bato-adv
کد خبر: ۷۵۲۶۵۰

افشاگری یک روزنامه؛ همدستی جریان برانداز با تندرو‌های داخلی در برابر پزشکیان

افشاگری یک روزنامه؛ همدستی جریان برانداز با تندرو‌های داخلی در برابر پزشکیان
«این خرافات گرایان که از عقل گریزی و علم ستیزی تا اخباریگری و شیادی را در هم آمیخته‌اند، خوراک و آتش تهیه برای آزردگان و کسانی که در انتخابات موفق نبودند را فراهم می‌سازد و شگفتا که همان خط ضدیت و تنفر قومی و مذهبی را در اینجا هم می‌بینیم. تنی چند از مسئولان و مشغولان و اصحاب اسم و رسم دار رسانه‌های موسوم به یک جریان خاص و تندرو و کندفهم در کشورمان به این ایده‌ها چسبیده و می‌کوشد از آنه در ایجاد موانع برای تخریب دولتی که هنوز استقرار ندارد استفاده کند!»
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

روزنامه اطلاعات در مطلبی مدعی همدستی جریان برانداز خارج از کشور با تندرو های داخلی در برابر پزشکیان شد.

این روزنامه نوشت: مسئله به حدی بزرگ و خطیر است که ناچار در اینجا به هشدار و اخطار می‌پردازیم و از بزرگان تقاضا می‌کنیم اقدام و اهتمام کنند.

اول؛ اینکه رسانه‌های خبری مشخصی در میان بنگاه‌های خارجی، خط تمایز و اختلاف قومیتی را پررنگ ساخته و بر آتش اختلافات دروغین و خیالی می‌دمند. در تحلیل بی‌بی‌سی به صورت پیچیده‌تر و در اخبار و گزارش‌های اینترنشنال و بقیه مواجب بگیران در همین راستا، آرای برنده در انتخابات اخیر را اولاً استانهای آذری و ترک زبانان معرفی می‌نمایند و سپس برادران اهل سنت از کردستان و بلوچستان و ترکمن صحرا و غیره.

در حقیقت، گسلهای قومی و مذهبی را دستکاری می‌کنند تا آتشفشانی فعال شود و از تنازع و درگیری و نفرت تا جنگ و تجزیه حاصل شود و حضرات به مراد دلهای تاریکشان که افول و ضعف و نابودی ایران است برسند! زهی خیال خام، زهی وقاحت.

دوم؛ یک شارلاتان جهان مجازی که فالورهایش برخی کم سن و سالان و عوام و عملگان خرافات هستند، مدعی پیشگویی شده و تضاد قومیتی و سقوط دولت پزشکیان را به رقبایش نوید می‌دهد. این خرافات گرایان که از عقل گریزی و علم ستیزی تا اخباریگری و شیادی را در هم آمیخته‌اند، خوراک و آتش تهیه برای آزردگان و کسانی که در انتخابات موفق نبودند را فراهم می‌سازد و شگفتا که همان خط ضدیت و تنفر قومی و مذهبی را در اینجا هم می‌بینیم.

سوم؛ تنی چند از مسئولان و مشغولان و اصحاب اسم و رسم دار رسانه‌های موسوم به یک جریان خاص و تندرو و کندفهم در کشورمان به این ایده‌ها چسبیده و می‌کوشد از آن در ایجاد موانع برای تخریب دولتی که هنوز استقرار ندارد استفاده کند!

در این سه عرصه سخن بسیار است و ما دست این دغلکاران را رو خواهیم کرد. زیرا هرکس شناسنامه ایرانی دارد، هموطن ماست و رای و نظر و خاک پایش عزیز است. چه ترک و چه فارس، بلوچ و لر و کرد و عرب و مازنی و خراسانی یا تهرانی… دوران خدعه و زدن و در رفتن تمام شده است.

توفیق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
شکر خدا همگی ریاست جمهورها حوزوی ومعمم بودند.تا کشور را به این فلاکت رساندن .حالا یک پزشک امده تا ببینیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
این حسین نمدونم کی پشتش استاده یه روزمانه کثیرال انتشار تاریخی کیهان را 20ساله داددند دست مغز فندوقی هرچه دلش بخواهد برعلیه حامیان دلسوز وخدمتگزاران واقعی ملت میتازد وهمیشه برخلاف جریان ملت پیشرفت ملت وکشور شنا میکند البته ملت را دریکی دوجریان منتقدین ترسانده اند ولی ملت نباید بترسند وعقب بکشندوهرکس هرجور دلش خواست باکشوروملت لجو لجبازی کند وهمه را سخره بگیرد وهرچه دلش خواست بنویسد
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
چرا طفر میرید بگید فرقه پایداری در تقابل با رای ملت هر کاری میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
مسئولیت در قدرت مطلق یا مبانی اعتقادی معنا ندارد و علاوه بر شدت و ضعف باورها، برداشتهای متفاوت از اعتقادات، مسئولیت پذیری را کمرنگ میکند. مسئولیت زمانی ضعیف میشود که قوانین ضعیف و ناکارامد، نهادهای نظارتی و بازرسی فاسد، و جامعه نسبت به تخلف و قانون شکنی و ظلم بی تفاوت باشند و زمانی بی تفاوتی نسبت به مفاسد حکومت شکل میگیرد که قبح ظلم و فساد رفع و جامعه مروج انها در رفع نیازهای زندگی و کسب ثروت ناعادلانه شود. دروغ و فریب و ظلم و دزدی و تجاوز با توجیه مصلحت دین در جامعه رایج، و راه غارت کشور و سرکوب را توسط طالبان اندیشان باز کرده. درحالی عده ای تندرو و جاهل و یا مغرض، بی حجابی را بعنوان مهمترین منکر فریاد میزنند که ساختار نظام بر منکرات است و اگر رفع منکر کند چیزی از نظام باقی نمی ماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
متصدی فرارو را نمی‌شناسم اما یک وطن پرست است کسی که شفافیت را به حزب گرایی ترجیح میدهد انسان بزرگیست توطئه دشمن حذف رهبری به دست عده ای افراطی و ایجاد خشم مردم برای اختشاش بعد سرکوب راه انداختن جوی خون و در ادامه حمله نظامی به زیرساخت‌های حیاطی بود با ایده اینکه مردم شل حجاب مسلمان نیستند ما می‌خواهیم اسلام محمدص را پیاده کنیم در نگاه اول همه می‌گفتند درست است اما جوی خون ونفاقی راه می‌افتاد آیا کشوری میماند که اسلام در آن باشد رهبری باقی بماند آیا این خود سوزی نبود دشمن پشت مرزها است نه در داخل...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۵
دهدشتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
عالی نگاشتید
پته شون را بریزید روی آب ، رسواشون کنید .
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
ببخشين فضولى ميكنم ... از تركيه خواننده وارد کنین براتون بخونن ... اون اکثریتی ام که رأی ندادن تو محاسباتِ شما فراموش شده ن !!!!!
قارتال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
مملکتمون خواننده زیاد داره ، شما کوپن برنامه ریزی هاتون سوخته با این وضع کشور،بهتره خاموش شین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
اصلا متوجه نشدی داره طعنه میزنه اگه چهار سال بعد این دولت موفق نشه به وعده هاش عمل کنه فاتحه کشور رو بخونید شصت درصد ناراضی شوخی نیست بجای اینکه کمتر بشن سال به سال به ناراضی ها اضافه شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
قارتال جان
26 درصد رای ارزش اینهمه فخرفروشی نداره.
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
دکتر پزشکیان تو کشوی ِ میزشون یه قمه داشتن تا عصبانی میشدن درمیاوردن به طرفِ مقابلشون میگفتن با همین صافت میکنم ... الانم یه قمه دربیارن بذارن رو میز ... بگن آی نفس کش ! من همونی ام که دانشگاهو تعطیل کردم ، بیحجابارو کتک زدم ، انقلاب فرهنگی راه انداختم . کج نگا کنی شکمتو سفره میکنم ... نفتم ميارم سرِ سفره مردم ببينن از اوس محمودِ کاپشن نژاد چیزی کم ندارم ... تازه یه پا مُلّا و پایدارم ، مثِ مرحوم مصباحِ يزدى ام... يه آيه بخونى شونصدتا حديث رديف ميكنم ... يه "افتاد!؟"م تهش بگن !!!!!!
قارتال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
قمه کشها و قداره بندها رو تو این چند سال خوب دیدیم ،افراطیهای بی مغز خودشون رو قرآنی و اهل دین می پندارن ،ولی یه مسلمون واقعی از دین بگه براشون عجیبه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
قات زدی میرزایی فاشیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
مشخص هست از ادبیاتت که خودت قمه داری و قداره بندی.
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
آقای میرزایی؛
من به عنوان یه هموطن شما و از روی دلسوزی پیشنهاد میکنم به یه روانپزشک مجرب مراجعه کنید، قاعدتاً در قرن۲۱، دیگه رفتن پیش روانپزشک نباید تابو باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
تو کار و زندگی نداری همیشه اینجا پلاسی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
میرزایی دقیقا درست می گوید چرا ما باید ناچار باشیم باز بین بد پزشکیان و بدترین جلیلی انتخاب کنیم؟ چرا یک روشنفکر بی قمه نباید کاندید داشته باشیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
موقعی که باندهای داخلی این چنین مات از شکست سنگین ۵ در مقابل ۱ به هم تاخته و یکدیگر را عامل شکست میدانند و حتی شورای نگهبان را هم از نوازش برحذر نداشته اند چه توقعی از جماعتی خارج نشین که دور یک میز نمیتوانند هم و تحمل کنند و دستوری می‌خواهند مردم با جان و مالشان بقول معروف لنگش کنند و تحویل آنها دهند داريد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
ببخشید من عامی بیسودا هستن :
""عملگان خرافات "" یعنی چه و این افراد چه کارهایی انجام میدهند با مثال های گوناگون لطفا توضیح دهید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
سلام - عملگان خرافات یعنی کسانیکه پیرو و مقلد هستند وازخود استقلال فکری ندارند و عانلی برای ترویج و نشرو خرافات و مطالب غیر واقع و کذبی میشوند که کارفرمایانشان به آنها میدهند. عمله - کارفرما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
یعنی یک هدف رو دنبال میکردند؟ چقدر عجیب و دور از ذهن...
این تندروها تا کامل نابود نکنن، دست بردار نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
ازاراده‌مردم‌خبرنداشتند‌خدارسوایشان‌کد
رد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
جلیلی موجودی بالفطره دگم و خطرناک ، متوهم ، خود حق پندار ، بی مسئولیت بی پاسخگویی اما ضرر و زیان رسان به کشور و مردم مظلوم و بی پناه ، افکار به شدت ضد مردمی ، خود شیفته و تشنه و مجنون قدرت ، بی اعتنا به قانون و شرایط اجتماعی ، محفلی و تشکیلاتی در جهت تشدید نابسامانی اوضاع و احوال کشور و مردم ستمدیده از ستم های او ، به شدت کینه ای ، دارای تفکر خانمان برانداز " دیگی که برای من نمیجوشه . . . . " ، و . . . . . . . . . اگر مهار نشود محال هست آقای پزشکیان یا هر شخص دیگری موفق شود قدم از قدم بردارد . به خاطر بیاورید آقای دکتر ظریف حضورش بیشتر در مجلس و با اصحاب گماشته شده این موجود گدشت تا در دفتر کار خودش و رسیدگی به هزاران هزار مشکل موجودش .
Amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
لزوما این حرفا غلط نیست . به میزان آرای پزشکیان و جلیلی تو استان های ذکر شده نگاه کنین . بین 60 تا 85 درصدشون به پزشکیان رای دادن ، در حالی که توی اکثر استان های دیگه رقابتشون تنگاتنگه و آراشون نزدیکه .

در مورد کُش‌ته شدن پزشکیان هم لزومی به گوش دادن به خرافات نیست . همین که به اَعمال و حرفای جلیلی و طرفداراش و کارهایی که تو این چند روزه و در گذشته انجام دادن و میزان افراط گرایی شون نگاه کنین ، متوجه واقعیت میشین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
در سایر استان ها رقابت تنگاتنگ شاید باشه اما اونم قومی هست و به خاطر اصلح بودن جلیلی نبوده...شهر یزد و و زادگاه خاتمی گویای مطلب هست.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
صرف قومیتی بودن آرای این استان ها درست نیست . بلکه بیشتر نوع نگاه و شناخت چربش بیشتری داشت . والا در انتخابات قبلی هم آقای همتی از لحاظ زبانی و قومیتی همین شرایط رو داشتن ولی کمترین رای مورد انتظار رو از این استان ها آوردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
کند فهم خودتان هستید اگر فهم داشتید یک نامزد درست حسابی میاوردید که باعث سربلندی و افتخار کشور باشد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
منظورتون نامزدی هست که بتونه چند جمله فارسی رو از روی متن درست بخونه!؟ یا در خواندن اعداد و اعشار کمی بهتر باشه !؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
این اصول گرا نفهم چی می خواهند از این مردم . فکر می کنید مملکت ارث پدری اینهاس. چقدر دزدیدند و بردید بترکید. که سیر هم نمی شوید . مملکت مال همه ی مردم است .هر کی این را گفته که مملکت مال اصوال گرا و حزب اللهی و... است گه زیادی خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
تندرو های داخلی برای حفظ منافع شخصی و‌ جناحیشون حتی با نتانیاهو هم متحد میشن و همکاری میکنن. چرا که حفظ تحریم ها باعث رونق کسب و کار حرام و رانت آنها میشه. حالا مردم دچار چه فلاکتی میشوند برایشان مهم نیست.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
گزارش شماعجیبه.اطلاعات باجنیات ارتباط داره مرتیکه این چی گزارشی نه نامی نه نشانی نه آدرسی. بالاخره مانفهمیدیم شمابه کی تندرومیگین. آمریکا که به رهبر وطرفداراش(به سپاه وبسیج ونیروهای انقلاب) میگه تندرو. شماچی میگین منظورشماچیه؟ کیه؟ اگه جرات داری بگونکنه شماباکاخ سفیدهماهنگ کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
دقیقا منظور همینه که گفتی!بسوزززز!
ناشناس
Sweden
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
خیلی صریح حمید رسایی بعد انتخابات گفت پزشکیان اگه رای کردها و ترکها رو نداشت در بقیه استانها پیروز نمیشد
دقیقا همین مطلبی که روزنامه اطلاعات میگه که به شکاف قومیتی و تجزیه میکشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
یه عده که ادعایی برای خودشون داشتند و تنها خودشون را رستگاران در این مملکت میدونستن همه نهانشون مشخص شد
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین