bato-adv
bato-adv

(ویدئو) تست تصادف کیا کادنزا

کادنزای جدید بر پایه‌ی شاسی سبک‌تر جدیدی ساخته شده که بیش از ۳۵ درصد نسبت به مدل کنونی مستحکم‌تر است.

تاریخ انتشار: ۰۲:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

کادنزای جدید بر پایه‌ی شاسی سبک‌تر جدیدی ساخته شده که بیش از ۳۵ درصد نسبت به مدل کنونی مستحکم‌تر است. این مورد نه‌تن‌ها هندلینگ خودروی جدید را بهبود بخشیده بلکه کمک کرده تا امتیاز بهتری را از بخش NVH دریافت نماید.

قلب تپنده‌ی آهنین این خودرو پیشرانه‌ی بنزینی ۶ سیلندر ۳٫۳ لیتری اصلاح شده‌ای است که قدرت ۲۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۳ نیوتون متری دارد. کیا با مجهز کردن این خودرو به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قول داده تا تجربه‌ی رانندگی درگیر کننده تری را شاهد باشیم.

شاسی جدید کادنزا با جذب کننده‌های شوک تطبیق‌پذیری که کیا آن‌ها را “متوقف کننده‌های ریباند هیدرولیک” می‌نامد تکمیل شده و این سیستم سواری نرم‌تری را در سطوح ناهموار ارائه می‌کند. رینگ‌های ۱۸ اینچی به‌صورت استاندارد در خودرو وجود دارند و البته می‌توان رینگ‌های ۱۹ اینچی با لاستیک‌های ۲۴۵/۴۰ میشلین را نیز سفارش داد.

جدای از کیفیت بهتر کابین، در این خودرو شاهد هدآپ دیسپلی، نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مانیتور دید محیطی، شارژر بی‌سیم گوشی، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی UVO کیا با اندروید اتو و اپل کارپلی به‌صورت استاندارد هستیم. همچنین می‌توان سیستم صوتی هارمن/کاردون ۶۳۰ واتی با ۱۲ اسپیکر را نیز سفارش داد.

مدل‌های سطح پایین این خودرو از جلوپنجره‌ی معروف “پروانه‌ی الماس” کیا سود خواهند برد درحالی‌که دیگر مدل دارای جلوپنجره‌ی “Intaglio” با پره‌های عمودی خواهند بود. کیا هنوز بهای کادنزای جدید را در آمریکا اعلام نکرده است.

bato-adv
bato-adv
bato-adv