bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۶۰۱۴
همه با هم لبخندیم،

جای شما اینجا خالی است!

مؤسسه خیریه پیام امید، امسال هم، برای پانزدهمین سال متوالی، میزبان دوستان خیرخواه خود است که پایانِ تابستان را به بهاری تبدیل کنند! بهار لبخندهای ما و لبخندهایی که هدیه می‌دهیم!
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
مؤسسه خیریه پیام امید، امسال هم، برای پانزدهمین سال متوالی، میزبان دوستان خیرخواه خود است که پایانِ تابستان را به بهاری تبدیل کنند! بهار لبخندهای ما و لبخندهایی که هدیه می‌دهیم! 

جای شما اینجا خالی است!

"پيام اميد" تشكلي غير دولتي است كه فعاليت غير رسمي خود را از سال 76 و فعالیت رسمی خود را از سال 82 بعد از ثبت در سازمان جوانان آغاز کرد. این موسسه غیر دولتی در سال 85 در وزارت کشور به ثبت رسید. پیام امید به هیچ مجموعه ی دولتی یا خصوصی و همچنین هیچ شخص حقوقی یا حقیقی متصل نیست و صرفا توسط جوانانی که متوسط سن آنها حدود 25 سال است اداره می شود.

جامعه هدفِ پیام امید خانواده هایی هستند که فرزندان آموزش پذیر دارند و به دلیل مشکلات زندگی، این فرزندان از درس و مشق باز می مانند. بر همین اساس پیام امید سعی در تامین کلیه ی نیازهای خانواده های تحت پوشش خود، شامل تغذیه، سلامت و مسکن دارد ولی دورنمای اصلی آن فراهم آوردن آرامش برای امکان تحصیل فرزندان است.

توانمند سازی خانواده ها و استقلال از پیام امید در دستور کار این موسسه است و با این ایده، خانواده هایی که به واسطه ی آموزش شغلی در زمینه ی درآمد توانمند می شوند از چرخه ی حمایت مالی خارج شده و گروه جدیدی به مجموعه اضافه می شوند.

بازارچه ی خیریه ی پانزدهم، از پنجشنبه 19 تا شنبه 21 شهریور ماه (9 صبح تا 11 شب) برگزار میشود. در این بازارچه حدود 100 غرفه ی متنوعِ غذایی، کالایی، تزئینات، کتاب، گل و گیاه، کودک، صنایع دستی، هنری و فرهنگی حضور دارند که قریب به 90 درصد آنها صد در صد خیریه هستند. فضای بازارچه ی پیام امید، پر امید، پر انرژی و پر از شوق جوانهاییست که در روزهایِ سردِ این دنیایِ پر التهاب، تمرین مهربانی می کنند. دعوت می کنیم تا به بازارچه ی پیام امید سر بزنید، تجمعِ مهربانی هر دلی را شادمان می کند. عصرِ دوریِ انسانها از هم را جز مهربانی و لبخند هیچ چیز دیگری گرم نمی کند!

در بازارچه ی پانزدهمِ پیام امید دور هم جمع می شویم تا نقطه به نقطه کنار هم،کلمات دوست داشتن را معنا کنیم. نقطه به نقطه، خطوط پرمحبتی بسازیم که حلقه ی وصل نیکان باشد. ما به قدرِ خود در این "خلقِ خنده" شریک می شویم، جایِ شما اینجا خالی است!
مجله خواندنی ها
مجله فرارو