bato-adv
bato-adv

سام نوری: رکورددار بازی در فیلم‌های توقیفی هستم!

سام نوری: رکورددار بازی در فیلم‌های توقیفی هستم!

سام نوری گفت: در سه فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، غیبت موجه ساخته عباس رافعی و لاک‌پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی بازی کرده‌ام که هر سه توقیف شده‌اند.

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

سام نوری، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: وقتی از طرف آقای کیمیایی با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند در فیلم «خائن‌کشی» بازی کنم، من سراسیمه دویدم و خودم را به پروژه رساندم.

به گزارش ایرنا، سام نوری درباره نحوه پیوستنش به فیلم خائن‌کشی توضیح داد: من با علی اوجی، تهیه کننده فیلم دوستی قدیمی دارم. ایشان آقای کیمیایی را متقاعد کرد که من در فیلم حضور داشته باشم.

نوری پشت صحنه این فیلم را خیلی جذاب توصیف کرد و گفت: استاد کیمیایی می‌تواند چندین سال سابقه و تجربیات خودش را در چند جمله کوتاه به بازیگران انتقال بدهد. من با دایره لغات جدیدی آشنا شدم که بتوانم احساساتم را در قالب آن کلمات راحت‌تر بیان کنم. آقای کیمیایی با سرعت فوق العاده‌ای کار را انجام می‌دهد و در فیلمی که ساخته به گوشه گوشه اش دقت کرده است. من مجموعا ۴۸ ساعت جلوی دوربین بودم.

نوری با بیان این مطلب که من رکورد دار فیلم‌های توقیفی هستم اظهار داشت: در سه فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، غیبت موجه ساخته عباس رافعی و لاک‌پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی بازی کرده‌ام که هر سه توقیف شده‌اند. فیلم قاتل و وحشی خیلی مورد بی مهری قرار گرفته است.

او گفت: حمید نعمت الله در صنعت سینمای کشور جواهری است. اگر این افراد را از دست بدهیم توان جایگزینی را نداریم. به نظر من فیلم قاتل و وحشی اولین فیلم خوب در ژانر دلهره است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برای این فیلم زحمت زیادی کشیده شده است. بازیگران خیلی تلاش کردند که این فیلم در ژانر خودش یک اتفاقی را رقم بزند.

بازیگر «قهوه تلخ» با اشاره به تفاوت دستمزد‌های شبکه نمایش خانگی با سینما و تلویزیون گفت: من بالا بودن دستمزد‌ها در این رسانه را نکته مثبتی می‌دانم. سام نوری در شبکه نمایش خانگی هزار تومان می‌تواند درآمد داشته باشد و حاشیه امنیت مالی پیدا کند و این اتفاق خوبی است.

وی تصریح کرد: چون اگر سریال جذابی در تلویزیون پیشنهاد شود که دستمزدش کم باشد، سام نوری می‌تواند به خاطر حاشیه امن مالی که در پروژه قبلی به دست آورده با عدد بسیار کمتری در تلویزیون بازی کند. کار فرهنگی یک کار دلی است. برای من جذابیت فیلمنامه و اثر مهم‌تر از دستمزدی است که دریافت می‌کنم. اگر من بتوانم درآمد اضافه تری از شبکه نمایش خانگی داشته باشم می‌توانم در پروژه‌های خوب با دستمزد پایین شرکت کنم.

نوری با بیان این که دستمزد‌های بالا شامل همه پروژه‌های نمایش خانگی نمی‌شود بیان کرد: وقتی در بخش خصوصی فعالیت می‌کنید می‌توانید شریک سود آن سیستم بشوید. در بخش دولتی وقتی بودجه تعیین می‌کنند تهیه کننده دستش بسته است و مجبور است با بودجه تعیین شده کار را بسازد. در بخش خصوصی تهیه کننده یک ویترینی می‌خواهد و هزینه اش را هم پرداخت می‌کند. حتی اگر آن هزینه زیاد باشد.

bato-adv
bato-adv
bato-adv