bato-adv
کد خبر: ۴۰۹۲۷۰

رئیس صداوسیما: صداوسیما ۸۰ درصد مخاطب دارد

رئیس صداوسیما: صداوسیما ۸۰ درصد مخاطب دارد
عسکری با اشاره به اینکه در حال حاضر رسانه ملی حدود ۸۰ درصد بیننده دارد و دیده می‌شود خاطرنشان کرد: سازمان سیا و وابستگان داخلی آن در حال این هستند که به رسانه ملی ضربه بزنند، اما ما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و در این راستا صدا و سیما باید زبان و ترجمان دیدگاه و خاستگاه مردم باشد و اگر امیدواری در بین مردم شکل بگیرد مشارکت و سرمایه اجتماعی نیز بالا می‌رود لذا چرخه رسانه دولت و مردم باید همواره در حال گردش باشد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
رئیس رسانه ملی گفت: رسانه ملی حدود ۸۰ درصد بیننده دارد و دیده می‌شود و دشمن در جنگ روانی و از بین بردن مرجعیت صدا و سیما٬ شکست خورده است.

به گزارش تسنیم، علی عسگری عصر امروز در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اظهار داشت: دشمنان با طراحی عملیات روانی و شیطنت آمیز علیه ملت ایران درصدد این بودند که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرفته نشود، اما مردم ایران با تأسی از رهبری و تلاش‌های صدا و سیما و رسانه ملی در ۲۲ بهمن شرکت کردند و یکی از پر رونق‌ترین تظاهرات تاریخ را شکل دادند.

وی با اشاره به مقاومت و صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران در چند دهه اخیر افزود: ترامپ و آمریکا به وسیله نخست وزیر ژاپن به دنبال این بودند که برای ایران پیام بفرستند، اما رهبری در آن دیدار به نخست وزیر ژاپن فرمودند که من ترامپ لایق مبادله پیام نمی‌دانم و این نشان از اقتدار جبهه مقاومت در جهان اسلام دارد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هدف قرار دادن پایگاه‌های داعش در سوریه توسط موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی ایران را یک رونمایی از قدرت نظام و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و بیان داشت: با شکست خوردن دشمنان در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین رجزخوانی‌های سال گذشته آمریکا و ایادی آن اکنون به دست و پا زدن آن‌ها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تحریم برای کشور تولید کننده است یک فرصت به شمار می‌رود افزود: تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ایران سبب شده است که تولیدات این کشور دو چندان شود لذا باید مقاومت و صبر راهبردی را در دستور کار قرار داده تا در سایه این مقاومت و ایستادگی به آرمان‌های خود برسیم و دست دشمنان و ابر قدرت‌ها را از کشور کوتاه کنیم.

عسگری با اشاره به نقش رسانه ملی در مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و مردم خاطرنشان کرد: جنس تهدیدات دشمنان ما از جنس تهدید افکار عمومی، فضای مجازی، ماهواره و شبکه‌های گوناگون است که در تلاش هستند تا یاس و ناامیدی را در بین افکار عمومی ملت ایران تزریق کنند، اما صدا و سیما و رسانه ملی پس از مطالعه‌های فراوان در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن ایستادگی کرد و در یک جنگ نابرابر خود را سر پا نگه داشت.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه هدف دشمن و مقصد آن این است که ایران را هم مانند سوریه و عراق تخریب کند اذعان داشت: دشمنان در صدد این بودند که رسانه ملی را از مرجعیت بیندازند، اما در یک عملیات روانی شکست خورد و در یک جنگ نابرابر ملت ایران بر دشمنان فایق آمدند و آن‌ها به اهداف شوم و شیطانی خود نرسیدند و اکنون ایران در اوج امنیت و اقتدار به سر می‌برد.

عسکری با اشاره به اینکه در حال حاضر رسانه ملی حدود ۸۰ درصد بیننده دارد و دیده می‌شود خاطرنشان کرد: سازمان سیا و وابستگان داخلی آن در حال این هستند که به رسانه ملی ضربه بزنند، اما ما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و در این راستا صدا و سیما باید زبان و ترجمان دیدگاه و خاستگاه مردم باشد و اگر امیدواری در بین مردم شکل بگیرد مشارکت و سرمایه اجتماعی نیز بالا می‌رود لذا چرخه رسانه دولت و مردم باید همواره در حال گردش باشد.

رئیس سازمان صدا و سیمای کشور با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب نگاشته شده است باید مرجع کار و برنامه ریزی‌های صدا و سیما باشد که در این بین تاکید ویژه‌ای در راستای به میدان آمدن جوانان و گام نهادن در محیط‌های جدید و ناشناخته شده است.

رئیس رسانه ملی خطاب به مدیران صدا و سیمای استان‌ها خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیمای هر استان با کمک استانداران و دولت قرارگاه و ستاد رسانه رونق تولید تشکیل دهند تا طرح‌های پیشرفت، تولید و اشتغال بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. همچنین ماهیت انقلاب اسلامی ماهیت فرهنگی است که دشمنان می‌خواهند به تخریب جوانان دختران و پسران ایران اسلامی بپردازند لذا در بحث حجاب و عفاف باید بیشتر کار کنیم تا هدف دشمنان که تخریب خانواده ایرانی است شکل نگیرد.

رئیس رسانه ملی در پایان با اشاره به دیدار گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: کانون گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی انفاق است که این یک کار بسیار ارزشمندی می‌باشد که باید در استان‌ها آن را به طور ویژه گسترش داد. همچنین باید کیفیت برنامه‌ها نیز مدنظر صدا و سیما باشد چرا که اگر کیفیت برنامه‌ها پایین باشد دیده نمی‌شویم.
bato-adv
مجله خواندنی ها