bato-adv
bato-adv

هری مگوایر هم از مهدی طارمی می‌ترسد

هری مگوایر هم از مهدی طارمی می‌ترسد
تیم ملی ایران در جام جهانی با انگلیس همگروه شده و تقابل طارمی – مگوایر جالب است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

فرارو: با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی مشخص شد که تیم ملی ایران با تیم‌های قدرتمند انگلیس و آمریکا و یکی از تیم‌هایی که از پلی‌آف اروپا صعود خواهد کرد در یک گروه قرار گرفته‌اند. حضور در گروهی که انگلیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های کنونی دنیا در آن قرار دارد تقابلی جالب برای ستاره‌های تیم ملی خواهد بود.

به گزارش فرارو، این تقابل هرچقدر که برای مدافعان تیم ملی در مواجهه با مهاجمان گران‌قیمت انگلیس مهیج است برای مهاجمان تیم ملی هم جذاب است. سردار آزمون و مهدی طارمی باید برابر مدافعان انگلیسی قرار بگیرند که هر کدام در بزرگترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کنند. مهمترین تقابل، اما رویارویی مهدی طارمی با هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد است. رقابتی که حالا یکی مثل گادوین منشا هم به آن اشاره کرده و می‌گوید طارمی این قدر درخشیده که یکی مثل مگوایر هم از او بترسد. منشا به ایران ورزشی می‌گوید: «ایران بازیکنان خوب با تجربه حضور در بازی‌های بین‌المللی را دارد. من به تیم ملی ایران با چنین پتانسیلی خیلی امیدوارم. مهاجمانی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. مثلاً طارمی مهاجم فعلی پورتو بار‌ها ثابت کرده که بازیکن تأثیرگذاری است و مقابل چلسی، یوونتوس و تیم‌های بزرگ دنیا گل زده است. او می‌تواند بهترین مدافعان دنیا را دریبل کند. حتی مدافعان تیم ملی انگلیس مثل مگوایر یا امریکا هم از مهدی طارمی می‌ترسند، چون می‌دانند مهار مهدی چقدر سخت است.»

برچسب ها: مهدی طارمی پورتو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
تیم ملی ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارد. مسوولان تیم ملی از ترس رسوایی دو سه تا بازی دوستانه با کشور های قدرتمند برگزار نمیکنند تا عیار تیم اسکوچیچ مشخص شود. تیم اسکوچیچ نه بلد است حمله کند و نه دفاع درستی دارد. جلوی تیم نچندان قدرتمند کره جنوبی عیار تیم ملی کاملا مشخص شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
خداییش مگوایر اصلا اسم یه نفر از بازیکنای تیم ملی ایران رو شنیده تا حالا. بخدا فکر میکنه تو قطر با علی دایی بازی داره داره فیلم بازی اونو آنالیز میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
مساله تغذیه مناسب خط حمله است . وقتی بدرستی انجام نشود هیچکس کاری نمی تواند بکند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین