bato-adv
bato-adv

گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو

گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو
از نسخه سال جدید گوشی Oppo Reno7 در رنگ قرمز مخملی رونمایی شد
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

فرارو- گوشی Oppo Reno7 که ماه گذشته رونمایی شد، دارای یک نسخه ویژه به نام Oppo Reno7 New Year Edition است.
به گزارش فرارو، این مدل جدید به رنگ قرمز مخملی عرضه می‌شود و دارای لوگوی ببر در پنل پشتی در کنار نام برند Oppo است. این لوگو به این دلیل استفاده می‌شود که در تقویم چینی سال ۲۰۲۲ سال ببر نام گذاری شده است.
به غیر از رنگ قرمز و لوگوی ببر در پنل پشتی، سایر ویژگی‌های Oppo Reno7 New Year Edition با مدل Reno7 یکسان است. می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه مجهز به تراشه Snapdragon 778 است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴۳ اینچی AMOLED FullHD+ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز خواهد بود. همچنین این دستگاه از سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

مشخصات گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو
برای عکاسی، چهار دوربین در نظر گرفته شده است. در پنل جلویی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ قرار گرفته است. در پنل پشتی هم سه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی موجود است.
گوشی Oppo Reno7 New Year Edition دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۰ واتی است. این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت بیومتریک می‌باشد.
قیمت گوشی Oppo Reno7 New Year Edition نیز مانند مدل معمولی است، بنابراین شما برای خرید رنگ جدید مبلغ اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید. مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۲۶۹۹ یوان (تقریبا معادل ۴۲۵ دلار یا ۳۷۵ یورو) قیمت دارد. در صورت پرداخت ۳۰۰ یوان بیشتر (تقریبا معادل ۴۵ دلار یا ۴۰ یورو) می‌توان نسخه دوم گوشی را با فضای ذخیره سازی دو برابری (۲۵۶ گیگابایت) تهیه کرد. نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و ۳۲۹۹ یوان (تقریبا معادل ۵۲۰ دلار یا ۴۵۵ یورو) قیمت دارد.
نسخه جدید سال نو Reno7 از تاریخ ۲۷ دسامبر (ششم دی ماه) از طریق وب سایت رسمی Oppo برای پیش فروش در چین آماده می‌شود. بعید به نظر می‌رسد که شرکت OPPO قصد داشته باشد این مدل را در بازار‌های بین المللی عرضه کند. با این حال، احتمال دارد این شرکت نسخه‌ای از این گوشی با همین رنگ، ولی بدون لوگو ببر را در بازار‌های جهانی ارائه کند.

منبع: gsmarena

برچسب ها: Oppo Reno7
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین