مدیرعامل باشگاه استقلال و مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در جلسه هماندیشی امروز درگیری شدید لفظی پیدا کردند.
اگرچه سایت سازمان لیگ فوتبال سعی کرد با پوشش سریع اخبار کلی درباره جلسه هماندیشی مدیران باشگاهها درباره تبلیغات محیطی این نشست را بهطور کامل پوشش بدهد اما مسائلی در جریان این جلسه پیش آمده که از چشم حاضران در آن دور نمانده است.
اصلیترین مساله جایی بود که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با صادق درودگر عضو هیئترئیسه و رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ درگیری شدید پیدا کرد و دو طرف الفاظی را به هم نسبت دادند که حتی در آغوش گرفتن یکدیگر در پایان نشست نیز اصل داستان را از بین نبرد!
ماجرا از جایی شروع شد که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با دریافت نامه سازمان لیگ برای حضور در نشست هماندیشی مدیران عامل، سریعا نامهای را روز گذشته و قبل از برکناری حیدر بهاروند خطاب به رئیس پیشین سازمان لیگ مینویسد و سعید فتاحی را بهعنوان نماینده باشگاه استقلال در امر تبلیغات محیطی برای حضور در جلسه معرفی میکند.
مدیرعامل باشگاه استقلال زمانیکه برای صحبت کردن روی سن حاضر شد، حملات تندی به درودگر داشت.
به همینمنظور فتاحی امروز به هتل آکادمی فوتبال میرود و خواهان حضور در جلسه میشود اما مسئولان سازمان لیگ بهواسطه حراست مجموعه از ورود فتاحی جلوگیری میکنند. دلیل سازمان لیگ برتر برای جلوگیری از ورود فتاحی نیز این بوده که جلسه هماندیشی فقط با حضور مدیران عامل باشگاهها است. از این رو فتاحی نیز سریعا مدیرعامل استقلال را در جریان ماجرا قرار میدهد و آجورلو خودش را به آکادمی میرساند و در جلسه حاضر میشود.
بعد از این اتفاقات آجورلو که بسیار ناراحت شده بود، وقتی پشت تریبون قرار میگیرد بابت اتفاقات سال گذشته تبلیغات محیطی گلایههایش را مطرح میکند. صادق درودگر که سال گذشته نیز مخالفتهای جدی با واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاهها داشت و در نهایت اما نتوانست جلوی این ماجرا را بگیرد؛ در خلال صحبتهای آجورلو مطالبی را درباره مطالبات سازمان لیگ از استقلال بابت تبلیغات فصل پیش بیان میکند و همین مساله درگیری دو طرف را به اوج میرساند.
آجورلو و درودگر در میان بگومگوهای مربوط به حق تبلیغات محیطی حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند و اتهامهایی را نیز به همدیگر وارد کردند. رد و بدل شدن واژههایی نظیر «مافیا»، «دزد» و... بین مدیرعامل استقلال و عضو هیئترئیسه سازمان لیگ باعث شد تا برخی مدیران دیگر و البته میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون نیز واسطه گری کند و بعد از دقایقی به غائله پیش آمده خاتمه بدهد.
البته آجورلو و درودگر که ابتدای فصل گذشته نیز بهخاطر حق تبلیغات محیطی بارها در جلسات باهم اختلاف نظر داشتند و مسائلی نیز میان آنها پیش آمد، بعد از پایان جلسه امروز با درخواست حاضران همدیگر را در آغوش گرفتند تا دلخوریای پیش هردوطرف نماند اما طبیعی است که اصل اختلاف آنها از بین نرود و به نظر میرسد این موضوع همچنان ادامه دار باشد.
مدیرعامل استقلال بعد از پایان جدال پر تنشی که امروز با صادق درودگر داشت، اینگونه، دراماتیک او را در آغوش گرفت تا به نوعی آشتی کنان را در پایان جنگ لفظی این دو شاهد باشیم. درودگر در پایان جلسه طی اظهار نظری جالب، این عکس را مبنای همه چیز قرار داده و هر گونه تنشی را تکذیب کرد.
جالب اینکه مسئولان سازمان لیگ که پیشبینی رخ دادن اتفاقات جنجالی در جلسه را میکردند اجازه ورود خبرنگاران و افراد غیرمرتبط را نیز ندادند و اصحاب رسانه فقط بعد از پایان در محوطه هتل آکادمی گفتوگوهایی را با مدیران برخی باشگاهها انجام دادند.
در نهایت اینکه به نظر میرسد مصطفی آجورلو همچنان سال گذشته پیروز جنگ با سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی شده است؛ همین که در جلسه امروز مصوب شد استقلال و پرسپولیس تبلیغات محیطی بازیهای خانگیشان را بهصورت شخصی انجام بدهند و سازمان لیگ دخل و تصرفی روی این موضوع نداشته باشد؛ نشان از موفقیت آجورلو در این موضوع دارد. به خصوص اینکه درودگر نیز بعد از نشست مدیران در گفتوگو با خبرنگاران اعلام کرد تنشی وجود ندارد و همه برای هدف مشترک فوتبال گام برمیدارند.