bato-adv
bato-adv

عجیب‌ترین کارت قرمز لیگ را یک خارجی گرفت!

عجیب‌ترین کارت قرمز لیگ را یک خارجی گرفت!
مربی دروازه بان‌های ارمنستانی مس رفسنجان روز گذشته به شکلی عجیب در ثانیه های پایانی دیدار تیمش از زمین بازی اخراج شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

 هاروت آبراهامیان مربی دروازه بان های نام آشنای ارمنستانی که سال‌ها است در فوتبال ایران فعالیت دارد، امسال یکی از اعضای کادرفنی ساکت الهامی در مس رفسنجان است.

هاروت که به واسطه سال ها کار در لیگ برتر ایران ، شاگردان زیادی در عرصه دروازه‌بانی داشته و با بسیاری از دروازه‌بان های کنونی لیگ برتر کار کرده، روز گذشته در جریان بازی تیمش مقابل پیکان یک اتفاق عجیب را تجربه کرد.

در وقت های اضافی نیمه دوم دیدار مس رفسنجان و پیکان و در حالی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساکت الهامی دنبال می‌شد، سعید رحیمی‌مقدم داور وسط یک خطا در موقعیتی خوب پشت محوطه جریمه برای خودروسازان گرفت.

بلافاصله بعد از اعلام ضربه ایستگاهی به سود پیکان، هاروت آبراهامیان مربی گلرهای مس نکته‎ای از ذهنش عبور کرد و با توجه به فاصله دور تا حامد لک دروازه‎بان باتجربه نارنجی‌پوشان سریعا دوان دوان خود را به پشت دروازه تیمش رساند و قبل از زده شدن ضربه نکته ای را به لک گفت.

در شرایطی که هاروت بلافاصله بعد از از دست رفتن این موقعیت گل به نیمکت برگشت اما این اقدام مربی ارمنستانی مس رفسنجان که خارج از قوانین بود از چشم شبیر بهروزی داور چهارم دور نماند. بهروزی در همان لحظه داور وسط را صدا زد و با توضیح ماجرا برای او خواهان اخراج آبراهامیان از زمین بازی شد. کارت قرمزی که باعث می شود هاروت دیدار بعدی تیم خود مقابل فولاد را از روی سکوهای ورزشگاه رفسنجان دنبال کند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین