December 25 2024 - چهارشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۳
- RSS
- |
- قیمت خودرو
- |
- عضویت در خبرنامه
- |
- پیوندها و آگهی ها
- |
- آرشیو
- |
- تماس با ما
- |
- درباره ما
- |
- تبلیغات
- |
- استخدام
از زمانی که بسیاری از دوستداران آرایش به یاد دارند، صنعت لوازم آرایشی عمدتاً برای زنان سفیدپوست طراحی شده است، اما در کمال تعجب ویدئویی از یک زن سیاهپوست پربینندهترین ویدئوی سال تیکتاک شده است.
فرارو- ویدئویی از یک زن سیاهپوست سودانی با رسیدن به بیش از ۵۰۰ میلیون بازدید، در صدر فهرست پربینندهترین کلیپهای شبکه اجتماعی تیکتاک در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت.
به گزارش فرارو، این زن ۲۳ ساله سودانی با نام نیادولی در ابتدای سال جاری صفحه خود را در تیکتاک راهاندازی کرد و با ارائه توصیههای زیبایی به زنان تیرهپوست به سرعت به شهرت گستردهای دست یافت.
صفحه او که بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد، شامل ویدئوهایی است که نحوه استفاده از لوازم آرایشی و انواع محصولات مناسب برای زنان تیرهپوست را توضیح میدهد.
در مورد ویدئویی که رتبه اول را در تیکتاک به خود اختصاص داد، در بهار امسال منتشر شد و شامل یک آموزش عملی در مورد نحوه استفاده از لوازم آرایشی با آهنگ " فقط ما دوتا" با صدای گراور واشینگتن جونیور است.
گزارشی که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، نشان داد که صنعت زیبایی و تندرستی هنوز تا چه اندازه برای فراگیر شدن نیاز دارد.
طبق آمار منتشر شده زنان سفیدپوست هر ماه میلیونها پوند برای محصولات بهداشتی و زیبایی خرج میکنند، اما از هر ۱۰ زن سیاهپوست چهار نفر معتقدند یافتن لوازم آرایشی آسان نیست.
آدام پرسر، مدیر عملیاتی تیکتاک، در واکنش به ویدئوی پربازدید این زن سیاهپوست گفته سال ۲۰۲۳ تیکتاک راهی برای ما برای ارج نهادن به برخی از لحظات برجستهای است که در طول سال در آن اتفاق افتاده است. پنجرهای به داستانهایی که بیش از ۱ میلیارد نفر را در سراسر جهان الهام بخش، سرگرم و آموزش داده است. از شما برای یک سال دیگر که شادی را در جامعه ما به ارمغان آوردید و خلاقیت خود را با ما به اشتراک گذاشتید، سپاسگزاریم.