مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیبدیدگی آقایان بودهایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.
مهدی علیزاده اظهار داشت: جایگاه مردان در اتوبوسهای بی. آر. تی به وضع گذشته برمیگردد.
به گزارش تسنیم، وی افزود: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلتها و ماشینهای شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتنابناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانمها در جلوی خطوط بی. آر. تی بیشترین صدمات به آنها وارد میشود.
وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیبدیدگی آقایان بودهایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوسهای بی. آر. تی به وضع گذشته برمیگردد.