bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۰۶۴۰۵

حمله توییتری از بهارستان به باکو

حمله توییتری از بهارستان به باکو

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان نوشت: «آقای ممدوف! ببینید دست چه کسی پشت کمر شماست و شما را کوک می‌کند؟ وقتی کوک می‌شوید خوب برای ارباب اسرائیل می‌رقصید. عروسک کوکی معلوم است چه مقدار مختار است. فنر هم پاره کند جایش در انباری خانه خواهد بود».

تاریخ انتشار: ۰۱:۰۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

اظهارات گستاخانه نماینده مجلس جمهوری آذربایجان واکنش‌هایی در داخل داشته است. چند روز پیش حسین قلی‌اف نماینده مجلس جمهوری آذربایجان هم‌زمان با مانور نظامی سه کشور جمهوری آذربایجان، پاکستان و ترکیه در مصاحبه با روزنامه ینی‌شفق ترکیه اظهارات گستاخانه‌ای علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد که با واکنش تند آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل مواجه شد.

به گزارش شرق، دیروز عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته است جمهوری اسلامی ایران همان‌طور که مانور سه کشور جمهوری آذربایجان، پاکستان و ترکیه را رصد کرد، همه تحرکاتی که در آن سوی مرز‌ها صورت می‌گیرد را رصد می‌کند و نسبت به برخی تحرکات شک‌برانگیز هشدار می‌دهد.

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ضدایرانی اخیر دولت جمهوری آذربایجان نظیر ایجاد مانع در مسیر حمل‌ونقل کالا به ارمنستان، گفت: مانوری که دولت‌های جمهوری آذربایجان، پاکستان و ترکیه انجام داده‌اند، نگران‌کننده است و ایران از کشور دوست و برادر، جمهوری آذربایجان توقع بیشتری داشت.

وی ادامه داد: مانور سه کشور جمهوری آذربایجان، پاکستان و ترکیه تحت هر عنوانی انجام شده باشد، محافل امنیتی و نظامی جهان تصویر دیگری از آن خواهند داشت. باکو باید نسبت به برخی حرکت‌ها مراقب باشد چراکه معاندینی مثل رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که معادلات منطقه را به هم بزنند.

نماینده زاهدان ادامه داد: از کشور‌هایی مثل پاکستان و ترکیه هم انتظار داریم که اگر حرکتی می‌خواهند انجام دهند باید با نظر جمهوری اسلامی ایران باشد.

مالکی با بیان اینکه مسدودکردن مسیر تبادلات تجاری ایران به ارمنستان اقدام درستی نیست، گفت: ارمنستان کشوری مستقل است و جمهوری اسلامی هم با کشور‌های منطقه تبادلات تجاری دارد و باکو باید نسبت به اقدامات اخیر تجدیدنظر کند تا بهانه دست کشور‌هایی که به دنبال ایجاد مشکل در منطقه هستند ندهد چراکه دردسرش برای خود باکو بیشتر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: جمهوری اسلامی همان‌طور که این مانور را رصد کرد همه تحرکاتی که در آن سوی مرز‌ها صورت می‌گیرد را رصد می‌کند و نسبت به برخی تحرکات شک‌برانگیز هشدار می‌دهد.

به گزارش ایسنا آیت‌الله عاملی در خطبه‌های نمازجمعه اردبیل گفته است: به مردم کشور جمهوری آذربایجان عرض می‌کنم هفته گذشته، ما در خطبه‌ها، سخن بعضی از نمایندگان شما را نقل کردیم که می‌گویند «ایران را از نقشه جهانی حذف می‌کنیم. ایران را تجزیه و به تمام نقاط ایران پرچم ترک را می‌زنیم» و این را هم‌زمان با مانور سه کشور در آن طرف مرز ایران بازپخش کردند. حالا شما حکم باشید و کدام حکم بهتر از شما؟ آیا ما مقصریم یا آنها؟ ما دخالت می‌کنیم یا آنها؟ ما رابطه را بر هم می‌زنیم یا آنها؟ ما تهدید می‌کنیم یا آنها؟ به نظر شما ما باید جواب بدهیم یا ساکت بمانیم؟

وی افزود: اگر این سخن در حق کشور شما گفته می‌شد ساکت می‌ماندید یا جواب می‌دادید؟ ما جواب دادیم که زور شما به ما نمی‌رسد، ایران مثل شیر است. آیا این حرف اهانت است؟ آیا دخالت است؟ آیا تهدید است؟ آن‌ها جواب دادند ما دم این شیر را قطع می‌کنیم! آیا این جواب برازنده یک شخصیت و یک نماینده است؟

آیت‌الله عاملی با خطاب قراردادن برخی از نمایندگان جمهوری آذربایجان که علیه ایران موضع گرفته بودند، اظهار کرد: ما با مانور، با موضوع تریلی‌های ایران، با دولت جمهوری آذربایجان و با ملت جمهوری آذربایجان کار نداریم؛ مخاطب ما فقط این چند نماینده هستند. ما از آن‌ها جواب می‌خواهیم. چه ایرادی دارد ما با آن‌ها در یک گفت‌وگوی صمیمی حاضر شویم، چه در ایران و چه در جمهوری آذربایجان و آن‌ها به ما توضیح دهند که از ایران چه بدی‌ای دیدند که می‌خواهند این کشور را از نقشه جهان حذف کنند؟ از ما چه بدی‌ای دیدند که می‌خواهند مملکت ما را به تعبیر خودشان تا سه سال دیگر تجزیه و به کل ایران پرچم ترک را نصب کنند. من خیلی می‌خواهم بدانم ملت من، دولت و کشور من چه گناهی کرده که باید از صحنه روزگار محو شود؟

سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: امروز هیچ قدرت قلدر خارجی نمی‌تواند حتی فکر تجاوز به ایران را به مخیله‌اش راه دهد. جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های نظامی نیرومند در جهان است که توانمندی‌های دفاعی‌اش برای ایجاد بازدارندگی و مقابله با هرگونه تهدیدات خارجی است. قدرت نظامی ایران در خدمت صلح و ثبات منطقه و جهان و همه کشور‌های دوست و مسلمان است. قدرت واقعی ایران از روح ایثار و ازخودگذشتگی و اتحاد مردمش نشئت می‌گیرد. نمایندگان مجلس نیز در صفحات شخصی خود در توییتر به این اظهارات گستاخانه نماینده جمهوری آذربایجان واکنش نشان دادند. علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس نوشت: «خطاب به برخی می‌گویم، کمی تاریخ معاصر مطالعه کنید تا سرنوشت رهبرانی که به آمریکا و صهیونیسم اعتماد کردند را بدانید. ‏ مبادا هوس ماجراجویی به سرتان بزند، چراکه ما به تاریخ و هویت‌مان بسیار علاقه‌مندیم؛ بدانید که ما لشکر آذری‌ها گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی هستیم».

محمدرضا احمدی‌سنگری، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نوشت: «‏ظاهرا سران باکو در باد پیروزی‌هایی که با دوپینگ ترکیه به دست آمده خوابیده و دچار توهم شده‌اند. قدمت کشور کوچک شما از عمر جوان‌ترین نماینده مجلس ما نیز کمتر است پس در عرصه سیمرغ عرض خود نبرید». محمود عباس‌زاده‌مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نوشت: «‏تقویت و ارتقای روابط با همسایگان از اولویت‌های ما در سیاست خارجی است. ایجاد تنش در روابط بین ما و همسایگان از‌جمله جمهوری آذربایجان، آرزوی دشمنان ما‬ و در رأس آن رژیم صهیونیستی است. هرگونه رفتار و موضع و اقدام تنش‌زا خواسته یا ناخواسته بازی در میدان دشمن است».

سید‌علی آقازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نوشت: «رویکرد خویشتن‌دارانه جمهوری اسلامی به معنی مماشات نسبت به بداخلاقی‌ها نیست، جمهوری آذربایجان حسن هم‌جواری با جمهوری اسلامی را لحاظ و هرچه سریع‌تر رفتار خود را اصلاح کند. قطعا ایران در مقابل هرگونه تحرک علیه امنیت ملی پاسخ مقتضی خواهد داد». سیدغنی نظری، نماینده خلخال نوشت: «اظهارات توهم‌آمیز برخی از مقامات سیاسی کشور‌های همسایه را جدی نگیرید؛ آن‌ها توان و جرئت تجاوز به این کشور بزرگ را ندارند. در جواب آن‌ها باید گفت:‌ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری».

ولی اسماعیلی، نماینده گرمی نوشت: «نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان حواسش باشد اینجا ایران است... شیران بیشه ایران‌زمین، هشت سال با بیش از ۲۴ کشور جنگیدند؛ ۳۰۰ هزار شهید دادند، یک وجب خاک ندادند. به گواهی تاریخ ما خاک خورده‌ایم، اما خاک نداده‌ایم. ‏بازی با دُم شیر عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت».

احمد نادری، نماینده تهران نوشت: «بارهاست که برخی نمایندگان مجلس جمهوری باکو جوگیر شده و سخنانی بیش از اندازه و ظرفیتشان می‌گویند. صبر ایران را نشانه بزرگی‌اش بدانید. رعایت حسن هم‌جواری وظیفه کشور‌های دوست و همسایه است. در غیر این صورت، دست به بازو الحاق خواهد شد».

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان نوشت: «آقای ممدوف! ببینید دست چه کسی پشت کمر شماست و شما را کوک می‌کند؟ وقتی کوک می‌شوید خوب برای ارباب اسرائیل می‌رقصید. عروسک کوکی معلوم است چه مقدار مختار است. فنر هم پاره کند جایش در انباری خانه خواهد بود».

برچسب ها: آذربایجان باکو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
یعنی وقته تجزیه رسیده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
ایران در بازی شطرنج بین المللی خودش دارد خودش را کیش و مات میکند
ناشناس
Russian Federation
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
اینا رفته بودن توعمق استراتژیک هواسشون به اطراف خودشون نبود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
باید قره باغو بگیریم .ببینیم اذربایجان وترکیه میخان چه غلطی بکنن.ایران مهد دلیران
ناشناس
Albania
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
فقط مونده با ترکیه و آذربایجان وارد جنگ بشوید !!!
انتشار یافته: ۸۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
تقصیر ایرانه که کورکورانه در قره باغ از الهام خانوم حمایت کرد. حالا تحویل بگیرید
تورک قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
چه حمایتی!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
دقیقن از کدام حمایت میگین ؟! نکنه ارسال سلاح به ارمنستان رو میکی که رسانه ای هم شد؟
ما طرف اشتباهی رو گرفتیم حالا هم نتیجه اش رو میبینیم
آیدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
کدوم حمایت؟ وقتی دیدین داره پیروز میشه زبونتون باز شد. حالا فک میکنی حمایت نمیکردی چی میشد؟
حمید هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ظاهرا جای طلبکار وبدهکار ویه به عبارتی موجر ومستاجر عوض شده این احمق ها نمایندگان دولت آلبانی قدیم وآذربایجان فعلی زیادی خورده اند ومست از مشروبات اسرائیل وترکیه کمپوز در میکنندوغلط زیادی بی شعور ونوکر بیگانه توهنوز نمیدونی آن خاک متعلق به ایرانه وتو میتاجری وما آذری زبانها هر وقت رهبرمان امر کند پس خواهیم گرفت وبدانند غلط زیادی نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
جدی میگی؟؟؟؟
متولد 35
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
سوزلرون دوزدی آمما ادبون اولسون،قشه دانش.
ناشناس
France
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
شانس آوردیم پای اسراییل در میان است وگرنه مجلس هیچ واکنشی نشان نمی داد
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
به خاطر سیاست های ایدئولوژیک شما هست
هیچ دلیل دیگه ای نداره
پیه کشور که اندازه یه استان ما هم نیست شاخ میشه برامون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
وقتی که برای جنگ قره باغ خودتوت رو جر میدادین یه ذره هم فکر امروز میکردین، البته از شما توقع نمیره چیزی از آینده بفهمین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بخشی از سخنان امام جمعه اردبیل عزتمندانه نبود...
ناشناس
Finland
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ممد اف چوخ غلط ایلیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
اوزون غلطط ایلیرسن
متولد 35
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
غلط الیر سنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
جای ای حرفا برید بزنید تو دهنشون
با حرف که سگ هار ادم نمیشه
روراست
Germany
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
در صورت جنگ ایران باید در گام آغازین نخجوان و ارزروم را به ایران برگرداند، ضربه سنگین به زیرساختهای نظامی اقتصادی جمهوری آذربایجان و ترکیه وارد کند.
ولی حکومت ایران پیش از هر چیز باید دل مردم فرودست خود را بدست آورد، نه آنهاییکه ارز در ایران "می دزدند"، به ترکیه میبرند، آنجا خوبه میخرند و در میدان تکسیم لباس عوض میکنند!
پایان دوره هخامنشیان و ساسانیان نشان داده حکومتهای بدون پشتوانه مردمی ضعیفند!
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
آقای روراست آن حکومت‌ها سقوط کردند چون خائنینی در ایران به دشمنان کشور کمک کردند و این کشور درگیر جنگ داخلی جنگ قدرت پادشاهان بی عرضه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
دوغرودان؟؟؟؟؟
ح-شمسي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
آذربايجان با تحريك تركيه چنين غلطي ميكند. بايد خردوغان را ادب كرد. اين مردك هر دفعه در دامن يكي است. يك روز با امريكا، يك روز با روسيه، يك روز با اسرائيل. خردوغان مانند فاحشه اي است كه بدنبال تجارت با ارائه خود است. تمام فتنه ها زير سر خردوغان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
باادب باش
متولد 35
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
با شما موافقم اما حیف بی ادب هستی.صنف اخلاق ساز کشور ضعیف است.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بنظر مي رسد وقتش است دست به بازو برگردد چون هنوز كمتر است از دويست سال است كه باكو از ايران جدا شده است.
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
الان نمیتونم علی جان باید زمانی اینکار می‌کردیم که شوروی فروپاشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
از بی عرضگی و حماقت مسئولین ایرانه که کشور آذربایجان به اسرائیل و ترکیه تمایل دارد و انها هیچوقت از یادشون نمیره که شماها همیشه طرف ارمنستان بودین !!!!!!!!!!!!!!!!
روراست
Germany
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
"شماها همیشه طرف ارمنستان بودین"؟!!
ایکاش اینطور میبود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
اگرایران از ارمنستان حمایت میکرد الان آذربابجانی وجود نداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
واکنش وزیر محترم خارجه و تیم دیپلماسی ایران چیست؟! فقط سکوت؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
نشستن بر روی صندلی که کافی نیست.
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ایران واقعا باید در جنگ کنار آذربایجان شیعه که سرزمینش اشغال شده می بود نه ارمنستان متجاوز! اخه ارمنستان چی داره داره چسبیدن بهش! واقعا ایران باید شرایطشو با آذربایجانیها که همزبانان هستند خوب بکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ما خیلی وقته گفتیم مراقب این پان ترک ها باشید و امروز می بینید که این ها نیت خود را نشان دادن
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
پان تورک یعنی چه؟؟؟؟
1حد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
احسن
1حد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
احسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بزودی زود فشارها و تهدیدهای جدی خاک و کیان ایران را از غرب و شرق خواهیم دید. پاکستان که پرچمش در کنار ترکیه و اسرائیل در خاک اذربایجان برافراشته شد تا چند وقت دیگه با کمک همین کشورها و دیگر رقیبان منطقه ای ایران در افغانستان همین دست تهدیدها را از زبان طالبان خواهد گفت و رسما این کشورها از غرب و شرق ایران را منگنه خواهند کرد. امریکا بی جهت نرفت برنامه بسیار مفصله. از همین الان برخی از اسلامگراهای نزدیک به حزب و جریان اردغان شیعه را مذهب شعوبیه ایرانی میدانند که به ترکها در ایران تحمیل شده و باید به مرور انان به مذهب اجدادشون یعنی سنی حنفی بازگردانند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
اینها هیچ کدام هنوز حالیشون نیست ما از خیلی هزاران سال پیش کوانتوم هوا می کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
اره استاد خوب فهمیدی. آمریکا دیگه رفته و باید با حقیقت روبرو بشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
محاصره شدیم به همین راحتی
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بلی نتیجه سیاست خارجی میینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
نترس اخوی،ما محاصره نمیشیم،خواهی دید
naser
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ببینیدچکارکردیدکه رابطه ایران بااکثرهمسایگان داره خراب میشه وفوراتصمیمات درست وسیاستهای صحیح روپیش بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
اذربایجان یک تهدیده دوست عزیز. مملکت ما نباید دچار ضعف و یا وقفه حکمرانی بشه وگرنه اتفاقات جنگ با عراق در شمال غرب تکرار میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بیا برو پی کارت بابا مرتیکه
چند ساله فقط ضد ایران کامنت میزاری
از کجا حقوق میگیری حال بهم زن؟
روراست
Germany
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
"ایران از کشور دوست و برادر، جمهوری آذربایجان"؟!
در سیاست تعارف جواب نمیدهد!
روجا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
پان تورکیستهای فاشیست در آذربایجان و تروریستها و جاسوس های حاکم بر اقلیم کردستان پایگاهی برای صهیونیستها و تروریستها و دشمنان ایران و مردم ایران شده اند باید این سگهای زنجیری اسرائیل و آمریکا را پوشالی کرد .
متولد 35
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
با شما موافقم و راهش اعتماد به مردم است و خواسته هایشان نه چیز دیگر.
ناشناس
Germany
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
روجا جان دلبندم چرا نمیری بجنگی با اینها؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
آه . جای محمد رضا شاه چقدر خالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
مثلا همین محمد رضا شاه بود مثل بحرین اذربایجان را هم مستقل می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
اتفاقا اینجا مشکل اون تیکه رمینی هست که بابای محمدرضا شاه داد به اتا ترک، اینطوری باعث شد راه زمینی ترکیه و آذربایجان اوکی بشه. قبل از آه یکم مطالعه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
آره مثل جریان بحرین
واقعا جاش خیلی خالیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
آره اگه بود الان بحرین از دست نمی‌رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
نتیجه سیاست های اشتباه رو دارین پس میدین.اون روزایی که با تمام توان پشت ارمنستان گشنه ایستاده بودین و آذربایجان که یک کشور مسلمان هس رو تنها گذاشتین بابد فکر این روزارم میکردین.آذربایجان با کمک اسرائیل و ترکیه حاک خودش رو پس گرفته پس حق داره به خاطر منافعش به اونا تمایل پیدا کنه.امروز سه کشور رزمایش برگزار کردن چرا شما نگران هستید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ایران اگه پشت ارمنستان می ایستاد الان باکو هم جزء ارمنستان بود
ایران پشت دولت اسد در سوریه بود کل دنیا با همین ترکیه منفکی شما حریفش نشد...
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
در جنگ اول قره باغ طرفشان بودیم و ارمنستان را بمباران کردیم چند هزار شهید دادیم ولی چند سال بعد به ما تهمت کمک کردند به ارمنستان زدند اجلاس تجزیه طلبان گزاشتند اشکال ما به رسمیت شناختن هردو کشور هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
اتفاقا نباید پشت هموون ارمنستان گشنه رو خالی میکردیم!
من نمیفهمم چه استدلالیه؟! هر وخ باکو شرارت میکنه شما میگین از ارمنیا دفاع کردین حالا اوونا حق دارن بگن استانهای شمالی ایران مال ماست!!
وقتی ایران از باکو حمایت میکنه میگسثید نه کافی نیست دیر شده شما به اندازه ترکیه خووب نیستید!! پس باکو حق داره بیاد و کشورشما رو بگیره!!
اصلن ما کمک نکردیم! این بتتره یا ادعای مالکیت بر خاک کشور ما؟ ما همچین کاری با اوونا کردیم؟ صدام هم اوایل از این حرفا میزد و بالاخره روزی که فرصتش پیش اوومد عملی کرد. اینها هم این کار رو خواهند کرد ...
در هر حال این تاکتیک شما برای تجزیه وطن ماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
کسانیکه از دور عرعر می کنند اگر جرات دارند بیایند جلو تا باعث باز شدن بالهای عقاب بشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ترکیه و اسرائیل که عددی نیستن و کل قفقاز مستعمره روسیه است و تو اون جنگ روسیه توازن رو برقرار کرد و نصف خاک آذربایجان رو بهش برگردوند که هر دو طرف راضی بمونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
اصلا هم پان نیستی
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
فعلن که به لطفِ سیاستِ خارجی مشعشتون مرزای شرقی رو دادین دست گروهک ریگی ، مرزای شمالی ام محل گردیدن بالگردای شما و آذربايجان و تحريک و کری خوندن برا همدیگه شده . به اون چن تا بالگردی که فرستادین بالای آذربایجان بگین یه چرخی ام رو مرزای شرقی بزنن .. البته الان دیگه دیره . مملکتو دادین دست تجزیه طلبا . فقط مونده محسن ... نه ببخشین ... سبزوار رضایی فدراتیو کردن ایرانو شروع کنه . کاری که دوستای من تو اطلاعات عملیات دفاع مقدس باهاش مخالف بودن .خودمونو جر دادیم که سبزوار جبهه غرب و جنوبو از هم جدا نکنه . گوش نکرد . همه نیروهارو برداشت برد غرب . جنوب که از دست رفت دومینوی شکست شروع شد تا پذیرش قطعنامه . الانم همینه . مرزای شرقیو ول کردین ، جندالله و جیش العدل همسایه تون شده . حالا برین با طالبا ببندین خبرنگار مزدور بفرستین که بگه همه چی آرومه . وقتی با تجربه های دلسوز و آشنا به عملیات و آشنا به فرهنگ و زبان و علمو کنار گذاشتین نتیجه ش همین میشه !!!
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بزودی در ایران باید با تجزیه طلبان بجنگیم در مرزهای شرقی کشور با طالبان و در غرب و شمال با عراق ترکیه آذربایجان
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
پاینده ایران
a
Germany
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
امروز سعودی ها یه کم آروم شدن حالا نوبت این هاست.
شیفت عوض می کنند.
وظیفه اینها اینه که دائما برای ایران بحران ایجاد کنند.
اگر شاه هم امروز در این مملکت بود باز هم همین اوضاع بود.
باید باهوش باشیم و فریب نخوریم.
کیارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
باید در برابر جمهوری جعلی باکو موضع نظامی بگیرید که هم دفعه بعد از این شکرا نخوره هم درس عبرتی باشه برا بقیه
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
آذربایجان باید به ایران عزیز برگردد ما ملت ایران اسلامی منتظر دستور حضرت آقا هستیم تادریک چشم بهم زدن آذربایجان را دوباره برگردانیم به سرزمین مادری اش ایران عزیز .نمایندگان صهیونبست آذربایجان اگر باردیگر غلط زیادی کنند من تبریزی واردبیلی وآذری زبان همان بلایی رابرسرشان می آوریم که برسرداعش درسوریه وعراق آوردیم.عزت زیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
تهدید رو شما شروع کردید. به شما چه اونا مانور برگزار میکنن. یا از خودروهای عبوری از خاکشون عوارض میگیرن.
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
باید مسئولان ما قبول کنند که در رژیم قبل ایران با ایجاد بالانس بین شرق و غرب وسیاست خارجی قوی درمنطقه حرف اول را می‌زد حتی در خرید سلاح اولویت مرزها خطرناک بود مثل عراق، ولی سیاست غلط در این دوران چه از شرق و غرب ایران خطرات بیشمار هستند وفقط دل به روسیه خوش کردند که در عمل دشمن ایران روسیه و ترکیه هستند ودنبال تجزیه ایران هستند دشمنی با اسرائیل چه منفعتی واسه ما داشته فقط مخارج بی شمار ونتیجه نه واسه ایران و نه لبنان و فلسطین خوب نبوده و تفرقه بین مردم، امیدوارم مسولان کمی ازمنافع گروهی عبور کنند واتحاد بین مردم در داخل ودر بیرون با دوستی با کشورها مثل عمان وتاجیکستان و سوریه وعراق.. دست ترکیه وروسیه وانگلیس وعوامل داخلی آنان را قطع کنند تا یاوه گوی کمتری مثل این نماینده ببینیم
ﻣﺠﺘﺒﻲ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺘﻬﺎﻱ ﺑﭽﻪ ﮔﺎﻧﻪ ي ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ اﮔﺮ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻮﻗﻌﻪ ﺳﻜﻮﺕ ﻧﻤﻲ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻭﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﺟﻮاﺏ ﺩﻧﺪاﻥ ﺷﻜﻦ ﺩاﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺣﺎﻻ ﺟﺮاﺕ ﭘﻴﺪا ﻧﻤﻲ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ اﻳﺮاﻥ اﻳﺮاﻧﻲ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻨﺪ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺭ ﺧﻮاﺏ ﭘﻴﺮﻭﺯﻱ ﺩﺭﺑﺮاﺑﺮ اﺭﻣﻨﺴﺘﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻴﺶ اﺯ ﭼﻨﺪ ﺩﻩ ﺯﻭﺭﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﻛﻮﭼﻚ اﺭﻣﻨﺴﺘﺎﻥ ﻧﻤﻲ ﺭﺳﻴﺪ ﺩﺳﺖ ﮔﺪاﻳﻲ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮ ﺩﺭاﺯ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﺗﺎ ﻛﻤﻚ ﺗﺎﻥ ﻛﻨﻨﺪ ﻣﻂﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻛﻤﻚ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻳﻜﻲ ﻫﻢ ﺷﻮﻳﺪ ﺯﻭﺭﺗﺎﻥ ﺑﻪ اﻳﺮاﻥ ﻧﻤﻲ ﺭﺳﺪ
ناشناس
Sweden
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بهارستان تویتر فیلتر نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
ولا کودتا آمدن آمدن در مقابل مردکه اردوان هم حدی دارد باید جواب گستاخیهایش را داد اون است که عل اف شیر کرده وگرنه اگر ایران اراده کند از هر طریق می‌تواند آنها را سر جاشون بنشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
وقتی با ذلت التماس میکنید هر خری شاخ میشود
الم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
خاله بازیهای دیروزی توییتر بازان امروزی هیچ فرقی بینشان نیست دست بردارید از این بازیها در دنیای واقعی به کارها بپردازید جواب های هوی است پشت میزنشینان بی خاصیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
نظرات شما بوده که کشور به همچین بن بستی رسونده حالا توقع دارید با همچین کارنامه ای کشورهای همسایه به نظرات شما توجه کنن شمایی که فقط شعار دادن یاد گرفتین و با وجود این همه شکست حتی حاضر نیستین راه اشتباهتون تصحیح کنید و بازم همون مسیر کج ادامه میدین و کوچکترین اعتنایی به تجربه های موفق کشورای دیگه ندارید و عملا ایران مستعمره چین و روسیه کزدین توقع دارید بقیه ام مثل شما دنبال رو چین باشن معلوم نیست کی قرار به خودتون بیاید و ببینید سیاستهای سراسر اشتباه و متوهمانه شما باعث شده حتی ی کشور دوست نداشته باشیم سوریه ام حاضر نشد درب های اقتصادشو بروی تجار ایرانی باز کنه و وزیرش با صراحت تمام گفت بازارهای این کشور بروی برادران عرب ما باز است حتی نامی از ایران نبرد حالا توقع دارید اذربایجان و ترکیه و پاکستان اهمیتی به ما بدن نه هیچ کشوری به مستعمره ی کشور دیگه اهمیتی نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
طبق احادیث ائمه عصمت وطهارت دراخرالزمان آذربایجان به ایران تعرض می کنه وفردی شرور دراذربایجان به تهران اسیب می زنه سیاسیون باید در خصوص رفتار منافقانه کشور اذربایجان عاقلانه رفتار کنند علی اف یک صدام بالقوه است که داره توسط اسرائیل ومنافقین خارجی داخلی برای حمله به ایران تحریک وتشویق میشه ،اذربایجان بازیگر نقش اسرائیل در مرز با ایران است ومزدور اسرائیل،از اذربایجان ایران باید حذر کند.
bato-adv
bato-adv
bato-adv