bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۷۹۱۰

آلیا:بيانيه موسوي با پيشنهادهاي هاشمي يکي است

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۲ دی ۱۳۸۸


عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس وشوراي اسلامي تاکيد کرد: محتواي بيانيه جديد موسوي با پيشنهادهاي هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه بعد از انتخابات، يکي است.

"فاطمه آليا" در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا، افزود: فضاي حاکم بر بيانيه موسوي اگر چه نوعي عقب نشيني و مظلوم نمايي را نشان مي دهد، اما در محتوا و عمق آن نه تنها وي از حرمت شکني ها که باعث خشم و ناراحتي امت بزرگ ايران شده بود تبري نجست و اعلام بيزاري و محکوميت نکرد، بلکه تلويحا مسئوليت آن را به عهده گرفت و حرمت شکنان را طرفداران خود و با تعبيري عزاداران حسيني ناميد. 

آليا افزود: مضاف براين در سراسر بيانيه عبارت و يا نکته اي مشاهده نمي شود که دلجويي از ملت باشد زيرا پيام جهاني ملت ما در راهپيمايي ميليوني تاکيد بر اصل ولايت فقيه و حمايت از رهبر معظم انقلاب بود. 

وي اظهار داشت: ادب حکم مي کرد که موسوي کمي به خود آيد و متنبه شده باشد و تبعيت و اطاعت خود را از مقام شامخ ولايت فقيه در پيشگاه ملت اعلام کند تا شايد زمينه بخشش از طرف ملت بيشتر فراهم گردد. 

آليا اظهار داشت: نکته ديگر اين است که موسوي کيست که براي ملت و مجلس و قوه قضاييه تعيين تکليف کند و شرط قرار دهد و بعد از اينهمه مديريت فتنه به خود اجازه بيان مطالبات دهد. 

وي اظهار داشت: اگر چه موسوي از آمريکا و انگليس اعلام برائت کرده اما به خود نيامده که عملکرد و موضع گيري و 16 بيانيه گذشته وي زمينه گستاخي دولتمردان آمريکايي و انگليسي و فرانسوي عليه ملت ايران را داد. 

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: لازم نبود موسوي براي آنان کارت تبريک بفرستد، 16 بيانيه گذشته وي حاکي از چراغ قرمز هاي فراوان بود که اتفاقا آن ها پاسخ اين چراغ قرمز ها را با تبريک ها و حمايت هاي آشکار و پنهان خود مي دادند. 

آليا در ادامه بيان کرد: محتواي بيانيه جديد موسوي هم مطلب جديدي نيست، در واقع تغيير عباراتي است که قبلا توسط هاشمي و ديگر همفکران آن ها اعلام شده بود، محتوا يکي است و هيچ کدام از آن را ملت بزرگ ايران قبول ندارد بلکه خواسته ملت ايران که بارها حضوري و مکاتبه اي به نمايندگان خود در مجلس ابراز داشته اند اين است که بر اساس عدالت و احکام اسلامي سران فتنه و عوامل آشوب و اغتشاش محاکمه شوند. 

وي گفت: بعد از محاکمه، آنجا کرم و بزرگواري ملت است که ميزان بخشش خود را نسبت به مجازات مجرمين درخواست نمايد. 

آليا با اشاره به اينکه ملت و کشور ما در اين فتنه خسارت زيادي ديده است، گفت: عملکرد و موضع گيري موسوي و طرفداران او باعث شد که منافقين و فرقه هاي ضاله و ضد انقلاب خارج کشور و سلطنت طلبان، تصور جسارت و توهين به ملت ايران را در مخيله خود بپرورانند و بخشي از آن را خائنانه و جنايت کارانه در روز عاشورا اعمال کنند و همان سنگ پراني که يزيديان در نماز جمعه عاشوراي سال 61 هجري نسبت به اباعبدالله الحسين (ع) انجام داده است دوباره در عاشوراي 88 نسبت به نمازگزاران تکرار شود. 

وي تاکيد کرد: متاسفانه بعضي از خواص با سطحي نگري و بدون توجه به مطالبات ملت و رهبري نسبت به اين بيانيه اميدوار شده اند و آن را روزنه قابل توجهي عنوان کرده اند غافل از اينکه همه بايد مطيع رهبر باشند و هر نوع وحدت و رفع دغدغه ها در چارچوب فرمايشات مقام معظم رهبري و اصل رکين و مترقي ولايت فقيه شدني است. 

آليا افزود: تا موسوي و همفکران و حاميان و جمعي از خواص در خصوص تعرض به اصل ولايت فقيه موضع شفاف و صريح اعلام نکنند اين گونه بيانيه ها به جز خدعه، نيرنگ و قرآن بر سر نيزه گرفتن و در پناه قانون اساسي به فريب ادامه دادن چيز جديدي نيست. 

برچسب ها: آلیا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین