bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۶۲۶۱

همه چیز درباره 16 آذر دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۷ آذر ۱۳۸۸


دیروز همزمان با 16 آذر؛ روز دانشجو، جمع زيادي از دانشجويان در صحن دانشگاه تهران تجمع و راهپيمايي كردند.

جمع زيادي از دانشجويان با دردست داشتن پرچم ايران و عكس‌هايي از مقام معظم رهبري به سردادن شعارهايي از جمله "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده"، "خون بسيج مي‌جوشد، بسيجي مي‌خروشد"، "مرگ بر ضد ولايت فقيه"، "علمدار ولايت بسيجيان فدايت" و...مي‌پرداختند. 

در مقابل جمعي از دانشجويان نيز با نمادهاي سبز رنگ و گل رز قرمز با سر دادن شعارهايي انتقادي نسبت به دولت و همچنين با خواندن سرود "يار دبستاني" در صحن دانشگاه حركت مي‌كردند.
 
دانشجويان در اين تجمع‌ها از مقابل دانشكده فني به سمت در اصلي دانشگاه حركت كردند كه پس از درگيري‌هايي بين دو گروه تجمع كننده ، تجمع درمقابل دانشكده‌هاي ادبيات، فني، علوم‌پزشكي و علوم ادامه يافت.

تجمع اين دو گروه از دانشجويان در دانشگاه تهران بعضا باعث بروز برخي درگيري‌ها به ويژه در مقابل دانشكده فني شد. 

سه خبرگزاری ایسنا، فارس و برنا تنها رسانه هایی بودند که به انعکاس اخبار و گزارش های تصویری از این تجمع پرداختند. ایسنا در خبری با عنوان " گزارشي از تجمع‌هاي 16 آذر در دانشگاه تهران" اولین عکس ها را داخل دانشگاه تهران به نمایش گذاشت. پس از آن فارس در گزارشی با عنوان "روز دانشجو در دانشگاه تهران" و در پایان برنا در گزارش تصویری "سبزهای ناکام در 16 آذر" به انعکاس تصویری اخبار روز 16 آذر در دانشگاه تهران پرداختند. تعدادی از عکس های این 3 خبرگزاری را می بینید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین