در رابطه با وضعیت پیشرانه اطلاعات رسمی وجود ندارد، اما بزرگترین تغییر مرسدس ئی ۶۳ احتمالا به همین بخش مربوط میشود. انتظار میرود که خودروی جدید با تپنده پلاگین هیبرید از راه برسد که البته بخش بنزینی پیشرانه ۲ سیلندر کمتر از تریمهای فعلی ۸ سیلندر داشته باشد.
آ ام گ ئی ۶۳ یکی از مهمترین خودروهای مرسدس بنز در گروه محصولات پرفورمنس است که طرفداران زیادی را نیز همراه خود دارد. اکنون رندر نسخه جدید مرسدس ئی ۶۳ منتشر شده که تغییرات احتمالی این مدل را به نمایش گذاشته است.
به گزارش عصر ایران، هر چند رندرها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول جدید نیستند، اما چون منتشر کننده رندر جدید مرسدس بنز ئی ۶۳، سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده است.
در تصاویر قسمت دماغه، همچنان حضور جلوپنجره سراسری را مشاهده میکنیم که با عناصر کرومی بر جذابیت کار افزوده شده است. سپر اصلی جلو نیز طراحی کاملا اسپرت دارد و در مقایسه با مدل فعلی جزئیات اسپرت بیشتری دارد. دو ورودی هوای بزرگ در طرفین سپر یکپارچه جلو جانمایی شده است.
در قسمت عقب نیز یک دیفیوزر حرفهای با خروجی دوقلو اگزوز در طرفین آن مشاهده میشود و در بخش کناری سپر عقب نیز دو کانال C شکل اضافه شده است.
در رابطه با وضعیت پیشرانه اطلاعات رسمی وجود ندارد، اما بزرگترین تغییر مرسدس ئی ۶۳ احتمالا به همین بخش مربوط میشود. انتظار میرود که خودروی جدید با تپنده پلاگین هیبرید از راه برسد که البته بخش بنزینی پیشرانه ۲ سیلندر کمتر از تریمهای فعلی ۸ سیلندر داشته باشد.
بدین ترتیب حضور موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ با کد ام ۲۵۶ برای این مرسدس جدید انتظار میرود که با یک موتور الکتریکی هماهنگ شده تا سیستم پلاگین هیبرید را شکل دهد.
میزان خروجی نیز حدود ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۱۹۳ نیوتن متر پیش بینی میشود. در مقایسه با مدل فعلی ئی ۶۳ که ۶۰۳ اسب بخار خروجی و ۸۴۹ نیوتن متر گشتاور دارد، شاهد افزایشی چشمگیر در عملکرد پیشرانه خواهیم بود و جالب آنکه ئی ۶۳ فعلی این از تپنده ۴ لیتری ۸ سیلندر استفاده میکند. به عبارت دیگر ارزش حضور موتور الکتریکی در یک خودرو و جابجایی چشمگیر آمار مربوط به پیشرانه را به خوبی میتوان در این مثال درک کرد.
متاسفانه رندرهای موجود، جزئیاتی از داخل مرسدس ئی ۶۳ نسل جدید در اختیار ما قرار نداده اند، اما قطعا باید منتظر ام باکس سوپراسکرین جذاب مرسدس بنز باشیم. یعنی ۳ نمایشگر در کنسول اصلی جلو و آخرین نسخه از نرم افزار اختصاصی ام باکس.
برای تایید این اطلاعات و مشخص شدن جزئیات ئی-کلاس جدید مرسدس باید چند ماهی منتظر بمانیم.