bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۰۱۰۸۰

نکات طلایی پیش از خرید پنل پیامک خوب

نکات طلایی پیش از خرید پنل پیامک خوب

بسیاری از کسب‌وکارها زمانی که تصمیم می‌گیرند تا تبلیغات گسترده‌تری نسبت به فضای مجازی و دیگر روش‌ها داشته باشند، رو به ارسال پیامک تبلیغاتی می‌آورند. پیامک در حال حاضر از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی است و اغلب کسب‌وکارهای مهم و بزرگ از این روش اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند.

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

بسیاری از کسب‌وکارها زمانی که تصمیم می‌گیرند تا تبلیغات گسترده‌تری نسبت به فضای مجازی و دیگر روش‌ها داشته باشند، رو به ارسال پیامک تبلیغاتی می‌آورند. پیامک در حال حاضر از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی است و اغلب کسب‌وکارهای مهم و بزرگ از این روش اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند. در قدم نخست و پیش از هرکاری صاحبان این کسب‌وکارها در هر حیطه‌ی شغلی باید پنل پیامکی مناسب خود را خریداری کنند. برای اینکه از میان شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پیامکی، پنل اس ام اس خوبی را انتخاب کنید نیاز دارید که به یک سری ویژگی‌ها و نکات مهم توجه کنید. در ادامه این نکات طلایی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

ویژگی‌های مهم انتخاب یک پنل پیامکی و نکات مربوط به آن

پیش از آنکه به سراغ نکات مهم خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی برویم، باید بدانیم که چرا در عصر امروز تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی هنوز هم ارسال پیامک به مخاطبان می‌تواند کارایی خاص خودش را داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید به دلیل دسترسی گسترده‌ی مردم به تلفن‌های همراه، مهم‌ترین روش برقراری ارتباط و اطلاع از اخبار و مسائل مهم روز از این طریق انجام می‌شود. همچنین اغلب کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند از مزایای آن استفاده کنند و تبلیغات خود را از این طریق به گوش مخاطبان بی‌شماری برسانند. بر اساس آمار رسمی که منتشر شده است، در حال حاضر ۹۵ درصد مردم گوشی‌های همراه مختلفی استفاده می‌کنند. ۹۸ درصد از کاربران تلفن همراه همیشه تلفن خود را همراه دارند و بیش از ۸۹ درصد از آن‌ها در اغلب ساعات روز و شب گوشی تلفن خود را چک می‌کنند. اتفاقی که باعث شده تا بازاریابی پیامکی به شکل قابل توجهی از سوی مدیران مارکتینگ مورد استقبال قرار بگیرد.

اگر به پیامک‌هایی که روزانه از طرف همین کسب‌وکارها به گوشی تلفن‌تان ارسال می‌شود دقت کنید، متوجه می‌شوید که هنوز برای اطلاع‌رسانی از تخفیف‌ها، فروش‌های فوق‌العاده، ارسال کدهای تخفیف، لینک خرید و ... از پیامک انبوه استفاده می‌شود. دلیل این اتفاق هم این است که مخاطب در زمان بسیار کم این پیامک را باز می‌کند، می‌خواند و سریع‌ترین واکنش را نسب به محتوای آن نشان می‌دهد. اما برای دستیابی به چنین بازخوردی در قدم نخست باید پنل پیامکی را خریداری کنید و از مزایای منحصر به فرد آن بهره ببرید. نکات اساسی و مهم پنل پیامکی تبلیغاتی خوب به شرح زیر است:

۱-بررسی سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پیامکی

برای اینکه تجربه‌ی خوبی از ارسال اس ام اس انبوه داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم پس از آنکه تصمیم به خرید پنل پیامکی گرفتید، شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند را دقیق بررسی کنید. با مراجعه به وب‌سایت آن‌ها و همچنین پرس‌وجو از مشتریانی که از پیش تجربه‌ی کار با این شرکت را داشته‌اند می‌تواند به یک دید کلی از آن‌ها برسید. برای مثال رزومه‌ی کاری شرکت پیامکی را بررسی کنید. اگر با کسب‌وکارهای بزرگ و شناخته شده‌ای سال‌ها همکاری دارند، می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای اعتماد به آن‌ها باشد. بطور مثال می‌توان به پنل پیامکی ایده پردازان که جز قدیمی‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی است، اشاره کرد.

۲- ویژگی‌های خدماتی و تجهیزاتی پنل‌های پیامکی و مزایای آن‌ها

هر شرکتی بسته به سیاست‌ها و سیستم فنی‌ای که در اختیار دارد می‌تواند در پکیچ‌های پنل‌های پیامکی خود مزایایی را برای مشتریان در نظر بگیرد. برای مثال شما می‌تواند ساده‌ترین روش ارسال پیامک انبوه از طریق پنل را انتخاب کنید و یا بهترین پیکچ را که ویژگی‌های مثبت بیشتری دارد را بخرید. این اتفاق وابسته به نوع کسب‌وکار شما و تعداد و تنوع مشتریان‌تان است. اگر مشتریان زیادی در سراسر کشور دارید، بهتر است از پنل پیامکی‌ای استفاده کنید که امکان ارسال از طریق نقشه‌ی گوگل، استان، منطقه، اصناف و مشاغل مختلف را داشته باشد و جنسیت‌ها و سنین متفاوت را پوشش دهد.

هزینه‌های خرید پنل اس ام اس چگونه است؟

۳- هزینه‌ها و بودجه‌بندی

قطعا مانند هر پروژه‌ی تبلیغاتی دیگر شما باید از پیش هر اقدامی، هزینه‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خرید پنل اس ام اس را در نظر بگیرید. اگر نیاز به هماهنگی با مدیران و دیگر افراد مربوطه دارید، هرچه سریع‌ترین این کار را انجام دهید و بودجه‌ای برای ثبت درخواست پنل پیامکی در نظر بگیرید. برای راهنمایی بیشتر، هنگامی که به سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی مراجعه می‌کنید تمام مبالغ مورد نیاز برای هریک از پنل‌های پیامکی را یادداشت و با هم مقایسه کنید. توجه داشته باشید که برخی از سرویس‌ دهنده‌های پیامکی ممکن است هزینه‌ای بسیار کم از شما درخواست کنند و در عین حال خدمات و مزایای کمتری نیز ارائه دهند. بنابراین دقت کنید که با توجه به دریافت چه ویژگی‌های مثبتی، تعرفه‌ی مورد نظر را باید بسنجید. نکته‌ی مهم که باید بدانید این است که پیام کوتاه تبلیغاتی از دیگر روش‌های تبلیغات هزینه‌ی بسیار کمتری دارد. در واقع می‌توان گفت آسان‌ترین، سریع‌ترین و در عین حال کم‌ هزینه‌ترین راهی که می‌توانید به مخاطبان بی‌شماره اطلاع‌رسانی و تبلیغ کنید ارسال اس ام اس انبوه است.

۴- بررسی پنل پیامک کاربری و پنل خدماتی

دو نوع پنل پیامکی وجود دارد که می‌توانید برای ارسال پیام کوتاه از آن‌ها استفاده کنید. پنل پیامک کاربری که توسط آن پیام‌های تبلیغاتی و با پیام‌های گاه و بی‌گاه ارسال می‌شود. از طرفی پنل خدماتی که یکی از مهم‌ترین روش‌های ارسال اس ام اس برای کسب‌وکارها است، مزایای بیشتری نسبت به پنل پیامک کاربری خواهد داشت. با استفاده از پنل خدماتی می‌توان به مخاطبان نامحدود و بیشتری پیامک ارسال کنید. این ویژگی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد بالا و تبلیغ است.

هر کدام از این پنل‌ها از نظر فنی، تعرفه و قیمت پنل پیامکی و... می‌توانند متفاوت از هم باشند. برخی از پنل‌ها تنها ارسال انبوه دارند و بعضی از آن‌ها ارسال را به صورت پیامک تکی انجام می‌دهند. برخی از پنل‌ها تنها با یک اپراتور مخصوص کار می‌کنند و حق انتخاب شماره‌ی اختصاصی را به مشتری نمی‌دهند. مزیت اصلی پنل خدماتی این است که با سرعت بالا به تعداد بالایی بانک شماره می‌توانید ارسال داشته باشید.

۵- پشتیبانی خوب به صورت تلفنی و آنلاین

مهمترین رکن خدمات‌دهی در حال حاضر پشتیبانی از سرویسی است که از آن خریداری می‌کنیم. زمانی که می‌خواهید پنل پیامکی را انتخاب کنید، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که شرکت مورد نظر در هر زمان که شما به مشکل برخوردید امکان پشیبانی آنلاین و تلفنی را داشته باشد. فرآیند ارسال پیام تبلیغاتی به شکل انبوه ممکن است در برخی مراحل با اتفاقاتی از جمله قطعی سیستم مواجه شود. از زمان ثبت نام تا ارسال پیامک اغلب این شرکت‌ها آماده‌ی راهنمایی به مشتریان خود هستند. توجه به این نکته در هنگام انتخاب و خرید پنل پیامکی بسیار ضروری است.

 

 

برچسب ها: پنل تبلیغات