bato-adv
کد خبر: ۷۴۲۶۷۲

(ویدئو) مسابقات قهرمانی پیتزاپزی و حرکات آکروبات با خمیر پیتزا

(ویدئو) مسابقات قهرمانی پیتزاپزی و حرکات آکروبات با خمیر پیتزا
سرآشپزان پیتزا از بیش از ۱۴ کشور در مسابقات جهانی پیتزا در پایتخت آرژانتین شرکت کردند. هیجان‌انگیزترین دسته، آکروباتیک آزاد بود که در آن پیتزاپز‌ها با پرتاب خمیر به هوا مهارت‌های خود را نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

 

فرارو- سرآشپز‌های ۱۴ کشور جهان در مسابقات بین المللی پیتزا در بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین شرکت کردند.

به گزارش فرارو، بخش انجام حرکات آکروباتیک مورد توجه طرفداران قرار گرفت، زیرا سرآشپز‌ها نمایش‌های شگفت‌انگیزی ارائه کردند که با مهارت فوق‌العاده‌شان در تهیه خمیر پیتزا متمایز بود.

این اجرا‌ها شامل پرتاب خمیر به هوا و شکل دادن به آن به اشکال مختلف، ترکیب مواد با مهارت بسیار و حتی انجام برخی حرکات آکروباتیک با خمیر بدون از دست دادن شکل یا اجزای خود بود.

بیش از ۱۷۴ شرکت کننده از آرژانتین، برزیل، شیلی، کوبا، اکوادور، ایتالیا، اروگوئه، مکزیک، پاناما، پاراگوئه، پرو، سنگال، سوئد و ونزوئلا در این مسابقات شرکت کردند.

این مسابقات شامل دسته‌های مختلفی بود که طی آن شرکت کنندگان می‌توانستند مهارت‌ها و خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند، از جمله دسته‌های "پیتزا موزارلا آرژانتینی"، "پیتزای لذیذ" و "آکروباتیک آزاد".

هیئت داوران مسابقات متشکل از ۳۰ نفر از جمله سرآشپزها، پیتزاپزها، نانواها، روزنامه نگاران و چهره‌های معروف آشپزی محلی و بین المللی بود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین