bato-adv
bato-adv

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
امروز (یکشنبه) قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال به عدد ۵۹ هزار و ۴۱۱.۴۵ دلار رسید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین بعد از افت شدید در هفته گذشته کمی بالا رفت و به عدد ۵۹ هزار و ۴۱۱.۴۵ دلار رسید.

به گزارش مهر، فعالیت فروش ماینر‌ها بعد از کاهش بی سابقه نرخ بیت کوین افزایش یافت، زیرا بیت‌کوین برای مدت کوتاهی به ۴۹ هزار دلار نزول کرد و تقریباً ۲۲ میلیون دلار ضرر روزانه متحمل شد.

هش ریت بیت‌کوین در حال حاضر در ۶۲۷ اگزاهش در ثانیه (EH/s) قرار دارد که نشان‌دهنده بهبود قابل توجهی از کاهش ۸.۵ درصدی در ماه جولای است. این افزایش زمانی رخ داد که بیت‌کوین تلاش کرد تا بالای ۵۸ هزار دلار باقی بماند و در سطحی ۲۰ درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۷۳ هزار دلار معامله می‌شود. هم اکنون قیمت بیت کوین به ۵۹ هزار و ۴۱۱.۴۵ دلار رسیده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۰۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۴ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۲۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۷ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۶۶ میلیارد دلار است که ۳۸.۸۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۴۹ میلیارد دلار است که ۶.۸۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۳.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۲۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین