bato-adv
bato-adv

آمار عجیب کاپیتان استقلال در لیگ هفدهم

آمار عجیب کاپیتان استقلال در لیگ هفدهم
دروازه‌بان شماره یک استقلال برای سومین‌بار در دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت نتوانست در 3 بازی ابتدایی کلین‌شیت داشته باشد و آمار عجیبی را از خود به جای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که با وجود ناکامی استقلال در مسیر قهرمانی این رقابت‌ها، حسین حسینی یکی از چهره‌های ویژه لیگ بیست‌وسوم بود؛ چرا که ستاره باتجربه آبی‌ها توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد و در ۲۹ مسابقه تنها ۱۵ گل دریافت کرد و ۱۸ کلین‌شیت به‌ثبت رساند تا عنوان برترین دروازه‌بان فصل به او برسد و برای دومین‌بار در دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت، دستکش طلایی را به‌دست آورد.

حسینی بعد از رسیدن به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل، روز‌های پرماجرایی را پشت سر گذاشت و حتی تا یک‌قدمی جدایی از استقلال هم پیش رفت و برای او جانشینی از کشور بوسنی هم جذب شد، اما سرانجام، حسین حسینی در استقلال ماندنی شد و کار خود را پیش برد. با این وجود، بازخوانی کارنامه ستاره شماره یک آبی‌پوشان پایتخت نشان می‌دهد که از حسین حسینی از روز‌های آرمانی خود فاصله گرفته و نتوانسته در شروع فصل جدید هم جزو ستاره‌های استقلال باشد.

حسینی و کلین‌شیت، در ۲ خط موازی!
حسین حسینی بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در استقلال ماندنی شد و با وجود در دسترس بودن محمدرضا خالدآبادی، جواد نکونام تصمیم گرفت تا در آغاز فصل جدید، به بهترین دروازه‌بان فصل گذشته میدان بدهد. حسینی در شرایطی در خط دروازه آبی‌ها قرار گرفت که استقلال در فصل جدید با آرایش ۴ دفاعه کار خود را پیش می‌برد و دیگری خبری از سیستم ۳ دفاعه نیست. بازخوانی کارنامه حسینی نشان می‌دهد که او برخلاف فصل گذشته فعلاً هیچ کلین‌شیتی را نتوانسته به‌ثبت برساند و در ۳ بازی، ۴ گل دریافت کرده است!

به یاد دوران همکاری با استراماچونی و منصوریان
دروازه‌بان شماره یک استقلال برای سومین‌بار در دوران حضور بیش از ۱۰ ساله خود در جمع آبی‌پوشان پایتخت، در ۳ بازی ابتدایی خود (در هر فصل) نتوانسته کلین‌شیتی داشته باشد! در لیگ نوزدهم و در دوران سرمربیگری آندره‌آ استراماچونی، حسین حسینی فصل را با ۳ گل خورده و بدون کلین‌شیت آغاز کرد و در لیگ هفدهم که در شروع فصل، علیرضا منصوریان سکان‌دار آبی‌ها بود و در ادامه راه، وینفرد شفر روی نیمکت استقلال نشان نشست، او در ۳ بازی، ۴ گل دریافت کرد!

ضعیف‌ترین شروع ممکن دروازه‌بان شماره یک استقلال!
حسینی در لیگ هفدهم ۳ بازی به صورت پیوسته روی نیمکت استقلال حضور پیدا نکرد و به صورت چرخشی با مهدی رحمتی، او ۲ بازی در دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان و یک بازی در دوره سرمربیگری موقت میک‌مک‌درموت در خط دروازه آبی‌ها ایستاد و ۴ گل دریافت کرد. حالا سناریوی لیگ هفدهم، در ۳ بازی آغازین فصل جدید لیگ برتر برای حسین حسینی تکرار شده تا او ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را در آغاز لیگ بیست‌وچهارم تجربه کند؛ آن‌هم در حالی‌که البته حسینی در طول ۳ بازی اخیر بار‌ها ناجی آبی‌ها شده و روی گل‌های دریافتی اشتباه محسوسی روی گل‌های دریافتی نداشته است! باید دید بازگشت به جمع بازیکنان ملی‌پوش می‌تواند روحیه از دست رفته حسین حسینی را به او بازگرداند و این ستاره باتجربه در بازگشت از اردوی ملی، موفق به از سرگیری دوران کلین‌شیت‌های سریالی خود خواهد شد یا خیر.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین