در صورتی که نوجوانی مدت زیادی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام به تماشای پستهایی با موضوع خاص بگذراند، این پلتفرم اعلانی را به او نشان داده و پیشنهاد میکند که به تماشای پستهای دیگر بپردازد. اینستاگرام میگوید این ویژگی برای تشویق نوجوانان به کشف چیزهای جدید است و موضوعات تکراری را از دید آنها حذف میکند.
فرارو-اینستاگرام سال گذشته یک ابتکار جدید برای پنهان کردن محتوای مضر از دید کاربران معرفی کرد. این شبکه اجتماعی به زودی این ویژگی را در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند ارائه خواهد کرد.
به گزارش فرارو، در صورتی که نوجوانی مدت زیادی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام به تماشای پستهایی با موضوع خاص بگذراند، این پلتفرم اعلانی را به او نشان داده و پیشنهاد میکند که به تماشای پستهای دیگر بپردازد. اینستاگرام میگوید این ویژگی برای تشویق نوجوانان به کشف چیزهای جدید است و موضوعات تکراری را از دید آنها حذف میکند.
همانطور که در تصویر منتشر شده از این ویژگی مشاهده میشود، کاربران در صورت مرور زیاد یک موضوع خاص، اعلانی دریافت کرده که از آنها میخواهد از میان پستهایی با موضوعات مختلف، یکی را انتخاب و مرور کنند. ضربه زدن بر روی یک پست به کاربران این امکان را میدهد تا محتوای متفاوتی با محتوای قبلی که مرور کرده اند را مشاهده کنند. یک نظرسنجی توسط اینستاگرام نشان داد که ۵۸.۲ درصد از پاسخ دهندگان موافق این ویژگی هستند.
این شبکه اجتماعی در آزمایشی که در مدت یک هفته بر روی کاربران خود انجام داد، شاهد بود که از هر پنج کاربر یک نفر با دریافت تلنگر موضوع در حال مروررا تغییر میداد. " آدام موسری" مدیر اینستاگرام، در مصاحبهای با CBS Mornings گفت: «ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم نسبت به زمانی که در اینستاگرام میگذرانند احساس خوبی دارند. مهم نیست که چه موضوعی را دائم مرور میکنید، در صورت گذراندن وقت زیادی بر روی یک موضوع ما به شما اطلاع داده و موضوعات دیگری را پیشنهاد میدهیم.»
کاربران بدون توجه به مضر یا مفید بودن موضوعی که در حال پیمایش آن هستند، تلنگرها را دریافت خواهند کرد. " لیزا کرنشاو" سخنگوی اینستاگرام میگوید: «اعلانها پس از پیمایش چند پست متوالی با موضوع یکسان نمایش داده میشوند. ما سعی داریم پستهایی را که از نظر ظاهری با پستهای قبلی مرتبط هستند، حذف کنیم.» اینستاگرام همچنین در تلاش است تا ویژگی Take a Break را که نوجوانان را به گذراندن مدتی در خارج از اینستاگرام تشویق میکند، به روشی تعاملیتر به Reels بیاورد.
منبع: theverge