bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۷۳۹۴

گل‌آقا دوباره زنده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۶ مهر ۱۳۸۹


موسسه گل‌آقا با آغاز دوره جدید فعالیت در حوزه نشر کتاب، رمان‌های نوجوان را منتشر می‌کند. 

موسسه گل‌آقا به‌زودی دوره جدید فعالیت در عرصه نشر کتاب‌های کودکان و نوجوانان را آغاز می‌کند، طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری نشر موسسه گل‌آقا، در دوره جدید تمرکز اصلی بر ادبیات کودک و نوجوان جهان خواهد بود و تعدادی از برترین آثار ادبی حوزه ادبیات کودک و نوجوان ترجمه و منتشر می‌شوند.

در انتخاب آثار برای ترجمه علاوه بر آن که توجه اصلی به جدیدترین داستان‌های مربوط به کودک و نوجوان است، بیشترین سهم به رمان‌های گروه سنی نوجوان اختصاص یافته است.

شورای سیاستگذاری نشر موسسه گل‌آقا حضور عنصر سرگرمی‌سازی را یکی از ملاک‌های عمده در گزینش کتاب‌ها قرار داده و به همین دلیل تعدادی از جدیدترین رمان‌های ژانرهای طنز و فانتزی جهت ترجمه، انتشار و عرضه به بازار کتاب انتخاب شده‌اند، اغلب این آثار برنده جوایز معتبر بین‌المللی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان جهان بوده‌اند و یا در کشورهای مختلف در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های یک دهه اخیر قرار گرفته‌اند.

بخش انتشارات موسسه گل‌آقا پیش از این نیز در حوزه ادبیات نوجوان فعالیت داشته و مجموعه 3 جلدی «بچه ها من هم بازی و کتاب‌هایی مانند کلک مرغابی، شغال خرسوار و چگونه ترنج دانشمند شد» را وارد بازار کتاب کشور کرده است. 

برچسب ها: گل آقا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین