرمسئول کیهان گفت: شما باید اسلام، انقلاب و نظام را دوست داشته باشید که دارید، حاج حسین چه کاره است.
 
وی در ادامه سخنان خود خطاب به دانشجویان با بیان این‌که «بگذارید به افشاگری چند سند بپردازم تا حال بیایید»، بار دیگر با اشاره به ملاقات خاتمی با جرج سورس اشاره کرد و گفت: این چه رهبرانی است که شما دارید با این ریش می‌خواهید بروید تجریش؟
 
شریعتمداری همچنین با بیان این‌که «ما باید در راه ارزش‌ها اجماع نظر پیدا کنیم» تصریح کرد: امروز دنیا باور دارد که مذاکرات ما یک مذاکرات منطقی و روبه جلو است.
 
وی همچنین ادامه داد‌: خانم الیزابت چنی به دستور آقای سورس دو موسسه یکی در دوحه و دیگری در لاهه تاسیس کرده است. و خیلی از شما باورتان نمی‌شود افرادی به آن‌جا اعزام می‌شدند تا آموزش ببینند البته دیدید که دشمن خیلی زود سران فتنه را شناخت آن‌ها انقدر بی‌عرضه هستند که نمی‌توانند حتی سوار شتر شوند.
 
مدیر مسوول روزنامه کیهان در ادامه با بیان این‌که « 9 دی ایستگاه آخر فتنه بود ،‌ فتنه‌ای که با حضور چند ده میلیونی مردم ناکام ماند» تصریح کرد: اگر شما می‌توانید حضور چند ده میلیونی مردم را انکار کنید می‌توانید ادعای سلامت رهبرانتان را هم داشته باشید آن‌ها چرا در انتخابات‌های بعدی شرکت کردند.
 
وی با بیان این‌که «وقتی پای فساد اقتصادی و وطن‌فروشی می آید شما نقش موثر در آن دارید» اظهارکرد: حق موسوی و کروبی تودهنی بزرگی به دهن تکفیری ها و آمریکاست که قصد داشتند آن پروژه را اینجا پیاده کنند.
 
مجری برنامه خطاب به دانشجویان معترض در سالن گفت: ما سعه‌صدر داریم و به شما فرصت صحبت کردن می‌دهیم می‌توانیم یک نماینده معرفی کنیم تا در اینجا صحبت کند.
 
در این بین یکی از دانشجویان معترض در سالن به روی سن رفت و خطاب به شریعتمداری گفت: ما نگران انقلابی هستیم که شما و امثال شما آن را مصادره به مطلوب می‌کنید، ما نگران کسی هستیم که می‌گفت میزان رای ملت است. شما با علامت حجتیه تیشه به ریشه انقلاب و آرمان‌ها زده‌اید.....
 
مدیر مسئول کیهان در پاسخ به این سخنان اظهار کرد: این به صورت مستند وجود دارد که نتانیاهو به صراحت گفته است که بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران است. شما علاوه بر اسلام با جمهوریت نظام هم مخالفید. همچنین باید بگویم اصلی ترین ویژگی انجمن حجتیه مخالفت از حضور دین در سیاست است و مگر این انجمن از شما حمایت نمی‌کردید. چرا نمی‌گویید که امام گفت میزان حال فعلی افراد است. امام فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. حال شما چرا اصرار دارید که با آمریکا فالوده بخورید.
 
وی در پایان گفت: سران فتنه و بقیه آن‌ها در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن نظام تلقی شوند دشمن هستند، ولی در این حد و اندازه نیستند.
 
شریعتمداری سخنانش را تمام کرد.
 
عده‌ای «شعار حاج حسین دوستت داریم» سردادند و عده‌ای خواستار این شدند که دیگر او به دانشگاه برنگردد.
 
«امید بذر هویت ماست»، «دلواپس کسی هستیم که خط قرمزش رای ما بود» ، «دروغ ممنوع» و ... از جمله‌هایی بود که دانشجویان معترض به حضور شریعتمداری در این دانشگاه روی مقواهایی نوشته بودند و در دست داشتند.
 
از سوی دیگر برخی دانشجویان کاغذنوشته‌ها و مقوانوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: «به کوری منافق، بسیجی بیدار است»، «برای هر بسیجی شهادت افتخار است»، «حرمت شکنی در روز عاشورا نابخشودنی است»، «قاضی عاشورایی اقدام انقلابی».
 
همچنین پرچم‌های حزب‌الله لبنان، ایران، یا حسین و مرگ بر آمریکا در دست دانشجویان دیده می‌شد.
 
در پایان مجری مراسم اعلام کرد «کلیپی از شهید فتنه شهید غلام کریمی پخش خواهد شد»، ضمن آنکه از خانواده او تقدیر به عمل آمد.
 
دانشجویان معترض با خواندن سرود یار دبستانی محل سالن را ترک کردند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
انتشار یافته: ۷۵
غیر قابل انتشار: ۱۶۸
مسخره کردی هرچی بد و بیراه گفتنو برداشتی چاپ کردی ؟؟؟
خوب 2تا نظرم از این طرف چاپ کن!!!!
هرچند که فک نکنم همینم چاپ کنی!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فرارو خجالت هم خوب چیزی که تازگی ها از دست دادی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فرارو خوشم میاد مثل کف روی اب فقط قل قل میکنید و فقط صدا دارید . شما ها در حالت ارامش از بین میرید و نیاز به این هوچی گری هادارید . ولی هر روز تعدادتون کمتر میشه . نظام خدا باشلوغکاری تغییر نمیکنه .مشغول تهمت زدن باشید ولی خدارو شکر عمرتون زیاد نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
دوستان میگن اگه تقلب شده پس سیدمون چرا رای داد . شما به بیمار سرطانی دارو نمیدی؟ ما رای میدیم تا شاید بعضی ها از رو برن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
تعداد مثبت و منفی ها نشون می ده که ملت ایران به کی اعتقاد دارن و متاسفم برای اون عده قلیل :)
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حرف حق ...
دلایل محکم ...
این یه جمله عالی بود :
مگر نمی‌گویید تقلب شده بود؟ پس چرا خاتمی آمد و رای داد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
رابرت معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در مصاحبه‌ای می‌گوید تقلبش دروغ است و پیروزی اصلی ما مقابله با جمهوری اسلامی بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حاج حسین کولاک کردی
من موندم چقدر این اصلاح طلب های افراطی و فتنه گر ها پررو هستند
شریعت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
فتنه گران از 9 دی وحشت دارند.
بهترین راه فنای فتنه گران : تشکیل جبهه نه دی است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حاج حسین خدا خیرت بدهد که مثل همیشه پته فتنه گران را روی اب میریزی و رسوایشان میکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اصحاب فتنه و جمعیتشان اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی باشند. خیلی کوچکتر از این حرف‌ها هستند، درحالیکه جمهوری اسلامی نقش اول را در تمام تحولات خاورمیانه بازی می‌کند، آنها کی باشند؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
من یه ربع تو سالن ناظر بودم و اتفاقات را از نزدیک دیدم.
متاسفم برای مدعیان دروغین آزادی بیان و تحمل مخالف.
امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی این مملکت بر تابوت شعار مفتضحانه زنده باد مخالف من آخرین میخ هم زده شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
شریعتمداری در دانشگاه تهران: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
عجب ..................
ناشناس
United States
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
خوشم میاد حاج حسین کم نیاورد.باید بدون رودربایستی دست گذاشت روی نقطه ضعف های این جماعت غرب زده تا از شدت عصبانیت داغ بشن. یک مشت تازه به دوران رسیده که عشق غرب هستن. موسوی و کروبی باید به امام حسین (ع) درباره حوادث روز عاشورا پاسخ بدهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بچه های همه تان آمریکا و اروپا درس می خوانند و خوش می گذارنند ، اصلاح طلب و اصولگرا ندارد . بعد من همیشه برایم این سوال مطرح بوده که این آقای عزیز با بصیرت که ماشاالله به سری ترین اسناد دسترسی دارد ، چرا فسادها و دزدی هایی که آدم کور هم آنها را می بیند ، نمی بیند !
امیر
Germany
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
عزت خدا میده نه تو
خاتمی رو 8 سال کوبوندید
احمدی نژاد 8 سال حلوا حلوا کردید
آخرش احمدینژاد موند و هزار تا پرونده فساد
قربون خدا برم
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
واقعا که موسوی و کروبی خیانت کردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
زنده باد حسین شریعت مداری عزیز
دوستت داریم بسیجی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
زنده باد بسیجی با بصیرت و آزاده حسین شریعتمداری
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
تاسف به حال هر دو گروه است که آلت دست جریانهای منفعت طلبی شده اند که پرونده شان برای اکثر مردم مشخص است گروه اول که هشت سال ثروت مملکت را به باد دادند و همه را به فلاکت اقتصادی انداختند و گروه دوم که امنیت کشور را بر هم زدند و سودای قدرت داشتند. ا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
در خرابات مغان نور خدا میبینم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آفرین بر شریعتمداری حامی انقلاب و کوبنده فتنه گران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
تکرار دور تسلسل بی نتیجه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آرزویم این است که شریعتماری عزیز در دانشگاه ما هم سخنرانی کند خیلی زیبا و کامل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
چه گویم که ناگفتنم بهتر است
زبان در دهان پاسدار سر است!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
افسادطلبان
چی شد ؟
مگر قرار نبود اندیشه را با اندیشه جواب بدهید
چرا با کلنگ و تیشه جواب می دهید ؟
گفتگوی تمدن ها تو چی شد ؟؟؟
شما داخل نظام نمی توانید با مخالف خودتان سعه صدر داشته باشید می خواهید با غرب گفتگوی داشته باشید ؟؟

یه مشت بچه سوسول واسه ما شدند روشنفکر !!!
فکر می کنند سه واحد درس پاس کردند یعنی روشنفکر !!!

از قدیم به کچل می گفتند زلفعلی !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حرف های یک طرفه منطق کار را زیر سوال می برد حتی اگر ردپایی از حقیقت در آن باشد من در این سخنرانی مطلب جدیدی نمی بینم تا کی ایشان می خواهد یک طرفه به قاضی برود
ناشناس
Slovakia
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
لطفا این اسناد رو افشا کنید تا آبروی این سه نفر محصور بیشتر بره.همانطور که اسناد چمدان پول ملک عبدالله را چاپ کردید
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فعلا که داره اسناد 12هزار میلیاردی طیف شماها رو میشه
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
همه اش فیلمه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حالا واقعا خروجی و نتیجه این سخنرانی چه بود؟ نه کسی از مخالفان به جمع موافقان پیوست و نه برعکس، تنها چیزی که ماند کینه و نفرت بیشتر این دو گروه نسبت به هم، بعد آقا شاکی هم شده بود که چرا سخنران ام را لغو کردید!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
تنها راه همينه در كربلا هم جارو جنجال ميكردند!!!!شما هم همين طور اهل فتنه بايد يه جايى شباهت هاى خودشو نشون بده اتش زدن مسجد و قران و .....!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
جنجال کار برخی از اصلاح طلب ها ست که تحمل شنیدن نظر مخالف رو ندارن و اگر کمی فرصت حضور به آنها داده شود همان کارهایی را میکنند که سال 88 کردند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
یه عده دلواپس هستند ولی شلوغ نمی کنند و فقط نظر مخالف خود را اعلام می کنند.
اما گروهی شعار دموکراسی و اخلاق مداری میدهند و جنجال آفرینی میکنند و اگر فرصت پیدا کنند حوادث سال 88 را تکرار می کنند!

جالب است که گروه اول را به افراطی بودن و کم سوادی متهم می کنند!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
افراطی و کم سواد کیست؟! دلواپسان یا اطلاح طلبانی که اجازه صحبت کردن به مخالف نمیدهند و حوادث سال 88 را باعث شدند؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حاج حسین کولاک کردی
من موندم چقدر این اصلاح طلب های افراطی و فتنه گر ها پررو هستند
ناشناس
Bahrain
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
واي چقد خوب ! ....
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
امید بذر هویت ماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
امید وار باش.............
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
امید وتوکل به خدا وحفظ اهداف انقلابی نظام وتداوم راه شیر مردان وزنان انقلاب اسلامی بذر هویت ماست !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
بنده چندین پیام در باره سیدحسن خمینی و... گذاشتم شما هم منتشر نکردید. زیبایی حسین شریعتمدار اینه که عجیب شما رو میسوزونه و جالبتر اینکه ایشون رو مسخره میکنید ولی نمیدونم چرا اتفاقا هرچی هم در باره شما میگه درست از آب در میاد. خدا حفظش کنه و به شما هم کمی دوری از تعصب و تامل در اسناد این بزرگوار
دیپلماسی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
من از دانشجویان دانشگاه تهران هستم بعضی از فتنه گران در مراسم از بیرون اورده شده بودند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ماشاالله حزب الله
بصیرت دوای درد ملت
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
خیلی دوست دارم ببینم بعد از افشای ارتباط سران فتنه با دشمنان اسلام بازم یک عده روشون میشه شعار یاحسین میر حسین بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه بازم دادن یعنی دقیقا و آگاهانه از یک فتنه ضد اسلامی حمایت می کنند. فرارو امیدوارم جرئت درج کامنت من رو داشته باشی چون با قوانین نظام مقدسمون هماهنگی داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
مولی الموحدین علی (ع):
فـَيَا عَجَباً! وَ مَالِىَ لاَ اءَعْجَبُ مِنْ خَطَاءِ هذِهِ الْفِرَقِ عَلَى اخْتِلاَفِ حُجَجِها فِى دِينِها لا يَقْتَصُّونَ اءَثَرَ نَبِي ، وَ لاَ يَقْتَدُونَ بِعَمَلِ وَصِي(شـگـفـتـا! چـرا تـعـجـب نـكـنـم ؟ از خـطـا و اشـتـبـاه ايـن گـروه هـاى پـراكـنـده بـا ايـن دلايـل مـخـتـلفـى كـه بـر مـذهـب خـود دارنـد؛ نـه گـام بـه جـاى گـام پـيغمبرى مى نهند و نه از عمل وصى پيغمبرى پيروى مى كنند)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
خیلی خنده دار بود!
حسین
United Kingdom
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آد مباید عزت نفس داشت هباشه و وقتی دید کسی از وجودش خوشحال نیست اونجا رو ترک کنه.

یا لااقل برو تو اتاق بسیج دانشجویی و برای اونه سخنرانی کن. مگه نمیگی اونا دعوتت کردن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
درود بر خار چشم واستخوان در گلوی ضد انقلاب...
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
متاسفم از این همه تهمت و توهین به اصلاحات اگر مدرک داره چرا دادگاهی نمیشند؟؟ اگه دروغه چرا باهاش برخورد نمیشه؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
چرا دلواپسان نمیدانند دارند کشتی را سوراخ میکنند؟
مردم که از شما و دار و دسته تان با اون ادعای مدیریت جهانی و نفت 120 دلاری که نا امید شده اند.
در ضمن اگر آمریکا بد است چرا محمود با تمام اعضای خانواده اش رفت آنجا پیکنیک؟
به هر حال اگر مردم از روحانی هم نا امید شوند دیگر هیچ امیدی باقی نمی ماند و برای همه شما بد است.
پس به جای کمک به هم این روزنه امید را از بین نبرید
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
این مدارکی که میگه کجاس دیگه از کلمه ی بگم بگم خسته شدیم و تو انتخابات هم همه ثابت کردن اینا دنبال چی می گردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
جنگ زرگری و عده ای بچه دبیرستانی (نمیگم دانشجو ) که،مهره های این بازیند ،،،،
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
فرارو به خاطر عدم سانسور ممنون...
ناشناس
Netherlands
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
انصافا آقای شریعتمداری یکی از با هوش ترین کسانی است که در تاریخ روزنامه نگاری ایران حضور داشته اند.
حبذا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
به جای هو کردن و پشت کردن اون هم در فضای دانشگاه بهتر نیست به نقد منطقی و مستند حرفای ایشون بپردازن!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
نقد منطقی یعنی اینکه به دانشجویان منتقد از پشت تریبون بگی فریب خورده و فتنه گر؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
لطف کنید اول یک سوزن به خودتون بزنید وبعد یک جوالدوز به دیگران.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
صد رحمت به دانش آموزان دوران ابتدایی ، اینها دانشجو هستند؟!اینها می خواهند به کشور خدمت کنند ؟!اینها که تحمل یک سخنرانی درست راندارند چطور می توانندحامی ملت باشند ؟!.......! باید فساد سیاسی را از مراکز علم و ادب وسیاست حقیقی دورکرد نیاز به 9دی دیگریست !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
شما میتونی این سخن من و نقد کنی؟هیچ کس جز من در اینجا نظر نداده. حالا نقدش کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
دمد گرم حاج حسین، زیاد باهاشون گلاویز نشو، به وقتش آوار میشیم سرشون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
خودد دمد گرم. آواد شو دمد گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اینکه دقیقا مث دو سال پیش بود
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
چرا برای مطالب جناحی هیچ نظری پخش نمیشه ؟
ازچی میترسید >؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فرارو متشکریم
شما تنها رسانه ای هستی که تمام حقایق را می نویسی و گزینش نمی کنی و طرفدار حق هستی
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پیاده رویی میلیونی اربعین حسینی نیاز به ارزیابی دقیق نبود که روزنامه های اص لا حی وفرارو خیلی ساده از ان گذشتند .ایا این دوستان حق طلبند وگزینشی عمل نمی کنند ؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پس آزادی بیان چی میشه؟؟؟ بگذارید حاج حسین هم صحبت کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
وی افزود: شما از کسانی حمایت می‌کنید که تابستان‌ها در هاوایی و زمستان‌ها در پیست‌های اسکی سوییس هستند. نیستند؟ عکس‌های‌شان را نشان بدهم؟ شما در این زمان اینجا هستید و شعار می‌دهید و بچه‌های آقایان در آمریکا درس می‌خوانند.
ناشناس
Canada
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
ایشان که سخنرانی اش کنسل شده بود
ناشناس
Australia
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
besyar jaleb o amuzandeh
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
احسند بر حاج حسین و اسنادش
ناشناس
Germany
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
دوست دارم حاجی حسین
تا کور شود هرانکه نتواند دید
حامد
Germany
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
اصلاح طلبان!!!!! همیشه همینطور هستن ، در مقابل حرف حق چون حرفی ندارند با هو کردن، شورش و آشوب ، دروغ پراکنی و فحاشی ایستادگی میکنن . اینا ذره ای ظرفیت پذیرش حرف مخالف خود را ندارن ولی شعار" آزادی بیان" و" زنده باد مخالف من " آنها گوش فلک را کر کرده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
"" برخی از اسنادی که امروز می‌خواهم به آن اشاره کنم نشان می‌دهد که سران فتنه دست به وطن فروشی زدند. من این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم. آن‌ها به من گفتند که اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود "" از کی شما منتظر اجازه سران فتنه میشوید ؟
ناشناس
United States
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
یک مشت اراذل و اوباش در هیبت دانشجو چون از منطق و سواد و دلیل و مدرک حرفی برای گفتن ندارن رو به فحاشی و تشنج میارن.شریعت مداری به اسناد نظام دسترسی داره و منسوب رهبری در کیهان است اونوقت یک مشت اجیر شده و لاابالی اومدن از یک مشت خیانتکار حمایت میکنند.بیچاره ها سنگ کسایی رو به سینه میزنند که اصلا آدم حسابشون نمیکنن و دنبال عشق و حال خودشون هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
آقای احمدی نژاد هم 4 سال با بگم بگم می‏خواست اسناد فساد و خیانت را افشا کند. چی شد؟!!!
ملت ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
نمی دونم چرا بعضی از دانشجویان وقتی حرف حساب می فهمند به تلاطم و آشوب می پردازند حرف حساب اینقدر سخته
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
هردوطرف ساده لوحن وداره ازشون سو استفاده میشه.در ایران تشکلهای دانشجویی هیچ معنایی نداره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
حاج حسين دوست داريم
ناشناس
Spain
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
زنده باد بسیجی مخلص حاج حسین شریعتمداری
موسی
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
حاج حسین واقعا دوستت داریم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
واقعیت های کامل فتنه برملا خواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
شریعتمداری ادامه داد: این اسناد ویکی‌لیکس است اگر قبول ندارید چرا انکارش نمی‌کنید.
پس یعنی هر چی ویکی لیکس میگه درسته دیگه؟
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
حيف؟چه زود ديرشد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
آزادی بیان!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
انتشار یافته : 15
غیر قابل انتشار : 76
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فرارو چت شده فقط نظرات شریعتمداری نژادهارو گذاشتی ؟؟؟!!!
روشنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
حالا چه کسی گروه فشار دارد؟
چه کسی چماقدار است ؟
به ظاهر .اصلاح طلب و میانه رو هستید وگرنه حاضر نیستید یک نفر مخالف خود را تحمل کنید
حجت
United Kingdom
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فرهنگ بگم بگم ؟ ... بگم ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فرارو از تو بعيد بود تو هم فقط يك طرفه انتخاب كردي
چرا نظرات را سانسور كردي؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
دست بر دارید از این بحث های احمقانه ی اصول گرا- اطلاح طلب....
درد مردم چیز دیگریست...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فرارو فرارو
دیپلماسی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
من دانشجوی تهرانم فتنه گران در مجلس دانشجو نبودن
مجله فرارو