bato-adv
کد خبر: ۷۴۱۹۰۲

بایدن: معلوم نیست اسرائیل مرتکب جنایات جنگی شده یا خیر!

بایدن: معلوم نیست اسرائیل مرتکب جنایات جنگی شده یا خیر!
«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا طی مصاحبه‌ای با مجله تایم با اشاره به دادخواست دیوان کیفری بین‌المللی مبنی بر بازداشت نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان کرد: «دیوان کیفری بین‌المللی چیزی است که ما آن را به‌رسمیت نمی‌شناسیم. اما یک چیز مشخص است و آن مردم غزه و فلسطینیانی است که به دلیل کمبود غذا، آب و دارو بسیار رنج می‌برند.»
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

جو بایدن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نیرو‌های رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات جنگی در نوار غزه شده‌اند، طفره رفت و گفت که چنین چیزی معلوم نیست و توسط خود صهیونیست‌ها تحقیقاتی انجام می‌شود!

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا طی مصاحبه‌ای با مجله تایم با اشاره به دادخواست دیوان کیفری بین‌المللی مبنی بر بازداشت نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان کرد: «دیوان کیفری بین‌المللی چیزی است که ما آن را به‌رسمیت نمی‌شناسیم. اما یک چیز مشخص است و آن مردم غزه و فلسطینیانی است که به دلیل کمبود غذا، آب و دارو بسیار رنج می‌برند.»

رئیس‌جمهور آمریکا اگرچه به وضعیت غیرانسانی مردم غزه اشاره می‌کند، اما حاضر نیست جنایات رژیم صهیونیستی را برجسته سازد و یا پاسخی به آن بدهد.

جو بایدن در ادامه افزود: «مردم بی‌گناه زیادی کشته شده‌اند، اما بسیاری از این مسائل به اسرائیلی‌ها مربوط نیست و اقدامات حماس را هم در اسرائیل شامل می‌شود. حماس در حال ارعاب جمعیت است. من بعد از حمله آن‌ها علیه اسرائیل این را نیز گفتم.»

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین