bato-adv
کد خبر: ۷۵۰۲۳۷

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: انتخابات دو مرحله‌ای مانند نماز دو رکعتی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: انتخابات دو مرحله‌ای مانند نماز دو رکعتی است
«دور نخست انتخابات با سه ویژگی سلامت، امنیت و رقابت بسیار بالا برگزار شد. انتخابات دو مرحله‌ای مانند نماز دو رکعتی است که رکعت و مرحله دوم، مکمل رکعت و مرحله اول است؛ انجام رکعت و مرحله دوم موجب صحت نماز و ترک آن موجب بطلان آن است. همچنین به دلیل رصد دوست و دشمن، حساسیت مرحله دوم انتخابات، از مرحله اول آن بسیار بیشتر شده است.»
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه انتخابات دو مرحله‌ای مانند نماز دو رکعتی است که رکعت و مرحله دوم مکمل رکعت و مرحله اول است گفت: گزینه اصلح گزینه‌ای است که توپخانه دشمن علیه او روشن و گزینه غیر اصلح گزینه است که توپخانه دشمن علیه او خاموش است.

به گزارش ایلنا، عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی بالغ بر ۸۴ درصد را به خود اختصاص داده است؛ این میزان از مشارکت ورق زرین دیگری بر افتخارات ارتش اضافه کرد که تحسین نسل‌های حال و آینده را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد حسنی در ادامه افزود: در این دوره نیز نیروی زمینی ارتش بسیار خوش درخشید و با مشارکت ۸۷ درصدی، بالاترین مشارکت را در میان سایر نیروها به خود اختصاص داد؛ بدون تردید این دستاورد بزرگ و افتخارآمیز نتیجه تلاش و مدیریت جهادی همه فرماندهان تحت هدایت و فرماندهی امیر سرتیپ حیدری عزیز است. به همین علت از ایشان و شما فرماندهان عزیز، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان تشکر می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه دور نخست انتخابات با سه ویژگی سلامت، امنیت و رقابت بسیار بالا برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات دو مرحله‌ای مانند نماز دو رکعتی است که رکعت و مرحله دوم، مکمل رکعت و مرحله اول است؛ انجام رکعت و مرحله دوم موجب صحت نماز و ترک آن موجب بطلان آن است. همچنین به دلیل رصد دوست و دشمن، حساسیت مرحله دوم انتخابات، از مرحله اول آن بسیار بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در مرحله دوم نه تنها نصاب به دست آمده از مرحله اول حفظ شود، بلکه میزان مشارکت نیز افزایش پیدا کرده و جوهر ولایت مداری، هوشمندی و بصیرتمندی ارتش، بیش از پیش به نمایش گذاشته شود. لازمه این کار، خستگی ناپذیری در بسترسازی برای حضور حداکثری جامعه هدف است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی گفت: با توجه به فرصت اندکی که موجود است، باید از تک تک دقایق برای یارگیری، مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح بهره گرفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر روشنگری درباره گزینه اصلح و غیر اصلح با استفاده حداکثری از بسترهای فضای مجازی و رسانه، عنوان کرد: هرگزینه‌ای که توپخانه دشمن علیه او روشن است، او شخصی اصلح بوده و هر گزینه‌ای که توپخانه دشمن علیه او خاموش است، او شخصی غیر اصلح است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین