معاون سیما درباره مذاکره با مهران مدیری گفت: ما با هنرمندان مختلفی مشغول مذاکره هستیم و مدیری هم مستثنی نیست. برمهانی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این توافق گفت: وقتی توافقی نشده است چرا باید جزئیات را بگویم؟ آقای مهران مدیری متنی مینویسد و هنوز قطعی نیست، چون فعلا دارد نوشته میشود و همان طور که میدانید نظام تولید متن از نظام تولید اثر منفک شده است.
معاون سیما درباره مذاکره با مهران مدیری برای ساخت یک مجموعه نمایشی بیان کرد که هنوز ماجرا قطعی نیست و فعلا مدیری در حال نگارش متن است.
به گزارش مهر، محسن برمهانی معاون سیما در پاسخ به سوالی درباره سریالهای طنز صداوسیما در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سازمان برای نگه داشتن مخاطب خود بایستی در یک جاهایی هزینه کند و حتماً طنز از آن قسمت هاست که سازمان برایش هزینه میکند.
وی درباره محدودیتها در حوزه طنز گفت: اگر منظور از دست بسته بودن شوخیهای مبتذل است بله سازمان این دست را بسته است. الان به دلیل فراگیر شدن برخی کارهای مجازی در شبکههای اجتماعی (که منظورم پلتفرمها نیست) مصرف طنز مخاطب نوجوان تغییر پیدا کرده است که لزوماً هم این طنزها مصرف عمومی کشور نیست. تجربه نشان داده است کمدی خوب و ایجاد موقعیتهای طنز خوب میتواند همه چیز را پشت سر بگذارد. محدودیتهایی که گفته میشود تلویزیون دارد چیزی است که مخاطب از تلویزیون انتظار دارد و میخواهد در کنار خانواده بنشیند و آثار را ببیند.
معاون سیما درباره مذاکره با مهران مدیری گفت: ما با هنرمندان مختلفی مشغول مذاکره هستیم و مدیری هم مستثنی نیست.
برمهانی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این توافق گفت: وقتی توافقی نشده است چرا باید جزئیات را بگویم؟ آقای مهران مدیری متنی مینویسد و هنوز قطعی نیست، چون فعلا دارد نوشته میشود و همان طور که میدانید نظام تولید متن از نظام تولید اثر منفک شده است.
وی در بخش دیگر صحبتهایش درباره نیمه تمام ماندن پخش ۲ سریال طنز تلویزیون «بدل» و «دربندون» بیان کرد: سریال «بدل» به کارگردانی علی مسعودی با شهادت آیت الله رئیسی و محرم و صفر همزمان شد و در آینده پخش میشود. سریال «دربندون» به کارگردانی حسن لفافیان از تولیدات سازمان صداوسیما نبود. تشخیص ما این بود که کیفیت لازم را ندارد و اثر قابل قبول نیست. این مجموعه فعلاً متوقف شده، ولی ممکن است اصلاحاتی صورت بگیرد و پخش شود.
برمهانی در پایان درباره بازگشت برندها به تلویزیون عنوان کرد: شاید به دلایل مختلف یک برنامه را برنگردانیم، چون یا برنامه خوبی نبوده یا تاریخ مصرفش تمام شده است و یا مساله کپی رایت و دیگر مسائل را دارد. با این حال برندها و افرادی که سازمان نمیخواهد با آنها کار کند خیلی تعداد کمی هستند. شاید الان غیرقابل پخشترین عناوین برنامهها در ذهن شما بیاید که اتفاقا ما مذاکره میکنیم که آنها ادامه پیدا کنند و پخش شوند.